Prebo Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Forkortning av navnet mitt.. Preben Bakke Osnes, Prebo.. Pre (Preben) b (Bakke) o (Osnes) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Kom på nicket mitt da mitt gamle faste nick(codename_47) var tatt en plass, så begynte jeg og bruke Gandalf the Grey istedet Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Nicket mitt ( som jeg _ikke_ har på forumet her :S ) er " Ing Cognito " , dere som kanskje ser / har sett like mye på brødrene dal som meg husker kanskje at det på et visitkort de fikk sto: "Ing. Cognito" De lette altså etter en fyr, som de trodde var en Ingeniør ( " Ing. " ) Han het cognito, og var ingeniør. Men senere i serien kom det frem at det betyr "Ukjent" på latin Endret 5. mars 2005 av espennyh Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Equerm er "djevelen" i "Håndens Bok" en sekt som var i Europa på 1600-tallet (tror det var da) Det han gjør er at når han oppdager at mennesket har noe godt så lager han en Sankt som får i oppdrag å gjøre noe for å skade det gode ^^ Mitt egentlige nick er Phyro, fordi jeg liker å leke med ild. forresten: Pyro(man) en som brenner ting og Phyro(man) en som manipulerer ild edit: Forresten så hette jeg Phyro på hw.no før men så klikket den og jeg fikk ikke nytt passord og når jeg spurte moderatorer på msn om de kunne endre e-mail adressa som passoordet mitt ble sendt til fikk jeg beskjed om å sende en PM fordi de hadde et liv utenom forumet også sa de! Men hvordan skal jeg få sendt en PM når jeg ikke kan logge meg på? Hehe.. snodig tenkemåte Endret 6. mars 2005 av Equerm Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Min grunn er rett og slett idiotisk: Det var sånn at jeg trengte ett nick til å spille CS for noen år siden, og storebroren min kalte seg for Storeslem... Da fant jeg ut at siden jeg er mindre enn han så kan jeg kalle meg Lilleslem, og slike ble nå en gang det... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Mitt nick poppa fram da jeg satt og LANet CS med en kamerat for første gang og prøvde å finne et nick. Etter mye om og men så endte vi på Rampage Jeg likte det og jeg har brukt det siden Tror det hadde noe med at jeg spilte spillet som het "Rampage" Der du hopper rundt og knuser byggninger med en ape og noe som gjorde at jeg kom på det, er VELDIG lenge siden da, så er ikke sikker Et utrolig bra spill. Jeg og to kamerater satt oppe hele natta og åt små uskyldige hunder. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 londoy hm -> Lundøy eine etternavnet mitt... Tragisk nick Lurer på å finne på noko anna men klarer ikkje... kanskje "måsen" Lenke til kommentar
Con Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Det jeg bruker nå har jeg på grunn av att jeg er fanatisk Conan frelst. Og har alltid vært det! Con = sønnen til Conan! Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Det jeg bruker nå har jeg på grunn av att jeg er fanatisk Conan frelst. Og har alltid vært det! Con = sønnen til Conan! Hvis du er så frelst.. Vet du da ikke at han heter Conn? Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Nicket jeg har her på forumet er mitt gamle nick......(utrolig dårlig syntes nå jeg da) Det jeg bruker nå er Logic Phantom (når jeg spiller cs:s + [NOR] ) Grunnen til mitt nåværende nickk er spillestilen min (neida) Logic = logisk og Phantom = fantom. Syntes i hvertfall d er litt kult da Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hmm..... Det er egentlig en ganske lang historie hvordan jeg kom på nicket mitt...(ikke sant ) I og med det er så mange her på forumet som aldri har postet så er det jo naturlig at nick som Heimen og DaLton var tatt. Til og med Skjalg var tatt. Da ble det som det måtte bli, jeg la sammen fornavnet mitt og fødselsåret og vips Skjalg85 ble født. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Perpyro var kaptein under kappene i scorch og senere Worms united som jeg hadde med naboen over flere år. Senere prøvde jeg å registrare meg som Perelvis på napster men det var tatt så prøvde med perpyro som selvsagt ikke var tatt. Siden har det blitt slik. Lenke til kommentar
Con Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Det jeg bruker nå har jeg på grunn av att jeg er fanatisk Conan frelst. Og har alltid vært det! Con = sønnen til Conan! Hvis du er så frelst.. Vet du da ikke at han heter Conn? Håpte ingen skulle merke det der... Fikk endret nicket mitt for en ukes tid siden... Og tastet vist litt feil i farten... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Det jeg bruker nå har jeg på grunn av att jeg er fanatisk Conan frelst. Og har alltid vært det! Con = sønnen til Conan! Hvis du er så frelst.. Vet du da ikke at han heter Conn? Håpte ingen skulle merke det der... Fikk endret nicket mitt for en ukes tid siden... Og tastet vist litt feil i farten... Be om å få endre det på nytt! Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Fasces er fascismens tegn, slik den fungerte i det gamle Roma. Senere adoptert av mouss-ettellerannet (staver det stadig feil ) i nyere tid. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Fasces er fascismens tegn, slik den fungerte i det gamle Roma. Senere adoptert av mouss-ettellerannet (staver det stadig feil ) i nyere tid. Og derfor har du det nicket? Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Fasces er fascismens tegn, slik den fungerte i det gamle Roma. Senere adoptert av mouss-ettellerannet (staver det stadig feil ) i nyere tid. Og derfor har du det nicket? Høres fett ut. Neida. Jeg skulle gjerne skiftet det. Er bare så mye mas. Kaller meg Aarstad stort sett alle andre steder. Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Rotski kommer fra en kompis som synes at hvis du har en sveis slik at kvervelen (der alt håret møtes?) er veldig tydelig, har du rotski-sveis... Vet ikke om jeg har rotski-sveis selv btw.... Edit: Leif, leif og atter leif Endret 8. mars 2005 av Rotski Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå