Eplefe Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Eplefe har en lang og intrikat historie. For å ramse det opp kort: Vi lekte mye om at vi var magiske, og en venninne av meg kalte seg for en kakefe, for hun likte kaker. Jeg liker epler, de er som godteri. Så det ble til at jeg ble Eplefe. Siden vi er gode venner, så kalte vi oss for eplefe. (Eplefe + Kakefe = Eplekake) : ) Endret 9. januar 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 mitt gamle var "andrenilsen" og det ble jeg lei av og bytta. HER ER GRUNNEN: mitt nick kommer av at jeg er NERD! og elsker spill (og lage da) og de i klassen min kaller meg mastergamer, så da ble det til det. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Eplefe har en lang og intrikat historie.For å ramse det opp kort: Vi lekte mye om at vi var magiske, og en venninne av meg kalte seg for en kakefe, for hun likte kaker. Jeg liker epler, de er som godteri. Så det ble til at jeg ble Eplefe. Siden vi er gode venner, så kalte vi oss for eplefe. (Eplefe + Kakefe = Eplekake) : ) 7684577[/snapback] Hihi, jeg har alltid tenkt at det var fe som i husdyr Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Car´ni`fex n. 1. (Antiq.) The public executioner at Rome, who executed persons of the lowest rank; hence, an executioner or hangman. Rett og slett et nick jeg brukte i et spill før i tiden Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Mitt nick kommer av det norske ordet, Undervannselg. (Noe som dukket opp under en NAMI-time, skal ikke diskutere dette) Det består av Sub og moose. Sub kommer fra submarine (ubåt), og moose er elg. For hvis du kan ha submarines, så kan du vel ha submooses også? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Er vel etternavnet mitt da. Uttales valør.. Ikke "vale-ur".. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Grende er mitt etternavn Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Heter egentlig Joachim Jokk = det hunder har tendenser til å gjøre innimellom Ulf = Et vanlig norskt navn Brukte egentlig bare navnet til tull en gang (husker ikke hva), nå kaller jeg meg det overallt på nettet og har gjort det i ca 4 år Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Historien min er vel at jeg lagde bruker som bare skulle være aktiv i Forum->Off Topic->Humor Så derfor heter jeg Latterkongen Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 En koffert er en sånn slags beholder som har en "hank" på den ene langsiden. Brukes gjerne i sammenheng med ferier, da gjerne brukt til å frakte klær og/eller toalettartikler. Kan også brukes til å frakte bl.a. dokumenter og bomber. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Horse betyr hest på norsk. Kort versjon: Henrik Stoltz -> Hest -> Horse -> HorSe Lang versjon: Var et eller annet sted jeg var registrert med fullt navn, husker ikke lenger hvor dette var, hvor brukernavnet mitt ble til hest026 eller noe i den duren. En ganske kul lærer vi har på skolen begynte å kalle meg for Henry the horse etter en eller annen sang fra The Beatles("yes, ofcourse Henry the horse dances the waltz" - lød strofen han sang på). Etter det har jeg begynt å bli kalt Horse. HorSe med stor "S" for å få forbokstavene i begge navnene mine(Henrik og Stoltz) i caps. Ka-pish. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) foobar? Endret 4. juli 2011 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg heter #fjernet#... 7928284[/snapback] Goddag, vil du vite mitt navn? Lenke til kommentar
Elendigheden Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 hmm.. nicke mitt komme mest av at eg hette Elen, å liksom.. kjedeligt d siden ingen klare udtala d skikkeligt.. så kalte meg fyst engelen, men d va litt sånn oppbrokt å bare teit.. så.. va alt elendigt ein dag.. så.. Elendigheden! så va d gudd.. e allti d eg bruge rondt om kring nå.. nick e jo koselige då.. =) Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Goddag, vil du vite mitt navn? 7928368[/snapback] haha så bra Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 haha så bra 7929860[/snapback] Skjønte den ikke.. Etter å ha sett DENNE, så ble navnet mitt Firetrucken Did you know that the firetruck can consume eight times its bodyweight? Lenke til kommentar
zlurv Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 nicket mitt sier egentlig seg selv zlurv som i slurve.. kanskje fordi jeg sjelden følger skikkeligt med når det gjelder IRL, mens på data derimot... Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) nicket mitt sier egentlig seg selv zlurv som i slurve.. kanskje fordi jeg sjelden følger skikkeligt med når det gjelder IRL, mens på data derimot... 7930487[/snapback] Sveinung ? Jeg digger rett og slett Wunder-baum Endret 12. februar 2007 av Wunder_baumen Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg digger rett og slett Wunder-baum 7930531[/snapback] Er det sånn lukte-tre som man henger i frontruta på bilen? Mitt nick betyr og . Het tidligere , men fikk en PM av en admin om å bytte, fordi det fucka opp quotene. Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Nicket mitt har kommet fra min barndomshelt Bobby Generic, en tegnefilmserie som vel gikk på tv3 før. Etter uttalige timer med cs spilling under det nicket har jeg tilogmed fått folk i virkligheten til å bruke Bobby istedet for mitt ekte navn Henrik. Kun mor&far, kjæreste og familie som kaller meg Henrik nå fortiden. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor http://www.crowncombo.com/articles/movies/03_bobby/bobby9.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå