Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt?

SirHartge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Noen som greier  å finne ut hva PeeWee betyr? Har mange som sier cowboy støvel og andre som mener tissemann... :p

7412855[/snapback]

Her har du litt og hygge deg med: peewee

Lenke til kommentar

Syntes det var beskrivende....

Det kan bety; "obstinately refusing to give up or let go" altså en som er for sta til å gi opp, eller det kan være et datauttrykk som betyr "a data structure in computing which preserves the previous version of itself when it is modified" noe jeg synes er helt perfekt, noe som bevarer den forrige versjonen av seg selv når det blir endret.

Bruker det i jobbsammenheng i script for å beholde kontakten med enkelte skrivere i et litt spesielt nettverksoppsett. :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har fått bytta nå :)

Tidligere: Kris_the_ripper

Noe skit jeg fant opp da jeg var ny og skulle registrere meg her :blush:

Nå er det Vaffel89 siden en eller annen hadde tatt Vaffel for ei stund siden =/

Grunnen til Vaffel er fra i sommer da jeg å noen venner var på holmetur, så hadde jeg sovna på et sånn liggeunderlag, så når jeg våkna var det første ei venninne sier Vaffel!! for jeg hadde sånn artig vaffelmønster i halve trynet :wee:

Andre nick:

Phantom

Kris_the_ripper

lollert

cp-tryne

:D

Lenke til kommentar

Når jeg endelig fant ut at man kunne bytte navn, så byttet jeg fra det håpløse kt600, til Kjekssjokolade.

Vell, jeg var desperat etter å bytte navn, så det ble det første jeg la øynene på, en pakke med Farfars Kjekssjokolade. Som betyr, kjeks med sjokolade.

Kjekssjokolade kan finnes i Freias Kvikk Lunge, for eksempel.

Lenke til kommentar

Nei det hadde seg da san at jeg skulle lage en bruker til dette forumet, så tenkte jeg først, hmm jeg liker GPR... Jeg kaller meg Gpr ! ... hmm , nei ikke morsomt , så sat jeg og tenkte en stund... And ? hmmm and ja... Duck ! og Ond :D Evil Duck :D Hva er vel ikke mer morsomt en en ond and a ? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...