Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt?

SirHartge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tok nicket ifra en dårlig reklamefilm.. aner ikke hva det betyr

6996486[/snapback]

Hahaha, jeg blir aggressiv av både reklamen, den stygge mannen i reklamen, og ikke minst ordet Bamboocha. Jeg drikker ikke fanta på grunn av det =P

7005589[/snapback]

Skal ærlig si at jeg har ikke druikket fanta siden jeg hørte det ordet :p

Lenke til kommentar

Norma_saw er en annen versjon av ordet Normal_saw (den versjonen hvor man kom til å glemme å trykke på "L" tasten) Normal_saw er engelsk og betyr på norsk "normal sag" eller "vanlig sag" dette nicket kommer av at jeg hadde ekstremt dårlig kreativitet og en kamerat kalte seg "Chainsaw" Som da på norsk er "Kjedesag" eller rettere sagt: "Motorsag"

Lenke til kommentar

Minerva er vel egentlig den romerske gudinnen for kunskap...

noe som ikke passer siden jeg er gutt og ikke såååå smart :hmm:

men det høres tøft ut nesten da...

Stjal det foresten på vitenskapsdelen da de prøvde og gi den nye planeten navn for en god stund siden...

Lenke til kommentar

Siden jeg har skiftet nick siden sist må jeg vel forklare hva det nye nicket betyr.

Det at jeg kaller meg fredrik har sammenheng med mitt døpenavn, Fredrik. Som dere ser så er nick og navn ganske like, noe som er meningen fra min side.

Med vennlig hilsen Fredrik.

Lenke til kommentar

mitt nick fikk jeg i 6-7klasse av data ansvarlige når han la meg til som bruker på skole nettverket.

joh = tre første bokstavene i etternavnet

joa = tre første bokstavene i fornavnet

har hatt det siden... det begynner å bli noen år nå... :hmm:

Lenke til kommentar

Før kalte jeg meg :p (: P) som sikkert mange har lagt merke til. På grunn av en PM fra admin, har jeg måttet skifte nick, fordi det fucka opp quotene (se signaruten min). Jeg kunne velge mellom å bytte nick, eller bli banna. Da velger man selvfølgelig å bytte nick. Siden jeg ikke kunne bruke :p (: P) lenger, ville jeg ha noe tilsvarende som ikke fucka opp noe, så det ble ;P. De første dagene etter nicket mitt var jævlig pain in the ass! Hvor ille er det ikke å måtte ødelegge et nick man har hatt i 1 1/2 år? :cry:

I dag går det mye bedre. Tenker nesten ikke på det. Har blitt vant til det nye nicket, og lever med det til dagelig. :wee:

Og hvis du lurer på hvordan jeg fikk det gamle nicket, så hadde Lamakar det tidligere som nick på msn. Da jeg registrerte meg på forumet, trengte jeg et nick, og brukte 5 sekunder på å finne det ut. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...