Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt?

SirHartge

Anbefalte innlegg

Ganske enkelt. Spilte etter eller annet online krigsspill, så skulle jeg skrive medic.. ikke spørr meg hvordan jeg greide det, men det ble til medk også ble jeg bare glad i det så bestemte meg for å ta vare på det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Data kommer av at jeg i 1998 satt og lurte på hva jeg skulle kalle meg, og elska å sitte foran PC'en (noe mange mener jeg fortsatt gjør og at jeg aldri forlater den, men det er et ondsinnet rykte).

Smurf kommer av at jeg leste en betydning av ordet smurf i norskboka.

Liten kid med altfor store klær.

I den perioden sagga jeg etc

For store klær henger fortsatt igjen, ved at jeg simpelthen ELSKER T-skjorter og gensere og sånn i minst XL, samt at jeg elsker å ikle meg feite polarjakker og svarte, fotside frakker

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

danielzu

jeg hetter daniel og manglet to bokstaver for å komme inn på en eller annen side

da ble d danielzu..ikke nå spesielt spennende og morsom historie,men ja ja

Lenke til kommentar

Jeg het tidligere Jibril2k her på forumet.. Jibril kom vel av at jeg satt og leste i KRL-boka på ungdomsskolen, og der sto det om engelen Jibril (Gabriel) fra Islam. Syntes det var litt tøft, så da kjørte jeg på med det.. 2k var vel bare en noobting jeg slang på, som var litt "in" på den tiden..

Nicket mitt nå.. Ja, det bør dere nesten klare å gjette dere til selv :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Siden jeg har skiftet nick siden sist må jeg vel forklare hva det nye nicket betyr.

Det at jeg kaller meg fredrik har sammenheng med mitt døpenavn, Fredrik. Som dere ser så er nick og navn ganske like, noe som er meningen fra min side.

Med vennlig hilsen Fredrik.

7042932[/snapback]

Jeg heter også Fredrik (in real life).

Lenke til kommentar
Siden jeg har skiftet nick siden sist må jeg vel forklare hva det nye nicket betyr.

Det at jeg kaller meg fredrik har sammenheng med mitt døpenavn, Fredrik. Som dere ser så er nick og navn ganske like, noe som er meningen fra min side.

Med vennlig hilsen Fredrik.

7042932[/snapback]

Jeg heter også Fredrik (in real life).

7049816[/snapback]

Jeg heter ikke Fredrik IRL. Så vet du det.

Endret av xabeR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...