Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt?

SirHartge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk kalte meg Andy før, siden jeg heter Anders. Da jeg skulle finne opp et nick til et spill jeg hadde kjøpt da jeg var rundt fjorten, måtte jeg lage meg et nick. Siden det var kult å ha x'er i nicket sitt på den tiden, så ble det Andyax :p Siden den gang har alle filmer jeg laget startet med Andyax Production. Derfor har jeg beholdt det og bruker det i dag.

Gamertag på xbox360 er "Andyax" hvis noen lurer ;)

Lenke til kommentar

Seian - en vittig kombinasjon av mitt fulle og hele navn. Husker en kamerat var så stolt over å ha funnet en Star Wars name generator, og som helfrelst Star Wars-fan, måtte jeg jo prøve det ut. Mitt hele navn ble da Seian Witro.

Merk, det finnes et en-sifret antall Star Wars-navn generatorer ute der, men formelen var som følger: De tre første bokstavene i etternavnet ditt + de to første i fornavnet ditt - de to første bokstavene i moli sitt pikenavn + de tre første bokstavene i den byen du ble født.

Lenke til kommentar

dette nicket kommer av at jeg så etter ny mobil en gang å skulle inn på amobil.no å spøre om hvem som var best ... og så en stund etterpå ser jeg plutselig diskusjon.no/hardware.no/gamer.no osv osv forumene og blir hekta :p men er så lat at jeg ikke orker lage ny bruker =/

Lenke til kommentar
dette nicket kommer av at jeg så etter ny mobil en gang å skulle inn på amobil.no å spøre om hvem som var best ... og så en stund etterpå ser jeg plutselig diskusjon.no/hardware.no/gamer.no osv osv forumene og blir hekta :p men er så lat at jeg ikke orker lage ny bruker =/

6612040[/snapback]

Du kan jo bare spørre en mod. om nickskifte da. (?)

Nicket mitt er egentlig bare noe tilfeldig jeg fant på en gang i tia :!:

Endret av xabeR
Lenke til kommentar

Vel, opplagte svaret ville jo være være doktor Thomas. Men er nok ikke en doktor.

Det navnet faktisk betyr er Dragon Thomas! Dragon er tittelen menige soldater i Kavalriet får, og jeg avtjente min plikt i Panserbataljonen oppi det kalde nord :xmas:

Lenke til kommentar

6612040[/snapback]

Du kan jo bare spørre en mod. om nickskifte da. (?)

Nicket mitt er egentlig bare noe tilfeldig jeg fant på en gang i tia :!:

6612098[/snapback]

ojjj det viste jeg ikke ! :cry: hvorfor i he***ette sa ingen det før :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...