Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt?

SirHartge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, ja :wee: jeg hadde feilskrevet nick i to år før jeg endret det :O

Ttror faktisk ikke at jeg merket det før etter noen måneder, kan i allefall ikke huske min egen reaksjon da jeg fant det ut :hmm:

7220187[/snapback]

Hva var det opprinnelig?

7221104[/snapback]

Norma_saw var egentlig normal_saw

:nei:

Lenke til kommentar

Jeg ble døpt Heretique av bestevennen min. Jeg hadde ikke nick, så han fant det for godt å finne ett til meg. Jeg bruker det nå overalt. :love:

Tror han har hentet navnet fra låta Heretique av Tristania.

(En utrolig bra låt)

Heretic = Kjetter.

Vi har bare endret skrivemåten.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da jeg lagde meg epost en gang så tok jeg fornavnet pluss de to første bokstavene av etternavnet. Resultatet ble da "TomFo" og jeg brukte etterhvert dette som nick. Så på mitt første skikkelige lan så begynte en kompis av broren min å kalle meg TomFUUU(!11), så da ble det TomFu.

Har nå gått lei av de store bokstavene og har begynt å bruke "tomfu". Kommer nok sikkert til å bruke det her på forumet også etterhvert.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Fikk nytt nick i dag! Betyr egentlig ikke så mye, men er hvertfall mer meg enn det forige (Jør2) som ikke hadde noe med noen ting å gjøre. Og nei, jeg heter ikke Jørgen.

7296078[/snapback]

Skal det ikke være; Abrakadabra ... :)

PencilCase=penal, eller "one stick short of a bundle". Er hekta på Blackadderserien ... :love:

Lenke til kommentar
Fikk nytt nick i dag! Betyr egentlig ikke så mye, men er hvertfall mer meg enn det forige (Jør2) som ikke hadde noe med noen ting å gjøre. Og nei, jeg heter ikke Jørgen.

7296078[/snapback]

PencilCase=penal, eller "one stick short of a bundle". Er hekta på Blackadderserien ... :love:

7296144[/snapback]

Mulig du sier abrakadabra når du tryller, men så er jo dette et nick og ikke noen trylleshow...altså; jeg har ikke skrevet feil.

Lenke til kommentar

Nicket mitt hentet jeg fra en sci-fi-bok jeg leste om .. husker ikke helt - men tror det var noe med drager og datavirus. Skyggedrager eller noe sånt.

Kagee var navnet på/en del av viruset.

Og det betyr noe som skyggebilde på japansk/kinesisk (noe jeg fant ut senere)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

7296078[/snapback]

7296144[/snapback]

Mulig du sier abrakadabra når du tryller, men så er jo dette et nick og ikke noen trylleshow...altså; jeg har ikke skrevet feil.

7297703[/snapback]

Svar for all del... :(

Lenke til kommentar

Noen som klarer å reversere det til 'godt norsk igjen' ? :smile:

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: SoftLaughBrush på 2002-04-05 08:32 ]</font>

152289[/snapback]

Tenkte Myksmilbørsten først før jeg kom på andre baner,

nick etter Foo fighters, men så mange andre har noe lignede dermed reverserte jeg det på dette forumet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...