Endre Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Jeg heter Endre GENIALT, ikke sant? Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Vel, Jellyfisk er en festlig variasjon av det engelske Jellyfish, som for MANGE år siden beskrev utseendet mitt ganske godt. Nå trener jeg regelmessig og er i god form, men med hensyn på innsats i studier og generell tiltakslyst passer navnet fortsatt ganske godt. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2002 Quote: Den 2002-05-09 18:46, Jellyfisk skrev:innsats i studier og generell tiltakslyst passer navnet fortsatt ganske godt. Kanskje jeg også burde hete JellyHartge Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Mitt er vel egentlig bare rabbel tror jeg... Skulle bare stille et spm for lenge siden og når jeg satt og registrerte meg kom en kamerat bort og hamra på tastaturet, lot det bare stå for jeg tenkte det ikke var så farlig, jeg skulle jo bare stille et spm også ikke bruke forumet no mer... Men jeg har jo fortsatt å bruke det :smile: Lenke til kommentar
fat_guy Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 fat_guy for det første mitt utseende, og fordi jeg var den eneste som hadde fat32 på lan engang, nå burde jeg hete ntfs_guy men det for heller gå. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Mitt nick er hentet fra Tolkiens univers, der Ossë er Ulmos vasal. Etter en tid på IRC, begynte en kamerat å kalle meg "Mon!" hence the nick Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Jeg tror ikke noen historier om hvordan nicket oppstod, slår min.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2002 Sint sint sintebrus..hihi Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Quote: Den 2002-05-23 16:46, SirHartge skrev:Sint sint sintebrus..hihi :razz: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Vel, Første rap sangen jeg hørte var Cypress Hill med Insaine In The Brain. Etterhvert så ble det bare mer og mere Cypress, og kallenavnet kommer seff av den utrolig artige stemmen til B-Real i Cypress Hill. Het tidligere B-Real på IRC, men så kom det seff en idiot som sa at det var hannes nick, så jeg backet upp, ob bytta til B|Real. Orket ikke å sloss om nicket, så fant et "Kulere" Er vel egentlig en klisje-historeie dette eller hva? Lenke til kommentar
OmBot Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Den gangen jeg var ung (for ca. 3-4 år siden) hadde vi en meget hyggelig liten sjappe i nærmiljøet. Den var det en hyggelig liten vietnameser ved navn Khai som drev (Khai varer forresten veldig god til å lage kinamat og hamburgere, men svæææææært dårlig til å lage kebab!) Khai snakket imidlertid ikke veldig godt norsk. Mitt etternavn Ombustvedt ble etter utallige mislykkede forsøk, kort og godt gjort om til Ombot. Stor B i midten kun fordi det ser litt mer fancy ut.... Nemlig! Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Leste litt lenger oppe med at folk syns det var plagsomt med disse ASL greiene på IRC. Det en må svare er, alder (altså din alder), ja takk, kjøkkenbordet Age, sex, location. Forklarer seg vel selv. Det var ikke jeg som kom på det og jeg husker ikke hvem jeg hørte det fra så jeg kan ikke gi dem plass i "thaks to" lista mi. Mitt nick kommer av ørene mine tror jeg. Dumbo = litt store ører = meg.. :wink: Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Har blitt kalt både Brune og Rute....men i disse dager vandrer jeg Brute; intet mer, intet mindre. ALAS!!! Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Panzer= hmm..panser? Faust=neve Et av nazistenes anti-tank våpen fra ww2 har jeg senere funnet ut. :sad: Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Jeg er jaevli asosial :wink: (forige nicket var asosial) Lenke til kommentar
Somle Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Somle. Fra jeg først fikk internett , 96-97 , og chatta på IRC. Ville ha et nick som var orginalt og ikke i bruk. "Somle" passa bra både på meg selv og Amiga'n. Har hatt andre nick rundt omkring, men trives i grunn best med Somle. Trur det er noen andre på IRC som kaller seg Somle nå, men jeg er "Orginalen" (i dobbel forstand). Tastes sikkert senere, skal bygge opp en P4, og gruer meg allerede til å montere CPU. Men resten ser jeg frem til med stor glede!! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: Den 2002-04-04 22:59, JohnnyKnoxwille skrev:Var en uke jeg lastet ned alle episodene av Jackass (er det lov å si her? :smile: ) og fikk litt dilla... hehe.. samme uka begynte jeg å skrive i dette forumet. Hadde store problemer med å finne nick, men så kom jeg til å tenke på Jackass: Hi, I`m Johnny Knoxwille, and this is Jackass....!Sånn gikk det.... YOU BAD BOY! Jeg anmelder deg til politiet for detta asså... as they even care Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå