Sameboe Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Sameboe er fra etternavnet mitt saom er Haneboe og at jeg kom fra Finnmark, og en tyrker i klassen spurte om han kunne kalle meg for sameboe, og etter det har det vært Sameboe Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 nicket mitt betyr navnet mitt Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Bruker samme nick som skrot mailen min, som jeg igjen lagde for nermere 6-7 år sida. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Mitt nick stammer fra bilbutikken som lå på Billingstad før, solgte ferrarier (og sikkert andre merker)! Eier nå også det gamle domenet deres, lastrada.no Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hmm, det husker jeg virkelig ikke. Det må du spøre mor og far om. Lenke til kommentar
Ryolitt Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Heter Steinar. Ryolitt er en bergart. Simple as that. Bryr meg egentlig lite om hvilket nick jeg har Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Fransk, og betyr: "high sewing" or "high dressmaking". Det er altså snakk om mote Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 theMissMeister er kallenavnet jeg har på katten min... angrer på at jeg byttet:)( Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 grunn 1. var besatt av dynabel høytalere en stund Grunn 2. Daniel dynaBel samme forbokstav, midt bokstav og sluttbokstaver Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg husket ikke det gamle brukernavnet mitt så jeg laget et nytt og det første jeg kom på var navnet på mannen i filmen jeg så noen timer før: Zatôichi (men jeg klarte å skrive med en ekstra t ) Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Touch of Red fordi en av verdens beste sanger heter nettopp Touch Of Red Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det skjønner vel alle? Kanin på Koffein, altså noe àla Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Loeve fordi jeg er like viril som et stort kattedyr. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Tråden her har jeg ikke sett før Grunnen til nicket mitt er at jeg sitter i rullestol :!:, nothing moar, nothig else... Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 var vel litt opptatt av starwars en gang i tida... og 90 er fødselsdato Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Gammelt kallenavn. Håkon ---> Konnis. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Må utales på engelsk: sv-edge Historien min bak nicket var at engelske folk kunne ikke si navnet mitt (Sverre), det ble noe alla sved-ge. Dette var på en speidertur i England i år 2000 (leiern het 2K). I ettertid gjorde jeg det mer engelsk og endte opp med Svedge. Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg vet ikke, det er bare en Megadeth sang..noen andre som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå