Håvard Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Randkrav... satt å stokka om på bokstavene i navnet mitt Før var det Hrisebro.. Forbokstaven i fornavnet mitt, og halve etternavnet mitt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 4 første bokstavene i fornavnet og de siste 3 i etternavn. Gjorde det av latskap og fordi det får det fine ordet swin Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Fra eskpansjonspakken til Postal 2. Postal 2: Share the pain Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Etter intenst tenkning, kom jeg til den konklusjonen at jeg er totalt ubrukelig til noe som helst. Derav nicket. Edit: Leifkrig Endret 7. november 2005 av Unyttig Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg slo sammen et par tråder med samme emne. Tenkte det var like greit å samle alt på en plass. Forøvrig: Brukernavnet mitt er ganske enkelt forrnavnet mitt. Da jeg registrerte meg var Simen opptatt så da var jeg så fantasiløs at jeg bare la til et 1-tall. Jeg husker ikke detaljene nå, men jeg tror brukeren Simen er meg selv, men det må ha vært noe jeg har registrert med en av epostadressene mine som for lengst er glemt og ikke minst glemt passord til. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 lperik: Lars Petter Eriksen.. Fikk [email protected] som epostadresse da jeg startet der og har brukt det siden. :o Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Vel jeg og en kompis treffes så skjeldent at hver gang vi møtes sier vi "Wooho zup bud", istedenfor den vanlige "hei åssen går det kompis" eller noe i den duren, derfor brukernavnet Wooho. Ganske idiotisk men sant. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 et idiotisk nic henta fra den patetiske vikingtida Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg vet ikke.. Kom bare på det, en gang..for LENGE siden.. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Leste Spawn da det kom ut i Norge og i den serien er det en fyr som heter Curse, en fyr med grønn kappe og en mekanisk arm. Syns han var så stilig at jeg tok det nicket. Men nå for tiden så bruker jeg RabagaZt. Hadde noe med film og gjøre, men husker ikke helt hvorfor. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Vultur Gryphus Lenke til kommentar
M-J Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 M-J rett og slett fordi det er første bokstavene i fornavnet mitt Mads-Jørgen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 da jeg var yngere spilte jeg et rollespill som heter dungeons and dragons. det var som sagt på mine litt yngere dager og jeg ville ha et litt blodtørstig og brutalt navn, så en kamerat av meg fant på headcleaver(hodekløyveren - en som hugger hoder i to). jeg syntes jo det var kjempe tøft, men nå syntes jeg egentlig at det er litt patetisk. når jeg registrerer meg steder nå bruker jeg "nyhus" som er etternavnet mitt Lenke til kommentar
SSS Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Nicket mitt kommer fra den første bokstaven i mitt fornavn, mellomnavn og etternavn Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Zero: Kommer fra GTA: san andreas. Det er han RC-nerden som man får oppdrag av. Jeg så navnet Zero, og fikk dilla på navnet. Mac: Kommer fra mitt gamle brukernavn "MacCy" Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Coke lovin chick: Neh..I just love coke Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Har hatt dette nicket helt siden ASCI White var i prøvefasen.. The Real ASCIWhite Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg heter Nordhagen til etternavn. Derfor Nord - North - Hagen - Garden. NorthGarden. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Tja. Zlatzman (den store L-en er skrivefeil), hvor kommer det fra? Tenkte til å begynne med noe østeuropeisk navn, de har Z-er og greier. Senere skrev jeg om på det en del ganger, og til slutt kom jeg frem til Zlatzman. Det hørtes greit ut den gangen, og jeg kan ikke se noen andre på nettet med samme kallenavn så jeg har beholdt det. edit: Ketchez, du har bra brukernavn synes jeg. Originalt og det høres bra ut. Etter hvert synes jeg mitt høres litt for CS-noob ut, men kan ikke bytte. Endret 8. november 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Coke lovin chick: Neh..I just love coke 5122409[/snapback] Coke = Dop? eller Coke = Cola? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå