Nitrius Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 LOL, ikke ta alt så seriøst da, Nitrius. 7051711[/snapback] Hvem har sagt at noe er seriøst i OT Baren? :!: Lenke til kommentar
Solid Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Solid er et anagram for Id:Oslo.... Neida, jeg er bare Solid når det kommer til stykket. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 er ingen spesiell grunn til navnet tmolberg - heter faktisk Tor Martin Ølberg nicket jeg bruker på spill er grogGi, mener selv jeg er litt "groggi" så navnet ble groggi til nick ellers her tmolber ingen spesiell grunn Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har tatt mitt fordi jeg er skummel og liker å spise hår! Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 CustomTP; likte formen på navnet (bokstavelig). samme som ParaNo|D som er nicket mitt på andre steder... Tp delen kommer fra tommyt og warlocks og gjengen fra 94 (tpallstars)... Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Sluven fant en kompis av meg på... Vet ikke hvorfor han fant på det, men i og med at jeg er ganske sløv av og til og kom derfor på Sløven-Sluven Ikke spør meg hva det betyr. You're guess is as good as mine... Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 De store bokstavene i mitt nick er gude/dyre skikkelser fra Norrøn Mytologi. De små derimot,er en blanding av stedsnavn her i Norge og på Island. Det er derfor det står som det gjør. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Min er enkel Gaston aka Viggo på norsk. Gaston Lagaffe;) Historien bak nicket er derimot annerledes. Det begynte med at vi leste et stykke i norsk timen i ungdomskolen om en fransk soldat som møtte en tysker. De møtte hverandre under krigen, men ingen drepte hverandre. Om jeg ikke husker feil så måtte de hjelpe hverandre for å overleve. De kunne heller ikke forstå hverandre. Jeg tror den franske soldaten het Gaston. Når jeg kom hjem så skulle jeg lage min aller første "profil/bruker" på nettet og navnet endte på Gaston, bare sånn med engang. Noen som forøvrig vet hvilken tekst jeg snakker om...? Lenke til kommentar
hjuldra Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 aner ikke hvem teks det er snakk om Og jeg som trodde det var Gaston fra disney-filmen sjønnheten og udyret navnet mitt er resultatet av dårlig tid og ultrakjapp-profil-laging... Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 skulle finne på nick når jeg tok i bruk IRC for første gang, alt jeg fant på ble motatt med beskjeden "erroneous nickname" Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Killer=morder/eller en "killer" dude Lenke til kommentar
nilox Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Slet med å finne på et nick jeg var fornøyd med da jeg skulle registrere meg, det ble bare til at jeg la meg. Men så drømte jeg at alle kalte meg "Pollux" eller "Polluks" om du vil. Det betyr jo "veldig søt(t)" så det passer jo bra. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 ITW enkelt og greit forkortelse av navna mine... Jepp det var jo det med den fantasien når jeg skulle ha meg nick i mohaa verden... Men har nå heta det over alt etter den gang.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 MobilKnut.. Er mest aktiv i mobil-delen av forumet. Interesserer meg for mobiler, derav navnet MobilKnut (Knut er navnet mitt ja). Vurderer å søke om navne-skifte da jeg har blitt vel så aktiv i andre deler av forumet. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Det nye navnet mitt kommer av da jeg laget min første WoW karakter. Lenke til kommentar
Hattifnatt Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hattifnatter er kondomlignende vesen med hender som lever i mummidalen! Jeg elsker dem Lenke til kommentar
supertine Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hattifnatter er kondomlignende vesen med hender som lever i mummidalen! Jeg elsker dem 7065878[/snapback] Ikke si det til barna som ser på da.. hehe Lenke til kommentar
Solid Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hattifnatter er kondomlignende vesen med hender som lever i mummidalen! Jeg elsker dem 7065878[/snapback] Rart det ikke allerede var tatt. Lenke til kommentar
............... Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Er nok bare etternavnet mitt. Simple Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå