Litejk Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Har du eit problem med kva eg har kalt meg og at avateren ikkje passer til nicket? Eg trur eg har masse fantasi enn du påstår. 8640538[/snapback] Ness, jeg bare terget. Det var dessuten meg selv jeg påpekte om at jeg hadde dårlig fantasi altså. Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Din tergefant. Liker begge seriene derfor har eg gjorde det sånn Eg veit at det ser litt idiotisk at avateret ikkje er helt i samsvar til nicket. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 X-Nobbit betyr ingen ting egentlig eller det begynte med at jeg laget en lotr parodi historie på skolen med Nobbiter og så var det lan neste der jeg kallte meg X-Nobbit på cs for gøy. Så skulle jeg registrere meg på diskusjon.no og det var sent på kvelden da tenkte jeg "X-nobbit hahehaha X-Nobbit" var ufffatleig overtrøtt. Så det er historien til mitt barnselige nick. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg syntes bare det var stillig med suppesaft, ingen andre som hadde det.. HEHE TOG DU AN!?? Lenke til kommentar
SaintIda Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Var på Polentur med klassen, og når folk ble gretne ble de ofte kalt Frøken Furt, og det synes jo jeg var fryktelig morsomt. Så da jeg skulle finne nick her, var jeg ganske tom for ideer, og da kom jeg på det Så jeg er egentlig ikke spesielt furten Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Var på Polentur med klassen, og når folk ble gretne ble de ofte kalt Frøken Furt, og det synes jo jeg var fryktelig morsomt.Så da jeg skulle finne nick her, var jeg ganske tom for ideer, og da kom jeg på det Så jeg er egentlig ikke spesielt furten 8784940[/snapback] Jeg tenker "Frankfurt" med en gang jeg ser nicket. Kanskje bare meg. Lenke til kommentar
SaintIda Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Var på Polentur med klassen, og når folk ble gretne ble de ofte kalt Frøken Furt, og det synes jo jeg var fryktelig morsomt.Så da jeg skulle finne nick her, var jeg ganske tom for ideer, og da kom jeg på det Så jeg er egentlig ikke spesielt furten 8784940[/snapback] Jeg tenker "Frankfurt" med en gang jeg ser nicket. Kanskje bare meg. 8785785[/snapback] Ja, hehe det har jeg ikke tenkt på. Artig Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Har du eit problem med kva eg har kalt meg og at avateren ikkje passer til nicket? Eg trur eg har masse fantasi enn du påstår. 8640538[/snapback] Jeg trodde Sayid var han brune mannen i LOST? Jeg tenker "Frankfurt" med en gang jeg ser nicket. Kanskje bare meg. 8785785[/snapback] Jeg og... Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Håkki, det førte kallenavnet jeg fikk Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Har du eit problem med kva eg har kalt meg og at avateren ikkje passer til nicket? Eg trur eg har masse fantasi enn du påstår. 8640538[/snapback] Jeg trodde Sayid var han brune mannen i LOST? Jeg tenker "Frankfurt" med en gang jeg ser nicket. Kanskje bare meg. 8785785[/snapback] Jeg og... 8789587[/snapback] ja Sayid er den brune mannen i Lost, men eg bruker bilde nå av ein skuespiller i Prison Break for eg digger den serien også. Har ikkje giddet å redigert eit bilde av Sayid endå, men skal det snart får eg håpe. Endret 7. juni 2007 av Sayid Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg heter Jørgen og jeg synes Jurgemaister var noe så fryktelig kult når jeg var 10år. Synes i og for seg det er tøft nå også. Hvis ikke Jurgemaister så Jürgeinz. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) .. Endret 4. januar 2016 av Slettet-v6cLnSOv3V Lenke til kommentar
Larusso Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Grunnen til at jeg kaller meg Larusso er enkelt og greit fordi Jeg heter Daniel, men det navnet er bestandig tatt når man skal registrere et nick, så etter å ha sett en Karate kid film(der hoverdpersonen heter Daniel Larusso) tenkte jeg, ja da kaller jeg meg for Larusso Endret 12. juli 2007 av Larusso Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 jfvmh 8812664[/snapback] Ehm.. vennligst utdyp det der.. Lenke til kommentar
Larusso Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 jfvmh 8812664[/snapback] Ehm.. vennligst utdyp det der.. 8812671[/snapback] Jeg skulle teste noe Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Nicket mitt er en blanding av de tre første bokstavene i etternavnet mitt og de tre siste i fornavnet. Bortsett fra at o egentlig skulle vært ø. Registrerte meg på diskusjon for å finne en sang, så tenkte ikke så mye over hva jeg kallte meg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Knewt - Uttales sånn cirka Knut, som er navnet mitt.. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Vintermåne kom fra en Immortal-låt kalt Call of The Wintermoon. Jeg skulle egentlig kalle meg Wintermoon, men jeg var ikke helt i mine fulle fem den dagen, så det ble visst Vinntermåne. Endret 13. februar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Mitt nick er Deimos. Det er mitt første nick da jeg spillte Halo1 back in 2003. Henta det fra en Planetbok der jeg leste om Mars, og mars sine måner og hvorfor de het hva de het. Wiki Deimos Deimos i gresk mythologi skal stå for Panikk. Orginalt var navnet Deimus Panic is the primal urge to run and hide in the face of imminent danger. La oss si at jeg var litt smågod i Halo1. Men seff er jeg ikke den beste. Lenke til kommentar
Hvordangaardet Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Mitt navn er Jeeez Kom ikke på noe nick i starten, så jeg tenkte noe ala "Jeez, hva skal jeg kalle meg?!" Og der kom den Noen hadde tatt Jeez med to e'r, så satte inn en til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå