Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt?

SirHartge

Anbefalte innlegg

Har en kompis som alltid kalte meg Barbaren, han syntes jeg var så barbarisk av en eller annen grunn.

På den andre siden; de gamle grekerne kalte alle som ikke kunne gresk for Barbarer, så det stemmer jo forsåvidt at jeg er barbar, siden mine greskkunnskaper er ganske dårlige...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lycantrophe er egentlig en feilstavelse av Lycanthrope. Men når jeg registrerte meg her så gikk det en del i Defense of the Ancients (Minispill i Warcraft III - The Frozen Throne) hvor en litt.. overpowered kar het Banehallow - Lycantrophe. Trodde såklart det var riktig og kalte meg det.

Lycanthrope er som i sykdommen å bli til var-(sett inn det du vil) ulv, bjørn, norsklærer etc) ved fullmåne

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Vell, det er navnet mitt med noen små forandringer. Etter å ha spilt noen år på internett har jeg skiftet flere nicker og kommet til den som jeg har nå og skal bruke den opp til videre.

Når jeg spilte Battlefield eller cs, så brukte jeg å ha mitt virkelige navn, fordi jeg likte å se på skjermen mitt navn og den personen jeg drepte :mrgreen:

Lenke til kommentar

vel, jeg er nok litt som tetra fra Eon (delvis gal), men siden Tetra var tatt måtte jeg slenge på litt til. Tøffe-Tetra er fra en stripeserie der tetra er bokser og skal banke mike tyson. En av de beste stripene...

Kunne selfølgelig også valgt Tarot Tetra... Fra en annen stripeserie der Tetra driver med tarotkort.

Eon FTW...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...