Rykende_Kaffe Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 nicket mitt betyr rett og slett: Kaffe som ryker Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 nicket mitt betyr rett og slett: Kaffe som ryker Hmmm... var det ikke du som kalte deg FatFuck før? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 nicket mitt betyr rett og slett: Kaffe som ryker Hmmm... var det ikke du som kalte deg FatFuck før? jepp Lenke til kommentar
PoW Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg heter PoW. Ikke på grunn av Prisoner Of War som det egentlig heter, men fordi det er morsomt å uttale Pow(med trykk på P'en) Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 nicket jeg bruker for det meste i spill osv er "Nimrodiel" som er bygger på nimrod som betyr "great Hunter". Nimrod, In the Bible, a mighty hunter and king of Shinar who was a grandson of Ham and a great-grandson of Noah. http://dictionary.reference.com/search?q=nimrod Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Nicket mitt er en forkortelse av navnet mitt; André Kristoffer Dahl. I steden for Akd valgte jeg å bytte ut A-en med en @. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hvis dere sammenligner nicket mitt, og signaturen min, så finner dere ut hvorfor. Fantasien lenge leve dere Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hangman, som igjen betyr hengemann. Litt teit spør du meg, men jeg har hatt det så lenge at jeg ikke kan skifte.... Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hei! Nicket mitt, Adler, betyr Ørn på tysk. Jeg er veldig fugleinterrisert, så derfor valgte jeg det :!: . Det var allerede noen som hadde kalt seg Adler, så da tok jeg 2 understrek (_) på hver side av navnet.... Hilsen Daniel aka. _Adler_ Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Tready Omskriving av faren til enn god venn av meg: Samuel Hankery Treadwell. Kraftig navn. BTW: Tready betyr Frihet på swahili. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 nicket mitt betyr rett og slett: Kaffe som ryker Hmmm... var det ikke du som kalte deg FatFuck før? jepp Hva betø det? Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Audun B = Audun Bekkos Enkelt og greit! Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Leroy er vel et navn jeg leste rett før jeg registrerte meg. Smådårlig fantasi til tider Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg er slem Vorlon fra Babylon 5...... Sleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem ! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Tone (Mitt ekte navn) Tonio (Nick) Det betyr vel egentlig ikke noe, bare noe jeg tok fordi jeg ville ha et litt bedre nick enn det jeg kalte meg før... (Noen ganger bruker jeg TonioU...) Sikkert moro å vite... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Sikkert moro å vite... Jepp. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Dingot0m = Kristoffer Kvam. Enkelt og lettfattelig. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 nicket mitt betyr rett og slett: Kaffe som ryker Hmmm... var det ikke du som kalte deg FatFuck før? jepp Hva betø det? Muskuløs kjernekar som gir blomster til sin bestemor annenhver søndag. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Dingot0m = Kristoffer Kvam. Enkelt og lettfattelig. Javel? (Er litt trøtt nå) Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Dingot0m = Kristoffer Kvam. Enkelt og lettfattelig. Trodde det bettyde dingseboms eller noe jeg he he. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå