Sodd Ball Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Nicket på forumet her er fra characteren min på WoW som heter Lagorite, men alle kaller meg bare Lago. Jeg bare tenkte det ut når jeg skulle lage han. Ellers har jeg et nick som ble gitt til meg når pokemon-dilla var på sitt største. Oddish som jeg har endret til Oddishx- og som i 9 klasse ble videreført til Noddysh, av alle ting. Men jeg holder fortsatt på Oddishx... Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Fisk1... Det betyr jo ikkeno spess, er bare et kallenavn jeg fikk en gang. Er et sjarmerende dyr da! Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Doughman=Ice Cube sin rolle i Boyz In Da Hood Lenke til kommentar
Corn Flakes Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Cornflakes er det jeg har spist til forkost og kvelds så godt som hver eneste dag siden jeg var liten. Om ikke generisk kelloggs, så har det vært euroshopper eller havregryn. Er også nicket mitt på BF2 (Kaptein_KornFlakes) Lenke til kommentar
Solid Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg er solid i senga, solid på forumet, solid på ski etc. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Faris er en av karakterene i Final Fantasy V. Siden jeg elsker spillet, tok jeg bare det navnet:) Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 evolution entertainment. "firmaet mitt", som lager film, spill, bilder osv. Fåreløpig er det bare meg (og broren min) Men det er nok der nicket kommer fra ja Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Gjett fem ganger, da... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Mitt representerer landsdelen jeg bor i, og er et forsøk på å være litt ironisk og godta at fisk er alt som kommer i tankene når man nevner nordnorge Har "milleniumized" tørrfiskbildet mitt for å gi meg et særere preg. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Har vel blitt kalt Tori siden 6-7 års alderen, og det er det de aller fleste kaller meg. Ble vel naturlig å kalle seg det her også, da. Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Mitt navn er Didzis Klavins - det er fordi jeg er født i Latvia. Siden første gang jeg fikk tilgang til Internet (det er ca 15 år siden) har jeg hatt didzisk som nick. Didzis kommer fra tyske Didrich eller fra et litauisk ord som betyr stor. Klavins kommer fra "klava" som betyr bare lønn (en tresort). Det som er litt morsomt er at her i Norge har jeg programmert Huldt og Lillevik Lønn i siste seks år. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) * Endret 17. mars 2016 av Chalciporuspiperatus Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Impetus betyr drivkraft. (fant jeg ut senere) Var en sang som het Impetus Viscus, så jeg syntes det hørte kult ut og valgte det som nick. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Betyr vokter elns. Jeg og en kamerat spilte Unreal Tournament på PS2 for lenge siden, da jeg så nicket. Tenkte; "dette var tøft," og siden har jeg bare beholdt det. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Fikk mitt for 6-7 år siden tror jeg.. fra en Donald Pocket bok Donald var Ridder Sadelfall eller noe, så oversatte jeg det til engelsk.. og sånn ble det til! Lenke til kommentar
EVA 1 Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Jeg vet ærlig talt ikke. Jeg tror jeg har sett når jeg har spilt et eller annet spill. Edit. Keldon class Keldon class warships are each similar to a Galor class starship and have superior firepower. They are long and narrow, with a raised semicircle 'head' at the front, two large fin-shaped extensions to port and starboard near the front, and a fork-shaped disruptor weapon at the far aft. The Star Trek: Deep Space Nine episode "Defiant" introduced the Keldon class when Thomas Riker reveals that the Obsidian Order was maintaining a number of enhanced Keldon class starships in the Orias system. The Order later used these ships, which also had cloaking devices, in conjunction with the Romulan Tal Shiar to attack the Dominion ("The Die is Cast"). Those were the only two episodes in which this class was featured. Keldon-class ships were mentioned by name by Lt. Dax in "The Die is Cast". The Keldon class model was a modification, made by Tony Meininger, of the Galor class warship, originally built by Ed Miarecki. Begynner kanskje så smått å angre på navnet mitt nå. Endret 14. juni 2006 av Keldon Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Mitt navn er Veronica. Grunnen til at det er delt opp i nicket mitt er at Veronica allerede var opptatt, og for å vise at jeg også blir kalt Nica. Lenke til kommentar
royale Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) ctv står for Cyrus the virus. Jeg mener seff Cyrus the virus fra Con Air. Endret 14. juni 2006 av ctv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå