Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt?

SirHartge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
April er i grunn et koselig nick. Jeg får sånn vår-stemning inni meg. :)

6993302[/snapback]

Samme her. Liker det nicket.

6993319[/snapback]

Takk takk :blush: Syntest det passet veldig bra til characteren min også som er en NE druid :love:

Lenke til kommentar

Vel, "Hva betyr egentlig Orresnei?", lurer dere kanskje på. Da kan jeg tilfredstillende fortelle dere at det ikke betyr en dritt. Sånn generelt sett altså. Ideen til å bruke denne rare bokstavsammensetningen fikk jeg en vakker dag da jeg kom til å huske hva min søster en gang hadde fortalt meg. Hun pratet nemlig litt om en eller annen slik formel for å stokke om på navnet ditt. Og gjettet seg fort fram til at mitt ble Orresnei. Som dere sikkert kan gjette dere til heter jeg Snorre (Står forøvrig i signatur). Så da tok jeg det i bruk.

Så heldig som jeg har vært har ikke dette nicket vært brukt på en eneste side jeg har kommet over! Dette betyder at nicket mitt er unikt og kan registreres over alt!

Lenke til kommentar

Lomz som er kort for Lomzdalen som var mitt foerste domene (Lomzdalen.no) som jeg tok fordi Lomsdalen.no var opptatt som jeg ville ha siden jeg heter Lomsdalen til etternavn.

Derfor kalles jeg Lomz, i motsetning til de andre i min familie som kalles Loms hvis det skal forkortes ut i fra etternavnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...