Dark Archon Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Archon(på gresk betyr det hersker) + Dark(mørk, forbindes også med ond etc ) Så alt etter som du ser på det betyr nicket mitt: Mørk Hersker eller Ond Hersker Ps: Ideen fikk jeg fra en av de feteste unitsene i Starcraft Broodwars, nemlig Dark Archon Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg skulle registrere meg og da gikk det ikke an å heter chris, så da fant jeg på noe helt på trynet som sikkert ingen andre hadde frafør. Resultat: ChrizZor Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Xecuter er navnet på xbox mod-produsent. www.teamxecuter.com. Jeg har Xecuter 2.3B Lite Plus chip til min Xbox og jeg liker det navnet meget godt! Men Xecuter var allerede brukt er på forumet så jeg la til fødselsår. Nå heter jeg Xecuter88 overalt, med enkelte unntak. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hva mitt nick betyr: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Matias er navet mitt! Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Tja, jeg heter Lasse og spiller bass. Dermed var bazelaze en lett sak. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Archon(på gresk betyr det hersker) + Dark(mørk, forbindes også med ond etc ) Så alt etter som du ser på det betyr nicket mitt: Mørk Hersker eller Ond Hersker Ps: Ideen fikk jeg fra en av de feteste unitsene i Starcraft Broodwars, nemlig Dark Archon 6787544[/snapback] Uber-bump, Dark Archon! Ser det ut som nicket mitt betyr noe i det hele tatt? Endret 2. september 2006 av :P Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Var ikke akkurat den verste bumpen i HW's historie. Tori kommer av at jeg heter Tor Sveinung, og blitt kalt Tori siden 5-årsalderen. De to strekene er der pga. dårlig fantasi når jeg fant ut at Tori var opptatt. Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 har vel ikke noen spesiell betydning. Eventuelt: Wiki Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Tror de fleste vet hva en fisker er. Men den egentlige skjulte grunnen til nicket går jeg ikke ut med. PM me hvis det er viktig Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Dimanche betyr søndag på fransk. Er ikke det gøyalt? Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Flytende krystall....er vel ganske opplagt er det ikke? Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg heter Thorvald, men en venn av meg kaller meg Thorvis så har det som nick Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Archon(på gresk betyr det hersker) + Dark(mørk, forbindes også med ond etc ) Så alt etter som du ser på det betyr nicket mitt: Mørk Hersker eller Ond Hersker Ps: Ideen fikk jeg fra en av de feteste unitsene i Starcraft Broodwars, nemlig Dark Archon 6787544[/snapback] Uber-bump, Dark Archon! Ser det ut som nicket mitt betyr noe i det hele tatt? 6788986[/snapback] Smilefjes ihvertfall på noen forum jeg er medlem av Endret 2. september 2006 av Dark Archon Lenke til kommentar
DNA Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Tror de fleste vet hva en fisker er. Men den egentlige skjulte grunnen til nicket går jeg ikke ut med. PM me hvis det er viktig 6789771[/snapback] La meg gjette cs spillern Fisker? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Har blitt kalt Luffe siden jeg gikk i 5.klasse, så det var et ganske enkelt valg. Desverre var "Luffe" allerede opptatt, så jeg måtte legge til en "-". Lenke til kommentar
Fozzietif Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Vel.. Det starter med at etternavnet mitt er Foss.. I militæret ble jeg kaldt Fossie, så tenkte jeg på Muppetshow. Der er det en figur som heter Fozzie. Dermed kaller jeg meg stort sett det, men så var jo det opptatt åp diskusjon.no, så da ble det Fozzietif (da tif er initialene mine). Klang blir det også.. Edit: bilde av Fozzie Bear.. --> Endret 4. september 2006 av Fozzietif Lenke til kommentar
Toggepi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Togge Pi er en liten pokemon som er liten, lilla og rund og begynner å gråte hver gang han taper... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 En gang jeg skulle mekke mail, kom BlendikBlei@.... opp som forslag. Etter det har det vært blendik Lenke til kommentar
kokos Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Da jeg skulle bli medlem, måtte jeg velge noe som Redline_ ikke relatere til meg, og siden jeg ikke er klin kokos eller er spesielt glad i kokosboller, virket det rett og rimelig Lenke til kommentar
banjo_kari Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Da jeg skulle bli medlem, måtte jeg velge noe som Redline_ ikke relatere til meg, og siden jeg ikke er klin kokos eller er spesielt glad i kokosboller, virket det rett og rimelig 6803613[/snapback] har lest noen av innleggene dine... og, ja, du er kanskje klin kokos med mindre du er en forum-tøs da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå