Antipop Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Artig tråd Vart tatt i bruk når eg oppdaga Antipop plata til Primus, og syns det var eit supert nick. Har brukt det i mangen år. Er jo heller ikkje særlig glad i pop musikk, så da passer det jo enda bedre Lenke til kommentar
Axes Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Tja, syns bare det høres kult ut, selv om det betyr Økser. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 glx-rider. Første forumet jeg registrerte meg på var bilforumet.net der jeg skulle ordne noe greier til mondeon. Ettersom det er en mondeo glx, så passa det bra akkurat da, og har brukt nicket videre overalt etterpå- 6315954[/snapback] Bra bilde du har fått taki, . Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Komplex... Tja, brukte det når jeg spilte CS for et par år sia, ingen "logikk" bak det. Skulle gjerne byttet nick til Chal, men gidder ikke... Lenke til kommentar
Bryfjes Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Mitt nick kommer rett og slett fra det engelske ordet Care face Endret 25. juni 2006 av Bryfjes Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 kt600 - Da jeg registrerte meg i forumet her, hadde jeg akkurat kjøpt nytt hk, kt600 var navnet på chipsetet Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 her opprinnelsen til mitt nick som da betyr campende carl og camping er noe som folk ikke er glade i når du spiller cs Lenke til kommentar
Scix Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Scanpix Jeg fikk PC til konfen og deretter trengte jeg et nick. Åpnet historieboken fra 9. klasse og fant navnet scanpix under et bilde... Tok de to første og de to siste derfra og vips, Scix Har hatt det i 6 år nå, blir det vel... Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hmm.. Gidder ikke og forklare alt. Men det starta med at jeg hadde spillt en del rolespill. På spillene kunne man selfølgelig på "Vorpal Sword" elns. Og samtidig leste jeg også boken "Jabberwocky".. Derfor kom jeg fram til nicket "Vorpal. Her er det nærmere info om navnet for de som gidder og lese det. Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Plecto = "å straffe" på latinsk (Plecto er egentlig nicket mitt. Har ikke helt giddi å skifta på hw) Endret 2. juli 2006 av Hektor123 Lenke til kommentar
Pølsa123 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Nicket mitt betyr... ...absolutt ingenting! Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Rollespilte mye før.. gjør det ennå faktisk, når jeg tenker meg om :/ hentesveis, så brukte jeg Ronja mye som navn. Så da ble det til det. ^^, Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg har egentlig ikke helt peiling. Begynte bruke det for et par-tre år sia, og nå har det tatt helt over. (: Lenke til kommentar
QBab Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Satt og brain storma nick i en Krl time på ungdomskolen. Ikke at det var de vi skulle gjøre i den timen, men så er nå ikke Krl helt min greie heller. Kebab er jo namnam og så ja, når du setter en Q foran så blir det jo en litt fancy klikk. Som i Ku-Bab. Har Brukt QBab siden, er vel en tre år siden nå Lurer på å starte et klesmerke " Moods of QBab" Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Nyhus = Etternavnet mitt Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 For dere som har spillt Warcraft 3 Frozen Throne, så finnes det en TD (Tower Defence) som heter Simpsons Maul, her kan man bygge ett tower som kalles Badbeer, altså badbeer stammer fra The Simpsons med andre ord, syntes det bare var så morsomt, og uorginalt Lenke til kommentar
Kiter Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Bikkja mi heter Kite som i Kiting, hadde ikke bedre fantasi for øyeblikket så...Kiter (Engelsk ord) Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Tok dykkerserfikate i våres, fikk høre om Scyllis umder kurset, han blir regna som den første marinejegeren + at syntes navnet var kult -Wikipedia "About 500 BC: (Information originally from Herodotus): During a naval campaign the Greek Scyllis was taken aboard ship as prisoner by the Persian King Xerxes I. When Scyllis learned that Xerxes was to attack a Greek flotilla, he seized a knife and jumped overboard. The Persians could not find him in the water and presumed he had drowned. Scyllis surfaced at night and made his way among all the ships in Xerxes's fleet, cutting each ship loose from its moorings; he used a hollow reed as snorkel to remain unobserved. Then he swam nine miles (15 kilometers) to rejoin the Greeks off Cape Artemisium." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå