Medisinmannen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Noen som greier å finne ut hva PeeWee betyr? Har mange som sier cowboy støvel og andre som mener tissemann... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Mitt nikk er vel lagt på grunnlag av initialer, sånn halveis Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Noen som greier å finne ut hva PeeWee betyr? Har mange som sier cowboy støvel og andre som mener tissemann... 7412855[/snapback] Her har du litt og hygge deg med: peewee Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 ultimatedeskjet, det er skriveren min:P Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) .. Endret 17. februar 2009 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) mitt nick er bare satt sammen av for og etternavn btw hvordan endrer man nick, er jaevlig lei av nicket mitt naa Endret 5. desember 2006 av andrenilsen Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Mitt nick er navnet på en bil fra 1960-70 tallet. Lenke til kommentar
persistent Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Syntes det var beskrivende.... Det kan bety; "obstinately refusing to give up or let go" altså en som er for sta til å gi opp, eller det kan være et datauttrykk som betyr "a data structure in computing which preserves the previous version of itself when it is modified" noe jeg synes er helt perfekt, noe som bevarer den forrige versjonen av seg selv når det blir endret. Bruker det i jobbsammenheng i script for å beholde kontakten med enkelte skrivere i et litt spesielt nettverksoppsett. Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Noen som greier å finne ut hva PeeWee betyr? Har mange som sier cowboy støvel og andre som mener tissemann... peewee subst. ( amer. hverdagslig)1 lilleputtspiller, lilleputt 2 cowboystøvel Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Equilibrium - Står for likevekt! Lenke til kommentar
EVA 1 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Archolytion - Dårlig navn jeg fant på da jeg måtte registrere meg her. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Har fått bytta nå Tidligere: Kris_the_ripper Noe skit jeg fant opp da jeg var ny og skulle registrere meg her Nå er det Vaffel89 siden en eller annen hadde tatt Vaffel for ei stund siden =/ Grunnen til Vaffel er fra i sommer da jeg å noen venner var på holmetur, så hadde jeg sovna på et sånn liggeunderlag, så når jeg våkna var det første ei venninne sier Vaffel!! for jeg hadde sånn artig vaffelmønster i halve trynet Andre nick: Phantom Kris_the_ripper lollert cp-tryne Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Når jeg endelig fant ut at man kunne bytte navn, så byttet jeg fra det håpløse kt600, til Kjekssjokolade. Vell, jeg var desperat etter å bytte navn, så det ble det første jeg la øynene på, en pakke med Farfars Kjekssjokolade. Som betyr, kjeks med sjokolade. Kjekssjokolade kan finnes i Freias Kvikk Lunge, for eksempel. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Bjørn Inge -> Bjørn -> Bjørnen -> the bear -> dabear Enkelt egentlig andre nick dersom dabear er opptatt når jeg regger meg på diverse sider: bear-online bearonline Endret 31. desember 2006 av dabear Lenke til kommentar
psyches Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 HansenM->Etternavn-Fornavn Greit det da ;D Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 anietsoj = Jostein A. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Aner ikke om jeg har skrivd dette før, men navnet mitt er Rune Kristoffer, som forkortet er RK, og Arekey er måten det uttales på.... Lenke til kommentar
Bollefjes Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Bollefjes fordi jeg ikke fant på noe annet Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Litejk: Navnet mitt baklengs, ble slik på fordi jeg hadde mangel av fantasi. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Nei det hadde seg da san at jeg skulle lage en bruker til dette forumet, så tenkte jeg først, hmm jeg liker GPR... Jeg kaller meg Gpr ! ... hmm , nei ikke morsomt , så sat jeg og tenkte en stund... And ? hmmm and ja... Duck ! og Ond Evil Duck Hva er vel ikke mer morsomt en en ond and a ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå