Mevon Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Mitt betyr vell ingenting. Er bare et nick... Lenke til kommentar
hsds Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Absolutt ingen verdens ting.. Tror jeg bare har plantet fingrene på tastaturet i blinde og voila et merkelig nick var født.. Vet ihvertfall jeg irriterer mange når jeg spiller og de skal snakke til meg over voip/ts/vent.. Burde vel hatt en enklere nick for slikt men de lærer seg det til slutt - hsds Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 hm...i grunnen var det Dusk da, som betyr skumring på engelsk. men det var for orginalt. så jeg tenkte litt mer norsk og da ble det en dusk. sånn du har på lua. litt merkelig men det er jeg ikke alene om=) Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 hm...i grunnen var det Dusk da, som betyr skumring på engelsk. men det var for orginalt. så jeg tenkte litt mer norsk og da ble det en dusk. sånn du har på lua. litt merkelig men det er jeg ikke alene om=) 7616998[/snapback] Når jeg hører "dusk" tenker jeg på frisyren til Sirslask. Brukte 5 sekunder på å finne på det gamle nicket mitt, (""). Hvorfor jeg nå heter ;P kan du finne i signaturen min. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Forrige side, laaaaaaange quoten, Abrahadabra blir jo "Abra, hada bra", for de med litt dialekt, Endret 2. januar 2007 av Articfare Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Prytz er mitt etternavn, punktum fordi "Prytz" var opptatt =) Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Prytz er mitt etternavn, punktum fordi "Prytz" var opptatt =) 7622935[/snapback] Kjenner du folk som bor på Andenes/Andøya, som har samme etternavn? Lenke til kommentar
@ir Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Atir_ fordi jeg heter Atir... ...Ja vet, et uvanlig navn, men jeg liker det. Lenke til kommentar
Qbit Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Qbit : fordi, En qubit er en kvantebit, fra engelsk quantum bit. Den klassiske, binære informasjonsenheten er en bit, som kan anta verdiene 0 eller 1. Dette er den grunnleggende informasjonsbæreren i enhver klassisk datamaskin og for de at jeg som Miza[R] og Izholo på div andre steder i verden trengte ett nytt nick her på Diskusjon.no Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Nelle var egentlig kallenavnet mitt når jeg var liten. Vet egentlig ikke hvorfor jeg kaller meg det her, har litt lyst til å bytte. Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Kjenner du folk som bor på Andenes/Andøya, som har samme etternavn? 7641695[/snapback] Det er vel en god mulighet for det ja =) Er selv fra Vesterålen! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Billy Bob -> Angelina Jolie tatoverte jo dette en gang på armen. Har alltid vært facinert av folk som tatoverer sin kjære sitt navn på kroppen, ettersom det ikke alltid holder. Som ble så fint bevist i nettopp dette forholdet. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hadde vondt i armen min når jeg lagde det nye brukernavnet mitt. Lenge siden nå. Lenke til kommentar
groov Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 groov betyr vel bare groov nå. Egentlig var det engang for leenge, lenge siden jeg skulle teste IRC og trengte følgelig et nick. Låta som gikk på anlegget akkurat da het Groove Liker og det passet jo bra (skulle jo bare bare teste IRC , kom jo ikke til å henge ut på den nerdeplassen der, liksom ). Efnet godtok kun ni bokstaver i nicket så da ble det GroovLikr. Funket ikke så bra som jeg hadde tenkt, ettersom de fleste assosierte det med groov licker (altså sprekkslikker..) i stedet for Groove Liker slik det var ment. Så jeg kortet ned til bare groove, men det nicket ble etterhvert for vanskelig å holde på så jeg måtte korte ned til bare groov. Så der. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Kontorstol pga av jeg hadde et nick som alle klaget på og jeg satt i timesvis og prøvde å finne på noe bedre... Så gjorde jeg noe så genialt som å se ned... og voala!! en kontorstol! Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg kjedet meg da jeg lagde brukeren. Derfor: I am bored. (og det er avledet av en side som heter I-am-bored) Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg heter Shahab, derfor Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Mitt nick betyr at det er en sag som vokter over trærne. Hvis de gjør noe galt, blir de sagt. Hvis noen prøver å sage dem blir de sagt. Det symboliserer makten og bruken av makt som reflekterer en del av min tankegang. jeg tror jeg har skrevet har før da. Endret 7. januar 2007 av Gjest Lenke til kommentar
psyches Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hansen betyr enkelt å greit mitt etternavn Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Noe så sykt enkelt som navnet mitt baklengst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå