Fredrik Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) - - - - - - - - - - Endret 19. juli 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) fredrikrb, Fredrik xxx. Er i lower-case fordi upper ser stygt ut. Now i know your name, now i can kill you. Endret 14. april 2009 av fredrik Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Nå vet jeg hvor du bor også. (den smileyen er stygg ) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 *føle redselen komme* Nei, jeg var bare trøtt. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 TAAB = ThickAsABrick Har brukt ThickAsABrick som nick i 4 år nå, men har forkortet det til TAAB i det siste. Det er en Jethro Tull plate/sang, og også en passende beskrivelse for hvordan jeg følte meg i div. forum når jeg først skulle begynne å leike med Unreal ed1 til det originale Unreal. Gosj...at jeg ikke tenkte på det. Jaja, jeg tok igjen det tapte på avataren min Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Spilte et snowboardspill for lenge siden. Het et eller annet med Supreme Snowboarding tror jeg. Iallefall, der fikk jeg Supreme fra, så følte jeg meg lur å satt inn en X, så ble det SupremeX. Supreme er vel "overlegen" på engelsk også? Mener å huske det... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg har spilt i et band som heter Circus Maximus i noen år nå, og da jeg fikk nett måtte jeg finne på et nick. Jeg tenkte på å ha noe som minner om bandnavnet, derfor SirMaximus. Det er ganske likt i uttale også. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 ehs står for initialene i navnet mitt og 5 er et tall som betyr litt av hvert: - 5 har på en måte alltid vært favorittallet mitt. - 5 er det tallet jeg spiller med i basket. - E (for Espen) er den 5. bokstaven i alfabetet. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Midnight_walker: Tatt fra Norther sangen "Midnight walker" Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Har brukt Taykun i evigheter. En dag jeg spilte FFXI (mmorpg) kom en kineser og sa til meg at det betyr "Archduke" på kinesisk. Digg å lage et navn som faktisk betyr noe på kinesisk uten å vite det selv.. Har dobbelskjekka det opp senere, og betyr faktisk det. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Det er navnet mitt og jeg er født i 89 så det føltes veldig fint å ha det som nick da jeg laget det... men angrer nå edit: 89 ikke 98 må huske det nå... Endret 4. februar 2005 av mads89 Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Nicket mitt? Vel, initialene mine er K H. K på engelsk er K(ay), og H på engelsk er (ayc)H. Det blir KaYcH... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Nicket mitt er rett og slett fordi jeg er facinert over personer som tatoverer navnet/tittelen på en som de er glad i.. (Mum f.eks) Det beste eksempelet, som viste seg å ikke være så bra, var tatoveringen til Angelina Jolie. Men iallfall, that's why. Lenke til kommentar
icer Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Icer betyr vel iseren som igjen kan knyttes til iskremmann, og jeg liker iskrem så Lenke til kommentar
magio Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Dette nicket har jeg hatt siden jeg var 10 år, har vel noe med at jeg heter Magnus? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Eh... jo si det... En kamerat av broren min kalte seg fossy så jeg gjorde det om til fUzZy^ Og i ettertid så fant jeg ut at det er en konge tegneserie som heter "GET FUZZY" Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Har rett og slett råtten fantasi, og siden jeg syns det å ha wunderbaum i bilen er sinnsykt harry og stygt, så blei det bare til at jeg kalte meg for wunderbaum.. Så det har ikke no med at jeg elsker wunderbaum, for det er den teiteste og mest illeluktende dritten som er funnet opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå