uberhunter Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 mitt gamer.no nick og WC3 nick (uberhunter) het jeg siden jeg føler meg som en skikkelig jævel når jeg jakter ned de stakkars flyktende unitene.. Mitt lan-nick nusse er bare for pure ironi.. gjøre narr av alle som har et eller anna über1337-h4xx0r nick... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 ingen av nicka jeg ville ha funka så jeg skreiv bare no teit no (ikke fornøyd med det men hvem bryr seg) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Gohan betyr : rice (cooked), meal . Shikaru betyr: to scold Lenke til kommentar
Beeee183 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) fakenick i cs (noen år siden) eide sinnsykt derfor blei det Beeee men det er dummeste nicket da Endret 18. oktober 2004 av Beeee183 Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Gohan betyr : rice (cooked), meal . Shikaru betyr: to scold (Son) Gohan er bestefaren til Son Goku i serien Dragonball! Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Sabbath Er fan av Black Sabbath, og gammel nok til å ha vært det noen år. Ozzy Osbourne Toni Iommi Geezer Butler Bill Ward Jammen kunne de gutta lage Heavy Metal:) Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 TAAB = ThickAsABrick Har brukt ThickAsABrick som nick i 4 år nå, men har forkortet det til TAAB i det siste. Det er en Jethro Tull plate/sang, og også en passende beskrivelse for hvordan jeg følte meg i div. forum når jeg først skulle begynne å leike med Unreal ed1 til det originale Unreal. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Shabador stammer fra The Simpsons. Homer diskuterer ett problem han har med Moe. Han sier att det er en venn av han som har problemet. Moe spør hva denne vennen hans heter. Homer: "His name is... uhm... Joey Joe Joe...... Jr.... Shabado?" Moe: "That's the worst name I've ever heard!" En ukjent mann som sitter ved andre enden av baren løper grinende ut, og Barney roper: "Bye, Joey Joe Joe!". La til en r i slutten av Shabado. Og har hatt det nicket siden jeg så smått begynte med mIRC for 5-6 år siden... Endret 24. november 2004 av shabador Lenke til kommentar
Bellator Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Bellator= Kriger/En som sloss Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) en gang jeg skulle regge meg på et forum, så slet jeg med og finne ut va jeg skulle hete. så så jeg en annonse på en laserskriver på ei internætt sie.så ble det bare laserskriver da.Jeg er ikke fornøyd med nicket. laserskriver betyr ikke noe spesielt Endret 19. oktober 2004 av laserskriver Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 FosFat: Er et stoff som var i vaskemiddelet før, og forurenset noe jævlig! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg fikk mitt nick på et lan for 4-5 år siden, da jeg ble så irritert over en idiot som campet i unreal tournamet at jeg gikk bort til han og kjeftet han opp etter notene (Jeg kjente ikke fyren engang, men han var 1 år mindre enn meg og minst 20 cm lavere, så jeg så ikke trusselen). Etter det mente vennene mine at jeg burde legges inn, derav: Pasient :!: Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Malvado : Slem / ekkel fra spansk, betyr også ondskap. Fikk kallenavnet etter å ha kalt meg First Aid i en periode hvor jeg spilte mye Medal of honour + Cs på nettet med spanske kamerater, First Death Aid burde det jo kanskje hete, men de forstod fort ironien med navnet. De synntes jeg var så utrolig slem at det ble liksom bare hengende etter. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Syns nå begge var framifrå spill jeg da Ooops, hva betyr "framifrå"? (...) Det er nynorsk (...) Vel, ordet er tillatt på begge målformer: se ordbok. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Tarzan ruleZ eKoFiskerne Lenke til kommentar
Solid Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Tarzan ruleZ eKoFiskerne Offtopic. Hey du har stjålet avataren min!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Mitt betyr mitt navn og etternavn. Føler nesten ikke for og gi ut etternavnet mitt her (men det er navnet på en øy som ligger mellom Stord og Bømlo, for de som vet hvor det er) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 mitt nick er pga at jeg heter thomas. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Tarzan ruleZ eKoFiskerne Offtopic. Hey du har stjålet avataren min!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nei du ser min er anderledes Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg fikk mitt nick på et lan for 4-5 år siden, da jeg ble så irritert over en idiot som campet i unreal tournamet at jeg gikk bort til han og kjeftet han opp etter notene (Jeg kjente ikke fyren engang, men han var 1 år mindre enn meg og minst 20 cm lavere, så jeg så ikke trusselen). Etter det mente vennene mine at jeg burde legges inn, derav: Pasient :!: ble du grisebanka av en dverg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå