morra Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Et desperat forsøk på godt brukernavn til en popit-mail for noen år siden. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 første bokstav i fornavn + første bokstav i etternavn + en z Lenke til kommentar
Sunims Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Sunims , Satt på skolen når jeg fann på de Har ikke peiling på hvorfor de ble de Lenke til kommentar
intheass Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Bruker normalt nicket "dis" Bakgrunnen er når jeg spiller cs skriver jeg alltid i console: dis+trykker tab+enter for å disconnecte. Noen ganger står det "name" der ifra før. Derfor blir det dis. Har og kalt meg Q(uit). Lenke til kommentar
Peter Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 LOTR Egentlig har det blitt forkortet til "naz" av alle folka jeg spiller med, så naz er det jeg bruker i "uoffisielle" sammenhenger. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Rett og slett fra brukernavnet på skolen. Sitter i fingrene, enkelt og huske. Pleier å bruke andre ting på spill. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Var vel 16 år og skulle på NorthLan 2001 - hadde brukt Ice opp til da, men ville ha noe annet. Plutselig gikk det opp ett lys når jeg så branalarmen på skolen, men eltech. da ble det å sette på z i front og x på slutten. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Göncz er etternavnet mitt Lenke til kommentar
Sink Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Det er knis baklengs!!1!1!! Men nei, husker ikke jeg :o Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Prestene i WC3 for t3h win! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Stammer fra denne karen, fra verdens mest geniale spill, The Elder Scrolls III: Morrowind. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Fordi at navnet mitt kan være vanskelig å si for små barn, så på jobb blir jeg ofte kalt Mirann (jobber i b.hg) Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Etter inntens stirring i skjermen i ca 30min fant jeg på SilverBliz og Twicedice Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Det er fornavnet, og de første bokstavene i etternavnene.. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Har så lyst å bytte nick, dette er jo ett helt sykt nick egentlig, var en venn som fant et på. Overklokker jo nesten aldri heller. Uff. Før var nicket mitt Pometheus, men det ble så langt å styggt så nå kaller jeg meg som oftest LeXu$. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Kaller meg vel Poor Leno eller Leno, fordi jeg digger Röyksopp og sangene deres, + at det er fengende Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Lars Pedersen... 5119411[/snapback] Magnus Johannesen. Pseudo: Jan Banan/Jan Erik/kewl man. Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Prøvde å finne på det styggeste nicket jeg kom på, og det ble det her.. men jeg har ganske mage andre nick(Minimeister, enX(cs) og noen jeg ikke bruker så mye) Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Knabbet nicket fra et gammelt flash-spill på somethingawful.com for noen år siden. Forfranskning av Jeff K, I presume. Før dét, da IRC ennu var ung, gikk jeg under nicket calypso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå