Flekkis Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Flekkis, fordi jeg kommer fra Flekkefjord. Lenke til kommentar
KNB Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 KNB, fordi det er initialene i navnet mitt! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 satt på julaften og kjeda meg, mer er det ikke å si Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hehe steen etter navn. ble fororsaket(sånn det skrives) av dårlig fantasi den kvelden:) Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Som mr-Steen så er mitt etternavn Steen. Steen blir stein som blir stone. Ble kalt stone irl og bruker stone ellers på nett, feks irc. Og i de tilfellene stone er opptatt så bruker jeg stoners. Og alltid liten s i nicket Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Som mr-Steen så er mitt etternavn Steen. Steen blir stein som blir stone. Ble kalt stone irl og bruker stone ellers på nett, feks irc. Og i de tilfellene stone er opptatt så bruker jeg stoners. Og alltid liten s i nicket 8178840[/snapback] eeeeeeeey!!nice price Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Kenny-; det er etternavnet mitt =p Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Rebel-Rider: fordi det er kult og reflekterer interessene mine. (kunne ordne meg en stilig avatar også) Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Naitshow Skulla ha et cs nick Naits er stian baklengs jeg heter stian så show egentlig er det stiansshow men det blei teit så det blei Naitshow=) genialt Lenke til kommentar
magio Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Aner ikke, hatt mitt siden jeg var 10 år eller noe rundt der Men har vel med at jeg heter Magnus på et vis.. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 MaSo Kombinasjon av for og etternavnet mitt Martin Solheim Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Chryzsh Heter egentlig Chris, men en kompis begynte å kalle meg chryzsh så slik ble det :!: edit: det uttales: krysjh(tjukk sjh lyd) Endret 28. mars 2007 av chryzsh Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 tOmma- forkortelse av navnet mitt og samtidig kallenavnet mitt gjennom mange år. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Etternavn. Hva mer er det å si? Lenke til kommentar
Sokkhove Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 tja...følte meg sokk i hodet den dagen... dessuten heter jeg det på WoW før sokkhove kom inn i bildet brukte eg Joffe o.l Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Første gang jeg skulle reg. meg på diskusjon.no. Hadde ingen anelse om hvilket navn jeg skulle bruke. Jeg satt rett ved siden av barskapet den gangen, og tittet inn på en Whiskey-flaske ved navn Bushmills. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Jeg har ikke peiling på hva nicket mitt betyr, det var nok kun et resultat av... for mye av noe. Det ble i allefall Snikpellik. Jeg skulle egentlig kalle meg for Bygdedyret her som på alle andre steder, men den brukeren slutta å funke. Endret 9. april 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ei form for norsk tradisjonsmat. Smaker faktisk godt. Andre ord for samma skitet: - raspeballer - komler - komper ++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå