Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt?

SirHartge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så enkelt og greit at jeg elsker sangen SpecialK av Placebo:)

Hadde en periode der jeg hørte på den 24/7 og jeg blir aldri lei av den, så da kunne det like godt bli mitt alter ego på internett :blush:

Det er jo også kjent som navnet på dopet ketamin, en frokostblanding fra Kellogs osv osv.

Lenke til kommentar

Forklaring på da_weed: Ikke verre enn at mitt egentlige navn er David. Faktisk ganske teit navn, men er 4 år siden jeg fant det på i 10 klasse, slutta vel å bruke det på samme tidspunkt som jeg regga meg her på forumet for litt over 2 år sia. Viktig med kun små bokstaver og understrek. Det var da_weed's grammar school leksjon 1.

Edit: Avataren min har store bokstaver fordi Alias-fonten ikke finnes i små :p

Endret av da_weed
Lenke til kommentar

kezoom kom jeg på når jeg for første gang skulle lage hjemmeside, det stod at det nicket der skulle være med bokstaver mellom A - Z.. Så jeg trodde at det måtte begynne med az.. så jeg tok å kalte hjemmesida mi: azoom.. det var jo helt teit.. så jeg fant ut noe annet.. kezoom = KarlErikZOOM

Lenke til kommentar

Navnet mitt kommer av et våpen fra CS da jeg var CS gal (for et år siden, :roll:). Våpenet er Articwarfaremagnum og hvis du tar bort war og magnum får du Articfare.

Kom bare tilfeldig når jeg skulle innstallere windows på den nye PC'en min, men når jeg skulle skrive hva brukeren skulle hete skrev jeg "Artifact" (gjennstand) :roll:.

Endret av Articfare
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...