Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Nesnomis - flip - Simonsen. Ta-da! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Mitt kjem delvis frå etternamnet mitt og delvis frå eit kallenamn. Etternamnet mitt er *******svik, og derfor er sviker eit av kallenamna. Derfor blei nicket mitt Mr. Sviker. Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg har hett "kaken92" på nesten alt siden jeg gikk i 6. klasse eller noe :O Lenke til kommentar
Wnd Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Da jeg fant på nicket mitt visste jeg ikke hva det betydde, men nå i ettertid har jeg fått vite fra en kompis at det har noe med programering å gjøre. Nicket mitt oppstod egentlig ved litt tilfeldig trykking på tastaturet. Det ligger altså ikke noe meningsfullt eller kreativt bak det. Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Så logiskt som navnet mitt Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Heidundrades er et artig ord Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Da jeg fant på nicket mitt visste jeg ikke hva det betydde, men nå i ettertid har jeg fått vite fra en kompis at det har noe med programering å gjøre. Nicket mitt oppstod egentlig ved litt tilfeldig trykking på tastaturet. Det ligger altså ikke noe meningsfullt eller kreativt bak det. 9167429[/snapback] Som f.eks "WNDCLASSEX Wnd" i C++ etc. Brukes til koding i Windows. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Broren pleide å kalle meg Slurt, da jeg heter Truls. Og så avanserte han til Slurtis... Jeg synes det var et artig navn jeg kunne bruke på et forum Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 et annet ord som kan bruke enn laugh so why not laffe? Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Shahab kjent og gammelt navn fra Persepolis, betyr også meteor + det er mitt navn. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 KexxY kex.. svensk sjokolade så da ble det kexxY Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ikke en dritt ... bare en militær commander fra: ... og jeg syns det var kult en gang i tia! Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 I mitt ligger det noen dypere antydninger om "HVEM I H****** REGISTRETE SEG MED NICKET MITTT?!?!?!" Hvis mulig hadde jeg kalt meg Ullteppe. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Blei kalla sviker to gongar idag, av same personen, fordi eg scora på trening og ikkje han. Fyrst scora eg eit mål, då kalla han meg «Din jævla sviker!» (han banner mykje) og så scora eg eit anna mål, og han kalla meg det same. Deretter scora broren min, og då sa han berre «Jævla svikerfamilie ...» Står lenger oppe den eigentlege grunnen til at nicket mitt er Sviker. Faktisk skifta eg nicket mitt (04.10 2007 klokka 23:57) til überSviker, fordi då har eg eit eiget kallenamn, og ikkje eit ord som kallenamn. Ordet "sviker" er meir brukt enn "überSviker" og derfor vil det (forhåpentlegvis) knyttes meir til meg. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Vel kan du engelsk forstår du også hva nicket mitt betyr. Lightningwolf = Lynulv Har det bare fordi ulv var favoritt dyret mitt en gang i tiden og jeg bare plutselig kom på Lightningwolf og syns det hørtes kult ut Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Har to nick: Kerrigan er en animasjonsfigur (se avatar) Geirergoy betyr gay er gøy. Jeg er ikke homo. Det var noe som stod på skjorta til en fyr i Pondus. Siden ble det til Mr. Geir Ergoy på ITavisen. Lenke til kommentar
Nordgaard Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Tja, jeg heter jo Nordgård til etternavn, så er nok der det kommer fra :!: Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Fordi jeg ikke fant noe bedre nick! Nesten alt var jo opptatt virka det som! Så med min fantastiske fantasi ble det bare Flaskepost! Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hvordan endrer man nicket sitt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå