Schnell Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hvordan endrer man nicket sitt? kontrollpanel - peronlige innstillinger - nedre visningsnavn ------------------ navnet mitt betyr "rask"på tysk Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Bjohansen - Første bokstav i mellomnavnet og hele etternavnet. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Vel jeg hetet jo X-Nobbit før og jeg personelig syntes det hørtes for Gamer-xPwned0wnedLolingz ut og siden kanskje noen kjente meg ved avataren så tenkte jeg at overgangen ikke skulle bli så hard. Så tada Batnobbit. Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) pwnde har veldig, veldig mye med etternavnet mitt å gjøre ^^ Edit: pwnd = owned owned = eid Endret 1. januar 2008 av pwnde Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Runarbs = hele fornavntet mitt og første bokstav i Bruun og Sivertsen. Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 urban-dictionary.com definisjoner Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 ekwathne = erling-kolbjørn-wathne. Altså navnet mitt. Utales E-K-Wathne. Lenke til kommentar
nettii Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 nettii og netta var det eg blei kalt som liten heter egentlig jeanette Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Rasch betyr kampen mellom en Ørn og en Phoenix i solnedgang, etterfulgt av fest med bløtkake og julebrus, det hele toppet med en tur ut på byen. Rasch er egentlig etternavnet mitt. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Centuss: Buffet nicket til en high level på Tibia, så tok jeg navnet videre til WoW hvor jeg levla en dude til 70. Så har jeg bare brukt det som det var mitt eget etterpå. Heldigvis er duden polsk eller noe... Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Leste en Mikke Mus historie for noen år siden hvor skurken i historien het Tom.i.hue husker jeg lo godt av den og har aldri glemt den siden, så hvorfor ikke bruke det som nick? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Fordi jeg heter Julie og har to etternavn hvor initialene blir SS. Julie + SS = JulieSS. Så veldig kreativt Lenke til kommentar
MayPai Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Var på tur til irland, hvor jeg fikk helt guiness dilla! var jo butikker overalt Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) NIcket mitt: Snobjorn De tre første bokstavene i fornavnet mitt + de fem første bokstavene i etternavnet mitt, hvor ø'en er byttet ut med en o. Snobjorn kan tolkes som Snøbjørn ~ Isbjørn. Som forøvrig er ett kult dyr. Nicket fikk jeg første gang av onkelen min som skulle lage en emailaddresse til meg. Liker forøvrig dette nicket mye bedre enn mitt forrige: Norma_saw :!: haha så dårlig det var! Endret 1. januar 2008 av Snobjorn Lenke til kommentar
pompews Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Pompews = pompøs "ew" blir "ø" i "fjortis-slang" eller hva man kan kalle det.... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Bruno99- Bruno=brun (fargen) + bokstaven o pluss 50+49= 99 Betyr ikke en dritt Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Moonshield fordi verdens beste sang heter Moonshield. In Flames fra The Jester Race albumet. Het jo Fancypants før...dog jeg savner det. Den + pedoavataren var jo meg. Het Fancypants fordi jeg digger Fancy pants Adventures (et flashspill, genialt), så jeg tok det bare i ett ord; Fancypants. Og fordi at pedobear vil komme i pantsene dine. Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 hmm jeg er faktisk ikke helt sikker :o jeg hadde manu98 som pw på msn i 7 klassen elns ikke peil på hvorfor jeg har det som navn her da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå