piit Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Heter Petter -> ble kalt Pete av noen -> Piit Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Heter Tor Erik, derav tor_erik. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 aero^^ is short for aerosoul. Er vel et spray-can merke. Ikke spør.. betyr ikke aero luft eller noe sånn da? Noe sånnt, men det var ikke i den betydningen jeg tok nicket. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Bare skrev noe som kom ut av hoedet, mitt tenkte jeg bare skulle poste et spørsmål i gamer.no, men så oppdaga jeg hw.no og til min skuffelse er det samme forum, så fikk ikke skifta nick, mitt egentlige nicke er Innos, guden over alle guder i yndlings spillet mitt gothic. Så hvis mods kunne være greie å skifte mitt nick til Innos og min mail til [email protected] hadde det vørt kjempe! Prøvde å lage en ny acc(før jeg visste at det ikke var lov, for å rette på mail/nick) plz ike bann meg men bann innos og gi meg innos. Hvis dere ikke tror dete r kitt bare sjekk navnet stemmer, Anwar Ajmi. Plz no bann for det. ganske god -bump- ja Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Ananas er en god frukt, men hvis du spiser for mye av den, blir den slem og skraper opp munnen din. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 ananas eier. Er min favoritt frukt Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 har "hurlen" som mellomnavn... Og hyrlen er vel bare en liten modifikasjon av d. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Nirvana (ikke bandet). Endret litt på det, sånn at det skulle passe mer til meg. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Ja? Endret 26. juni 2008 av surface7 Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 svart boks (som er rød/orrange om den er ombord i et fly) Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 vexx = clawed (på engelsk). Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Uderzo= Albert Uderzo, en genial tegneserie tegner Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Het en gang i tiden B|oWf|sH. Gjett hvor gammel jeg var da? Det var forsåvidt bare et fett ord jeg fant et sted, tror det var noe med en algoritme som het blowfish 128. Vel, etterhvert ble til til BlowFISH, BlowFiSK, B-FiSK og nå bfisk. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 teknikeren siden jeg jobber som tekniker daglig, ikke noe mere spennende enn det. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Tja, "Mad" fordi jeg er en smule gal, "Wolf" fordi jeg liker ulver og "Magnux" er en omskriving av det ene navnet mitt, en omskriving jeg en gang brukte og dermed den gangen jeg registrerte meg her også. Hadde trolig valgt noe litt annet i dag eller om jeg enkelt kunne ha endra det selv. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Gohan er japansk og betyr Godt måltid elns. kakashi betyr scarecrow BTW .. også er jeg ikke sikker på hva Shikaru betyr fordi jeg husker ikke Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hørte sinnsykt mye på Mauro Picotto før. En av favorittsangene mine var Proximus, så jeg bar tok og bytta noen bokstaver og endte opp med ProxymuZ Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) invictus er latin og betyr noe sånn som uslåelig ellerno sånn. typisk "harry" gamernick fra den tiden jeg faktisk spilte. Endret 7. september 2004 av invictus Lenke til kommentar
rlz Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Når jeg begynte å spille kalte jeg meg RealizE, men fann etter hvert ut at det er ganske fjortis. Så jeg korta det ned til rlz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå