Sindre Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Sindre, fordi det er mitt navn Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 siden jeg er fan av 50 cent så fant jeg det naturlig at jeg kalte han for curtis jackson siden det er det ekte navnet hannes... men også fordi jeg ikke fant på noe annet i farten... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg trengte et veldig bra nick, og da var det vel naturlig med sablabra? Lenke til kommentar
Deus Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Deus fordi jeg var hekta på Deus Ex, fant senere ut at det betyr gud. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 det er vel gasnke lett å gjette, Johnny Bravo for johnny bravo: Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Det bør vel være Johnny Bravo, ikke johnny Bravo Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 BurTMastA, fordi jeg ville kalle meg det... i'm teh masta of teh Burtpeople! Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Det bør vel være Johnny Bravo, ikke johnny Bravo Veit, men er ikke det litt seint å fikse på Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 det er vel gasnke lett å gjette, Johnny Bravo for johnny bravo: [OT-mode] Han er Kongen... [/OT-mode] Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 slipknot_fan fordi jeg en gang syntes at det surklebandet var bra. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hmm.. Tror det var fordi ScooT-ettellerannet var for langt i spill.. Så da ble det ScooT! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Brainbug fikk jeg av en kamerat for lenge, lenge sia.. Brain, fordri han mente jeg kunne så mye og var så smart (hyggelig.. ) og bug fordi jeg er så lav av vekst.. Dette har jo selvfølgelig fått en ny vri da, Bugbrain.. Hehe.. La til 90 til slutt for å symbolisere at jeg var født i nitti.. Det ville jeg ikke ha gjort den dag idag.. Den dag idag hadde jeg dessuten hatt nicket "Glisevask" som jeg bruker på CS! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 mitt nick betyr sovjetisk gris :!: :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 mitt nick betyr sovjetisk gris :!: :!: Ikke så vanskelig og finne ut av første gang man hører det Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Tekst Endret 12. september 2016 av Cerb89 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Det bør vel være Johnny Bravo, ikke johnny Bravo Det burde vel vere Janfredrik, eller JanFredrik, eventuelt Jan Fredrik Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Mitt nick poppa fram da jeg satt og LANet CS med en kamerat for første gang og prøvde å finne et nick. Etter mye om og men så endte vi på Rampage Jeg likte det og jeg har brukt det siden Tror det hadde noe med at jeg spilte spillet som het "Rampage" Der du hopper rundt og knuser byggninger med en ape og noe som gjorde at jeg kom på det, er VELDIG lenge siden da, så er ikke sikker Endret 25. februar 2005 av Rampage Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 heter Ohh-Noo fordi jeg joinet HW.no bare for å løse et problem med maskinen og ohh-noo beskrev situasjonen der og da.. ..men så viser det seg at HW.no er et sabla bra sted å være og jeg ble bare "hengende" rundt!.. mitt egentlige nick er Goliath (CS: Go|!ath) fordi jeg er bigger than your average size (har prøvd å maile HW.no for å bytte om men de svarer ikke ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå