ekwathne Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Nicket mitt er er som namnet mitt. Erling Kolbjørn Wathne. Altså ekwathne. Enkel og greit. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Aidskake er aidskake. Jeg er litt kreativ og velger bort teite nick med "baby", "pus", "jenta" o.l. i seg. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 M.F.= Magnus Fiskum Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Goliat, fra gresk mytologi, og feilstavet mø på engelsk. Laget det da jeg registrerte meg på bamsemums^^ Lenke til kommentar
April Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 April er inspirert av mange ting, det er et nydelig navn, en fin måned, hovedpersonen i "Den lengste Reisen", characteren min på WoW Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 April er i grunn et koselig nick. Jeg får sånn vår-stemning inni meg. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 April er i grunn et koselig nick. Jeg får sånn vår-stemning inni meg. 6993302[/snapback] Samme her. Liker det nicket. Lenke til kommentar
April Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 April er i grunn et koselig nick. Jeg får sånn vår-stemning inni meg. 6993302[/snapback] Samme her. Liker det nicket. 6993319[/snapback] Takk takk Syntest det passet veldig bra til characteren min også som er en NE druid Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 ZenCo = betyr ikke en dritt... Var bare noe jeg kom på... :!: Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Vel, "Hva betyr egentlig Orresnei?", lurer dere kanskje på. Da kan jeg tilfredstillende fortelle dere at det ikke betyr en dritt. Sånn generelt sett altså. Ideen til å bruke denne rare bokstavsammensetningen fikk jeg en vakker dag da jeg kom til å huske hva min søster en gang hadde fortalt meg. Hun pratet nemlig litt om en eller annen slik formel for å stokke om på navnet ditt. Og gjettet seg fort fram til at mitt ble Orresnei. Som dere sikkert kan gjette dere til heter jeg Snorre (Står forøvrig i signatur). Så da tok jeg det i bruk. Så heldig som jeg har vært har ikke dette nicket vært brukt på en eneste side jeg har kommet over! Dette betyder at nicket mitt er unikt og kan registreres over alt! Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Bullshit, Snorre, du har brukt det! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Bullshit, Snorre, du har brukt det! 6994109[/snapback] Hehe, du tok meg der. Joda, jeg har brukt det. Heldigvis ingen andre! Og det er det som teller. Lenke til kommentar
Yoshire Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Nicket mitt har en del forøtter i mitt originale nick, som var imper_matt (en forvrenging av navnet mitt). Over årene har det endret seg litt etter litt, til det det er idag. Så Yoshire er navnet mitt, over ca 6-7 års forvrenging. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Arekey er en forlenging av det onkelen min kallte meg før, RK, der Are =R og Key =K (heter Rune Kristoffer, sært navn, ja ). Lenke til kommentar
mkon Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) darkz......tenkte på noe mørkt ja;P var noe med "darkshade" først, men husker ikke sammenhengen..... Battlnet @ Warcraft II, first time used:P Endret 3. oktober 2006 av darkz Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Lomz som er kort for Lomzdalen som var mitt foerste domene (Lomzdalen.no) som jeg tok fordi Lomsdalen.no var opptatt som jeg ville ha siden jeg heter Lomsdalen til etternavn. Derfor kalles jeg Lomz, i motsetning til de andre i min familie som kalles Loms hvis det skal forkortes ut i fra etternavnet. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det betyr: "Hei, jeg er gud. Tilbe meg!" men neida... er navnet mitt + første bokstav i etternavnet. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Kalte meg Lazifer for 4 -5 år tilbake (sær mikstur av lasse og lucifer) , men måtte skifte nick da jeg skulle få juling av noen på en IRC-kanal jeg hang på 8) Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Mitt betyr vell veldig rå motorlyd! Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Tipp. 3 forsøk. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Det er en kebab. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå