yuo are smart Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Tok nicket ifra en dårlig reklamefilm.. aner ikke hva det betyr Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 drikke fanta - stay bamboocha. Sikkert tilltrekkende eller rå eller noe sånn. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg bladde enkelt og greit i en engelsk ordbok i en kjedelig engelsktime, da jeg tilfeldigvis fant mitt nick Betyr årvåken, eller altseende (the allseeing) Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 FirstPrice - Fordi jeg er Billig som faen - Lenke til kommentar
salah Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 salah = fornavnet mitt. ja, seriøst ja. og jeg er gutt ja. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Tok nicket ifra en dårlig reklamefilm.. aner ikke hva det betyr 6996486[/snapback] Hahaha, jeg blir aggressiv av både reklamen, den stygge mannen i reklamen, og ikke minst ordet Bamboocha. Jeg drikker ikke fanta på grunn av det =P Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Tok nicket ifra en dårlig reklamefilm.. aner ikke hva det betyr 6996486[/snapback] Hahaha, jeg blir aggressiv av både reklamen, den stygge mannen i reklamen, og ikke minst ordet Bamboocha. Jeg drikker ikke fanta på grunn av det =P 7005589[/snapback] Skal ærlig si at jeg har ikke druikket fanta siden jeg hørte det ordet Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Norma_saw er en annen versjon av ordet Normal_saw (den versjonen hvor man kom til å glemme å trykke på "L" tasten) Normal_saw er engelsk og betyr på norsk "normal sag" eller "vanlig sag" dette nicket kommer av at jeg hadde ekstremt dårlig kreativitet og en kamerat kalte seg "Chainsaw" Som da på norsk er "Kjedesag" eller rettere sagt: "Motorsag" Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Minerva er vel egentlig den romerske gudinnen for kunskap... noe som ikke passer siden jeg er gutt og ikke såååå smart men det høres tøft ut nesten da... Stjal det foresten på vitenskapsdelen da de prøvde og gi den nye planeten navn for en god stund siden... Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Fordi jeg tar alt i munnen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Fordi jeg tar alt i munnen. 7042780[/snapback] ...æsj... Lenke til kommentar
Axes Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Axes, kunn fordi ingen har det og det låter litt bra. Tror jeg skal skifte til Vomitcum nå, alt i ett, røsker. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 mytt nick kommer av at jeg ble litt små erta på skolen pga. navnet mitt, ble kasta kalle navn til o.l. så jeg vridde litt på tulle-navnet og gjorde det om til neadii (uttales nædii btw ) Lenke til kommentar
supertine Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hm.. Supertine kommer fra at vi skulle lage en kul hjemmeside, en litt morsom idè.. siden jeg heter tine da. hjemmesiden er under konstruksjon og aaaner ikke når den blir ferdig www.supertine.com Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Siden jeg har skiftet nick siden sist må jeg vel forklare hva det nye nicket betyr. Det at jeg kaller meg fredrik har sammenheng med mitt døpenavn, Fredrik. Som dere ser så er nick og navn ganske like, noe som er meningen fra min side. Med vennlig hilsen Fredrik. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Det er ikke forkortelsen til "Full Metal Jacket" hvertfall. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 salah = fornavnet mitt. ja, seriøst ja. og jeg er gutt ja. 7003995[/snapback] Off-topic, men det heter broren til faren min også, derfor nysgjerrig på hvilket land du er fra? Lenke til kommentar
Anira Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Aníra er alvisk (sindarin) for ønske / lyst. Originalt, ja? Lenke til kommentar
johjoa Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 mitt nick fikk jeg i 6-7klasse av data ansvarlige når han la meg til som bruker på skole nettverket. joh = tre første bokstavene i etternavnet joa = tre første bokstavene i fornavnet har hatt det siden... det begynner å bli noen år nå... Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Før kalte jeg meg (: P) som sikkert mange har lagt merke til. På grunn av en PM fra admin, har jeg måttet skifte nick, fordi det fucka opp quotene (se signaruten min). Jeg kunne velge mellom å bytte nick, eller bli banna. Da velger man selvfølgelig å bytte nick. Siden jeg ikke kunne bruke (: P) lenger, ville jeg ha noe tilsvarende som ikke fucka opp noe, så det ble ;P. De første dagene etter nicket mitt var jævlig pain in the ass! Hvor ille er det ikke å måtte ødelegge et nick man har hatt i 1 1/2 år? I dag går det mye bedre. Tenker nesten ikke på det. Har blitt vant til det nye nicket, og lever med det til dagelig. Og hvis du lurer på hvordan jeg fikk det gamle nicket, så hadde Lamakar det tidligere som nick på msn. Da jeg registrerte meg på forumet, trengte jeg et nick, og brukte 5 sekunder på å finne det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå