Equilibrium Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Bruker Equilibrium bare fordi jeg synes en gang i tida at ordet hørtes fett ut.. Anyway, det betyr "likevekt" Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Mitt nick er egentlig "jan erik" - og jeg har akkurat bytta til noe annet. ~Fixed by moderator 6302202[/snapback] Ah koman.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 GM250: General Motors 250 (en rekkesekser fra 1967 - 1980 omtrentish ) Lenke til kommentar
edds Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Edds, vel, jeg heter jo Edvard. Dessuten var jeg lei av Eddy/Eddie/Ed. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Eyvindr, som i det gamle norrøne navnet som Eivind og Øyvind er bygget på, heter Øyvind selv. 6302289[/snapback] Eyh, så Eyvindr er det gamle norrøne navnet for navnet mitt. Koz Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Namnet mitt betyr lys/lyst, så eg oversette det til engelsk, la til ein fancy o og vips: Eit nick eg kunne bruke på EVE-Online og andre plassar. Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Nicket mitt kommer litt av navnet mitt pluss at jeg alltid har vært svak for Z Heter Alexander, forkortet det til Alex, mangla noe, satte på en Z og en l, gjorde X`en stor, og vips -> ZlaleX Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Mitt nick Andak kommer av navnet mitt And-ak, Anders Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Så enkelt og greit at jeg elsker sangen SpecialK av Placebo:) Hadde en periode der jeg hørte på den 24/7 og jeg blir aldri lei av den, så da kunne det like godt bli mitt alter ego på internett Det er jo også kjent som navnet på dopet ketamin, en frokostblanding fra Kellogs osv osv. Lenke til kommentar
da_weed Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Forklaring på da_weed: Ikke verre enn at mitt egentlige navn er David. Faktisk ganske teit navn, men er 4 år siden jeg fant det på i 10 klasse, slutta vel å bruke det på samme tidspunkt som jeg regga meg her på forumet for litt over 2 år sia. Viktig med kun små bokstaver og understrek. Det var da_weed's grammar school leksjon 1. Edit: Avataren min har store bokstaver fordi Alias-fonten ikke finnes i små Endret 15. juni 2006 av da_weed Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hmm, trengte et nick til diverse spill og forum. Derfor slo jeg opp i Silmarillion på en helt vilkårlig side, der fant jeg et flott navn: Arossiach. Det endte med at jeg endret litt på bokstavene og kom fram til det jeg har idag Lenke til kommentar
spyro Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Grunnen til at jeg heter spyro er at det hørtes småkult ut da jeg registrerte meg, og at jeg ikke kom på noe bedre. Skal søke om å få bytte. Og den dragen hørte jeg om etterpå Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 kezoom kom jeg på når jeg for første gang skulle lage hjemmeside, det stod at det nicket der skulle være med bokstaver mellom A - Z.. Så jeg trodde at det måtte begynne med az.. så jeg tok å kalte hjemmesida mi: azoom.. det var jo helt teit.. så jeg fant ut noe annet.. kezoom = KarlErikZOOM Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Navnet mitt kommer av et våpen fra CS da jeg var CS gal (for et år siden, ). Våpenet er Articwarfaremagnum og hvis du tar bort war og magnum får du Articfare. Kom bare tilfeldig når jeg skulle innstallere windows på den nye PC'en min, men når jeg skulle skrive hva brukeren skulle hete skrev jeg "Artifact" (gjennstand) . Endret 15. juni 2006 av Articfare Lenke til kommentar
rareben Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Da jeg begynte på videregående fikk alle et loginnavn til PCene. Mitt var oddben som står for Odd og Ben som er en del av etternavnet. Odd betyr jo også rar, så hvorfor ikke rareben? Rare ben Kan også være sjeldne bein Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Nicket mitt betyr: Nostalgisk og billig... Nei, det er bare navnet mitt. Lenke til kommentar
maskot Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Vel eg syns Maskot'a er veldig veldig kule Lenke til kommentar
Rindal-jr Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Rindal er etternavnet mitt og siden jeg er minst i familien her så ble det Rindal-jr Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 glx-rider. Første forumet jeg registrerte meg på var bilforumet.net der jeg skulle ordne noe greier til mondeon. Ettersom det er en mondeo glx, så passa det bra akkurat da, og har brukt nicket videre overalt etterpå- Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Egentlig bare fordi jeg heter Fornes til etternavn.. Og da var jo P0rnes et bra navn syns jeg^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå