Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt?


SirHartge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

X-Nobbit betyr ingen ting egentlig eller det begynte med at jeg laget en lotr parodi historie på skolen med Nobbiter og så var det lan neste der jeg kallte meg X-Nobbit på cs for gøy.

Så skulle jeg registrere meg på diskusjon.no og det var sent på kvelden da tenkte jeg "X-nobbit hahehaha X-Nobbit" var ufffatleig overtrøtt.

Så det er historien til mitt barnselige nick.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Var på Polentur med klassen, og når folk ble gretne ble de ofte kalt Frøken Furt, og det synes jo jeg var fryktelig morsomt.

Så da jeg skulle finne nick her, var jeg ganske tom for ideer, og da kom jeg på det :) Så jeg er egentlig ikke spesielt furten :p

8784940[/snapback]

 

Jeg tenker "Frankfurt" med en gang jeg ser nicket. Kanskje bare meg.

Lenke til kommentar
Var på Polentur med klassen, og når folk ble gretne ble de ofte kalt Frøken Furt, og det synes jo jeg var fryktelig morsomt.

Så da jeg skulle finne nick her, var jeg ganske tom for ideer, og da kom jeg på det :) Så jeg er egentlig ikke spesielt furten :p

8784940[/snapback]

 

Jeg tenker "Frankfurt" med en gang jeg ser nicket. Kanskje bare meg.

8785785[/snapback]

 

Ja, hehe det har jeg ikke tenkt på. Artig

Lenke til kommentar
Har du eit problem med kva eg har kalt meg og at avateren ikkje passer til nicket? Eg trur eg har masse fantasi enn du påstår.

8640538[/snapback]

Jeg trodde Sayid var han brune mannen i LOST?

 

 

Jeg tenker "Frankfurt" med en gang jeg ser nicket. Kanskje bare meg.

8785785[/snapback]

Jeg og... :whistle:

8789587[/snapback]

 

ja Sayid er den brune mannen i Lost, men eg bruker bilde nå av ein skuespiller i Prison Break for eg digger den serien også. Har ikkje giddet å redigert eit bilde av Sayid endå, men skal det snart får eg håpe.

Endret av Sayid
Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg kaller meg Larusso er enkelt og greit fordi Jeg heter Daniel, men det navnet er bestandig tatt når man skal registrere et nick, så etter å ha sett en Karate kid film(der hoverdpersonen heter Daniel Larusso) tenkte jeg, ja da kaller jeg meg for Larusso :p

Endret av Larusso
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Mitt nick er Deimos.

 

Det er mitt første nick da jeg spillte Halo1 back in 2003.

 

Henta det fra en Planetbok der jeg leste om Mars, og mars sine måner og hvorfor de het hva de het.

 

Wiki Deimos

 

Deimos i gresk mythologi skal stå for Panikk.

Orginalt var navnet Deimus

 

Panic is the primal urge to run and hide in the face of imminent danger.

La oss si at jeg var litt smågod i Halo1. Men seff er jeg ikke den beste.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...