Musty Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 hadde en kompis som kalte seg for Mephisto, og det syntes jeg på den tid (var vel kanskje 13) at det var helt mongo. Jeg fant derfor noe som lignknet, nemlig Mustapha av alle ting. Det begynte vel med Mustafa, men utviklet seg til Mustapha. Nå skjønner jeg at Mephisto er et ordentlig nick, og Mustapha bare egentlig er tullete. Naboen min heter forresten Mustapha Anyways, da jeg var hos en annen kompis og skulle spille Unreal Tournament forkortet han enkelt og greit nicket mitt til Musty. Siden har det alltid vært det... Syntes det funker greit jeg... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Jeg har danielsn rett og slett fordi jeg heter DANIEL Svendsen Norstrøm Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Jeg har danielsn rett og slett fordi jeg heter DANIEL Svendsen Norstrøm 5132961[/snapback] Det er måten man skal lage nick! gogo "realnickers". Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Name: xenon Symbol: Xe Atomic number: 54 Atomic weight: 131.293 (6) g CAS Registry ID: 7440-63-3 Group number: 18 Group name: Noble gas Period number: 5 Standard state: gas at 298 K Colour: colourless Classification: Non-metallic Legg til en ekstra E og l33t1fy med _ : Yours truly. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 FirstPrice = Billig altså, jeg er jo ikke billig da, men kom på det da jeg var dritt lei av og bruke Stian_A , når jeg heter Stian_L hehe, så ... Thats it Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 dassen - For 11 år siden kom det enda ett medlem av min familie til verden. For små barnemunner er det ikke lett og si R'er og slik, så lillebror klarte ikke å si navnet mitt Andreas. Nærmeste han kom de første månedene med prating ble vel dassen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Har fått bytta nick etter å ha fått That 70s show dilla. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 mitt nick er etternavne åp bassisten i motley crue for de som ikke visste det:P Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Uhm, tror mitt kommer av mine tidligere dager... På ett av mine første LAN...Så skulle jeg kalle meg for noe på dc... Spurte han jeg satt vedsiden av meg, han mente besto var bra.. Etter det har dataen min blitt hetende Best0... Aka mitt nick i cs.... Så why nått use it inn hær? jupp Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Mitt nick er kallenavn blandt venner, siden det er flere som heter Andreas. Er liksom en annen versjon av etternavnet mitt - Kvammen Endret 5. februar 2006 av Kvammis Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Mitt nick er kallenavn blandt venner, siden det er flere som heter Andreas.Er liksom en annen versjon av etternavnet mitt - Kvammen 5553386[/snapback] Kvammen høres ut som en lubben fyr. Minner meg om stasjonsmester(typo?) i ubtåvåpenet når jeg var in teh navy... "Lt. Kvam" Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Nicket mitt betyr at jeg er en vill vill jente med navnet Kristna =kimmi... Laimt i know, men er man fjortiss så er man fjortiss.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Mitt nick er kallenavn blandt venner, siden det er flere som heter Andreas.Er liksom en annen versjon av etternavnet mitt - Kvammen 5553386[/snapback] Kvammen høres ut som en lubben fyr. Minner meg om stasjonsmester(typo?) i ubtåvåpenet når jeg var in teh navy... "Lt. Kvam" 5553446[/snapback] alot of carebear Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Det betyr egentlig ingenting. Var et eller annet en sommer for snart 4 aar siden (faen saa tida flyr), og noen lurte paa hva etternavnet mitt var. Jeg sa det begynte paa b, og saa gjettet noen brun. Herr Brun var tydeligvis svaert morsomt, og etter det saa kjenner alle meg som Brun eller Herr Brun. Ingen dypere mening med det altsaa Lenke til kommentar
kverna Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Egentlig ett kallenavn broren min fikk, og jeg fikk "lille-kverna". Har egentlig bare blitt hengende og etterhvert har jeg blitt kverna. Kan også stå for litt av etternavnet og fornavnet: kvern(+litt til) a(nders). Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Det betyr egentlig ingenting. Var et eller annet en sommer for snart 4 aar siden (faen saa tida flyr), og noen lurte paa hva etternavnet mitt var. Jeg sa det begynte paa b, og saa gjettet noen brun. Herr Brun var tydeligvis svaert morsomt, og etter det saa kjenner alle meg som Brun eller Herr Brun. Ingen dypere mening med det altsaa 5554289[/snapback] Du kan skifte til Brunern, syns jeg.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Det betyr egentlig ingenting. Var et eller annet en sommer for snart 4 aar siden (faen saa tida flyr), og noen lurte paa hva etternavnet mitt var. Jeg sa det begynte paa b, og saa gjettet noen brun. Herr Brun var tydeligvis svaert morsomt, og etter det saa kjenner alle meg som Brun eller Herr Brun. Ingen dypere mening med det altsaa 5554289[/snapback] Du kan skifte til Brunern, syns jeg.. 5554356[/snapback] Hvis du skifter til Brunlover Eventuelt ikke. Hva betyr ditt nick da Torgeir? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jacob seff, jeg var bare dum nok til å bruke en @ i steden for a, eller dum og dum ,en annen bruker heter vist "Jacob" og Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 "Quidam: a nameless passer-by, a solitary figure lingering on a street corner, a person rushing past. It could be anyone, anybody. Someone coming, going, living in our anonymous society. A member of the crowd, one of the silent majority. The one who cries out, sings and dreams within us all. This is the "quidam" that Cirque du Soleil is celebrating." Husker jeg så denne forestillinga på tv for mange år siden. Syntes navnet var kult og jeg likte betydningen av det. Dermed ble alle mine brukerkontoer, alle mine spillfigurer osv hetende Quidam. I høst begynte jeg å spille Guild Wars og for de av dere som har prøvd det så vet dere at man må ha et "etternavn" Siden jeg da leste, og leser Wheel of Time så fant jeg Lan's etternavn Dai'shan og syntes det klang bra sammen med "mitt" navn. Og siden Guild Wars ikke aksepterte tegn i brukernavnet så måtte jeg fjerne '. Lenke til kommentar
Jordi Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Nicket ja.... Skulle skrive hva jeg kalles meg, men så trøkka jeg alvorlig feil, så ble det liksom bare sånn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå