Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt?

SirHartge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jan-Erik fordi jeg heter Per.

Sinnsykt irriterende at jeg ikke tok nicket mitt i alt annet. Skjønner ikke hva jeg tenkte på. Trodde jeg hadde en ide om at dette var et ultra seriøst og konservativt forum hvor man måtte drive med navn istedet for nick.

Kunne gjerne tenkt å skifta til nicket mitt, Ludar om noen admin kan gjøre så.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Prøv med en mail til hw.no. Tror ikke admins liker å få requests på pm.

Lenke til kommentar

Prøv med en mail til hw.no. Tror ikke admins liker å få requests på pm.

Hm, jeg sendte mail til hw.no. De sa at jeg heller skulle pm'e.. Jeg fikk da svar rundt 2 mnd etter jeg spurte elns. De kunne vertfall ikke gjøre det.

Lenke til kommentar

Shadowlands kommer fra den eldgamle spillserien "Commander Keen". Shadowlands er en verden i en annen galakse hvor de vise gamlingene blir holdt fange av de onde Shikadinene...

Vet at dette høres utrolig tåplig ut, men Commander Keen er en sykt fet spillserie :thumbup:

Lenke til kommentar

Skulle prøve ut tomat-spillet til Idun og kom på navnet Tomat-Ulf... Har brukt det som nick siden... Greia er at når jeg er på utenlandske sider skjønner ingen andre en nordiske folk navnet mitt.... Derfor spør de gjerne om jeg kommer fra norden..

Det litt morsomme var at navnet Tomat-Ulf på tomat-spillet allerede var tatt...

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar

Fur ... :hmm: vansklig å forklare. I GK på vidregående var det en fyr som sa alltid fur (engl. = pels) til oss og andre. Han hadde sannsynligvis sakt det før også. hehe.. Så det ordet har på en måte settet seg fast og en venn av meg og jeg sier det nå til hverandre istedenfor å si navnene.. :p Ganske morsomt.. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...