wewwen Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 For og gjøre en lang historie kort : Erik Fercho Nesvold. Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Vist ikke hva jeg skulle ha som nick så jeg skrev navne, altså Dennis. Men det gikk ikke så da ble det bare D3nnis Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Poor Leno - Fra sangen til Röyksopp, Poor Leno. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Folk kalte meg Andy før, siden jeg heter Anders. Da jeg skulle finne opp et nick til et spill jeg hadde kjøpt da jeg var rundt fjorten, måtte jeg lage meg et nick. Siden det var kult å ha x'er i nicket sitt på den tiden, så ble det Andyax Siden den gang har alle filmer jeg laget startet med Andyax Production. Derfor har jeg beholdt det og bruker det i dag. Gamertag på xbox360 er "Andyax" hvis noen lurer Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hylo betyr; υλο; som igjen betyr "matter". Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Lungemannen betyr; mannen med lunger; som igjen betyr at jeg var sinnsyk i registreringsøyeblikket. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Seian - en vittig kombinasjon av mitt fulle og hele navn. Husker en kamerat var så stolt over å ha funnet en Star Wars name generator, og som helfrelst Star Wars-fan, måtte jeg jo prøve det ut. Mitt hele navn ble da Seian Witro. Merk, det finnes et en-sifret antall Star Wars-navn generatorer ute der, men formelen var som følger: De tre første bokstavene i etternavnet ditt + de to første i fornavnet ditt - de to første bokstavene i moli sitt pikenavn + de tre første bokstavene i den byen du ble født. Lenke til kommentar
Con Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg bruker Con som i Fange. Fordi jeg er ehhh... fanget i meg selv liksom....? Ikke vet jeg... Måtte bare ha ett nick for å kunne registrere meg Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Trenger jeg egentlig å si noe mer ? Neppe Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 dette nicket kommer av at jeg så etter ny mobil en gang å skulle inn på amobil.no å spøre om hvem som var best ... og så en stund etterpå ser jeg plutselig diskusjon.no/hardware.no/gamer.no osv osv forumene og blir hekta men er så lat at jeg ikke orker lage ny bruker =/ Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) dette nicket kommer av at jeg så etter ny mobil en gang å skulle inn på amobil.no å spøre om hvem som var best ... og så en stund etterpå ser jeg plutselig diskusjon.no/hardware.no/gamer.no osv osv forumene og blir hekta men er så lat at jeg ikke orker lage ny bruker =/ 6612040[/snapback] Du kan jo bare spørre en mod. om nickskifte da. (?) Nicket mitt er egentlig bare noe tilfeldig jeg fant på en gang i tia :!: Endret 4. august 2006 av xabeR Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 kittycat her.. :!: . er fan av x-men + at jeg liker søte puser =) . Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Vel, opplagte svaret ville jo være være doktor Thomas. Men er nok ikke en doktor. Det navnet faktisk betyr er Dragon Thomas! Dragon er tittelen menige soldater i Kavalriet får, og jeg avtjente min plikt i Panserbataljonen oppi det kalde nord Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 StarGazer - liker å kikke opp mot stjernene. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 dette nicket kommer av at jeg så etter ny mobil en gang å skulle inn på amobil.no å spøre om hvem som var best ... og så en stund etterpå ser jeg plutselig diskusjon.no/hardware.no/gamer.no osv osv forumene og blir hekta men er så lat at jeg ikke orker lage ny bruker =/ 6612040[/snapback] Du kan jo bare spørre en mod. om nickskifte da. (?) Nicket mitt er egentlig bare noe tilfeldig jeg fant på en gang i tia :!: 6612098[/snapback] ojjj det viste jeg ikke ! hvorfor i he***ette sa ingen det før Lenke til kommentar
C@sh Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Min store HELT gjennom mitt, så langt, 18 år lange liv er Johnny Cash. Dessverre var "Cash" opptatt, så jeg måtte gjøre om "a" til "@". Er ikke like bra med en "@" men det duger.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Stonemeister kommer fra mitt etternavn (jeg har sveitsiske gener) Steinemann. Og jeg vet at mann ikke er meister. Endret 4. august 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Kissa pga alle kaller meg det.. Men det var opptatt så jeg plussa på McDuck :/ Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) morten,som er navnet mitt, og de to m-ene står for de to etternavnene mine,som begge begynner på m ganske enkelt egentlig Endret 5. august 2006 av mortenmm Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Det var en gang jeg skulle registrere meg på diskusjon.no. Så MÅTTE jeg bare ha et nick. I dag har jeg nicket mitt: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå