Peprepupp Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Peprepupp kommer fra deg jeg spilte Soldat . det var det første og beste som datt ned i hjernen... Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Fittebæsj betyr det. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) * Endret 21. mai 2010 av ahpadt Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Siden jeg er "autofil" tok jeg nicket mitt fra en Caterham Superseven, d.v.s verdens mest autofile bil! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Jeg er hverken bøllete eller pinglete. Derfor er det "Bandidos" for bøllete, og "Pelle" fordi det er et litt ydmykt navn, dvs. pinglete. Da er jeg noe midt i mellom. You see? Rimelig symbolsk, det der. Endret 4. september 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 det var et par som da gikk i 10 klasse som begynte og kalle meg lenniz da jeg gikk i 7 klasse , og så begynte bare flere og flere å kalle meg det, så da ble det LenniZ til slutt Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) tissetass Endret 20. august 2009 av TomWhittaker Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Tja. Jeg tar lokaltog til skolen hver dag. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Tja. Jeg tar lokaltog til skolen hver dag. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg er så kjedelig at jeg aldri greier å finne på noe kult jeg vil kalle meg. Derfor ender som oftest opp med og bli det jeg heter, Ingar. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg kaller meg Nicklas for det er det jeg heter. Men når det gjelder spill, IRC og slike ting så kaller jeg meg for Lotheladus. Det er et navn som jeg fikk fra en navn generator. Vet ikke helt hva det betyr, men jeg ser for meg en prins/ridder fra 1600- tallet Elelr noe sånt Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Tenkte jeg var så n00b i data at jeg skulle kalle meg Gnomen, det ble så, bare med en z på slutten. Vet ikke hvorfor Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 www.goophy.com Det var andre tider når jeg registrerte meg ja... Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Heter Jeremy, men blir kalt Jerre av alle jeg kjenner (vet ikke hvorfor da ) Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg hadde sett Ace Ventura film på tv, og skulle registrere meg på Hotmail etterpå. Men Ace_Ventura var opptatt, så da ble det Ace_Ventuora istede. Registret meg som det overalt... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 eh, spiste ostekake . Skrivefeil intended. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 aero^^ is short for aerosoul. Er vel et spray-can merke. Ikke spør.. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 aero^^ is short for aerosoul. Er vel et spray-can merke. Ikke spør.. betyr ikke aero luft eller noe sånn da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå