Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt?

SirHartge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg slo sammen et par tråder med samme emne. Tenkte det var like greit å samle alt på en plass. :)

Forøvrig: Brukernavnet mitt er ganske enkelt forrnavnet mitt. Da jeg registrerte meg var Simen opptatt så da var jeg så fantasiløs at jeg bare la til et 1-tall. Jeg husker ikke detaljene nå, men jeg tror brukeren Simen er meg selv, men det må ha vært noe jeg har registrert med en av epostadressene mine som for lengst er glemt og ikke minst glemt passord til.

Lenke til kommentar

Leste Spawn da det kom ut i Norge og i den serien er det en fyr som heter Curse, en fyr med grønn kappe og en mekanisk arm. Syns han var så stilig at jeg tok det nicket.

Men nå for tiden så bruker jeg RabagaZt. Hadde noe med film og gjøre, men husker ikke helt hvorfor.

Lenke til kommentar

da jeg var yngere spilte jeg et rollespill som heter dungeons and dragons. det var som sagt på mine litt yngere dager og jeg ville ha et litt blodtørstig og brutalt navn, så en kamerat av meg fant på headcleaver(hodekløyveren - en som hugger hoder i to). jeg syntes jo det var kjempe tøft, men nå syntes jeg egentlig at det er litt patetisk. når jeg registrerer meg steder nå bruker jeg "nyhus" som er etternavnet mitt

Lenke til kommentar

Tja. Zlatzman (den store L-en er skrivefeil), hvor kommer det fra?

Tenkte til å begynne med noe østeuropeisk navn, de har Z-er og greier. Senere skrev jeg om på det en del ganger, og til slutt kom jeg frem til Zlatzman. Det hørtes greit ut den gangen, og jeg kan ikke se noen andre på nettet med samme kallenavn så jeg har beholdt det.

edit: Ketchez, du har bra brukernavn synes jeg. Originalt og det høres bra ut. Etter hvert synes jeg mitt høres litt for CS-noob ut, men kan ikke bytte.

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...