Luv Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 dD. som kommer fra DD(som var tatt), som kommer fra DamneD(som var tatt *harhattdetnicketi3årnåsnufs*)... Menneh... ja! Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Limited Edition = Begrensa utgave (trur eg) Fekk det fra den grønne X Box'n Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg tok nicket mitt fra en Morgan Kane bok, en kar med Navn Mountain Rivera huset tjuver og banditter i en bortgjemt dal i mexico. Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Kommer vel av navnet mitt, Audun Sæther. Stygt som faen Men, har ikke brukt det nicket på mange år (har bare ikke re-registrert meg her). Bruker til vanlig nicket Izte. Sannsynsligvis fordi jeg liker is-te Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Audun er kult navn, det het presten min. SteffyBoy/StefanGutten kommer av at det var det jeg ble kalt når jeg var liten, og jeg likte det. Syns det passet bra. På 18årsdagen sender jeg mail til forumstyret og ber om å få bytte nick til StefanMannen... (eller ikke, var litt FOR homofilt.. Liker det sånn jeg har det nå (bare litt homofilt)) Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg har to nick, jeg... Sikkert ingen som husker det! dewszaq, kommer av at jeg skulle spille RA2 onlinr, og jeg måtte ha et navn som ingen kalte seg. Så jeg fulgte bare et mønster på tastaturet(som dere sikkert ser)... Navnet som jeg bruker her, Blackslash, kommer av at det er en som har laget en fy_iceworld kopi-bane kalte sag Backslash(ekstremt kjedelig) så jeg lurte på hvorfor han ikke kalte seg Blackslash, og etter det har jeg altid kalt meg det...(nesten) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Gandalf the Grey - Gandalf den grå Fra ringenes herre, kom av at jeg er stor RH fan, og at jeg var lei av mitt forrige nick(codename_47 som jeg bruker på alle andre forum) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Vel.. registrerte meg rett etter en 6'er i naturfag. Taler for seg selv? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Vel.. registrerte meg rett etter en 6'er i naturfag. Taler for seg selv? Antar at du er livredd for vann og holder deg langt unna klorholdige løsninger da iallefall Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Vel.. registrerte meg rett etter en 6'er i naturfag. Taler for seg selv? Antar at du er livredd for vann og holder deg langt unna klorholdige løsninger da iallefall Jupp. En i klassen stjal hele boksen med natrium, og når vi skulle på stranda hele klassen, så kasta han hele klompen uti. Flaks at noen ikke ble truffet. Var j* morro, men ikke får han som gjorde det. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Hehe, Studenter drita på labsprit + Na + Elgseterbrua over Nidelva = Biiig badaboom Kjenner til det der Trikset var å ha faenskapet i en boks hvor lokket spratt av under vann. Damn! Endret 14. oktober 2004 av Jalla Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Mongo Fury: Mongo = Eh..Mongo? Fury = Sinne/vrede Mongo FuRY = Mongo sinne/vrede... Det er faktisk en DJ som ga ut et album som het Mongo FuRY. Bring me noe Mongos but FuRY! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 nicket mitt tyder Kjetil litejk er kjetil baklengs... Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 galskapen betyr at jeg er bittelitt gal.... ...og femi Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 MacManus betyr ingenting. Skulle ha et litt "mafia" navn til norwegian mafia, online spillet. Gikk på imdb og sjekket ut noen mafia filmer og fant MacManus, derfor heter jeg det. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Kaller med P-in-P fordi at det var en meget kul funksjon på Bang&Olufsen TVen til pappa og står for picture-in-picture, siden fant jeg ut at det også kunne være forkortelse for Pleasure-in-Pain og nå bruker jeg det nicket for det meste Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 pus..enkelt og greit .. ok, for de som ikke vet, så er ozelot (eller ocelot på engelsk) en katterase som jeg synes er litt fin, i tillegg en helt fint størrelse (liker store katter). Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 <Need for speed> Yndlingsbilspillserien min. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg bare trykte noe på tastaturet så ble det NothgaliC og så kalte jeg med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå