Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt?

SirHartge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Absolutt ingen verdens ting.. Tror jeg bare har plantet fingrene på tastaturet i blinde og voila et merkelig nick var født.. Vet ihvertfall jeg irriterer mange når jeg spiller og de skal snakke til meg over voip/ts/vent.. Burde vel hatt en enklere nick for slikt men de lærer seg det til slutt :)

- hsds

Lenke til kommentar
hm...i grunnen var det Dusk da, som betyr skumring på engelsk. men det var for orginalt. så jeg tenkte  litt mer norsk og da ble det en dusk. sånn du har på lua.

litt merkelig men det er jeg ikke alene om=)

7616998[/snapback]

Når jeg hører "dusk" tenker jeg på frisyren til Sirslask. :p

Brukte 5 sekunder på å finne på det gamle nicket mitt, :p (":p"). Hvorfor jeg nå heter ;P kan du finne i signaturen min.

Lenke til kommentar

Qbit : fordi, En qubit er en kvantebit, fra engelsk quantum bit. Den klassiske, binære informasjonsenheten er en bit, som kan anta verdiene 0 eller 1. Dette er den grunnleggende informasjonsbæreren i enhver klassisk datamaskin og for de at jeg som Miza[R] og Izholo på div andre steder i verden trengte ett nytt nick her på Diskusjon.no

Lenke til kommentar

groov betyr vel bare groov nå.

Egentlig var det engang for leenge, lenge siden jeg skulle teste IRC og trengte følgelig et nick. Låta som gikk på anlegget akkurat da het Groove Liker og det passet jo bra (skulle jo bare bare teste IRC , kom jo ikke til å henge ut på den nerdeplassen der, liksom ;) ). Efnet godtok kun ni bokstaver i nicket så da ble det GroovLikr.

Funket ikke så bra som jeg hadde tenkt, ettersom de fleste assosierte det med groov licker (altså sprekkslikker..) i stedet for Groove Liker slik det var ment. Så jeg kortet ned til bare groove, men det nicket ble etterhvert for vanskelig å holde på så jeg måtte korte ned til bare groov. Så der.

Lenke til kommentar

Mitt nick betyr at det er en sag som vokter over trærne. Hvis de gjør noe galt, blir de sagt. Hvis noen prøver å sage dem blir de sagt. Det symboliserer makten og bruken av makt som reflekterer en del av min tankegang.

jeg tror jeg har skrevet har før da.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...