Idah0 Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Idah0 for .. stort sett så heter jeg ida og ø.. jeg er en h0? aner ikke. men sikkert! edit: nei det er jeg ikke. ok hm. vitti Endret 18. april 2004 av Idah0 Lenke til kommentar
Slednecks Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Slednecks sier vel sitt...? Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 ThaAndre: Spurte deg om du spiller ET.. Men du ahr ikke sikkert ikke sett!Les en post lenger oppe! åå, sorry!! Så det ikke ET? nei, trokke det.. Hva er ET? Det er Enemy Territory. En undertittel av Return to Castel Wolfenstein! Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Strat.. tror det sier seg selv;) Lenke til kommentar
DevN Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg liker Stratos i hvertfall. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Chosebakken... fordi de har en sammenheng med navnet mitt! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 ThaAndre: Spurte deg om du spiller ET.. Men du ahr ikke sikkert ikke sett!Les en post lenger oppe! åå, sorry!! Så det ikke ET? nei, trokke det.. Hva er ET? Det er Enemy Territory. En undertittel av Return to Castel Wolfenstein! hmm, nei.. Må være noen andre Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Strat.. tror det sier seg selv;) Fordi du har washburn..? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) ThaAndre: Spurte deg om du spiller ET.. Men du ahr ikke sikkert ikke sett!Les en post lenger oppe! åå, sorry!! Så det ikke ET? nei, trokke det.. Hva er ET? Et er et romvesen! Endret 20. april 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Shinobi Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Nicket mitt betyr: Blackslash er en n00b Lenke til kommentar
DevN Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Nicket mitt betyr: Blackslash er en n00b Hva er "noob"? Hva slags idiotispråk er det? Noob hørtes egentlig litt tøft ut, tror jeg må begynne å kalle meg det. Lenke til kommentar
Riotguy Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Snakker om å være noob.. har du ikke hørt om 1337-språk da gutt ? Endret 21. april 2004 av Riotguy Lenke til kommentar
DevN Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Nei? Hva er det for noe? Jeg er ikke for voksen til å lære meg språk som ikke eksisterer, konsentrerer meg helst om norsk og engelsk. Lenke til kommentar
Riotguy Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Nei? Hva er det for noe? Jeg er ikke for voksen til å lære meg språk som ikke eksisterer, konsentrerer meg helst om norsk og engelsk. D0n7 b07h3r... Lenke til kommentar
Shinobi Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Nei? Hva er det for noe? Jeg er ikke for voksen til å lære meg språk som ikke eksisterer, konsentrerer meg helst om norsk og engelsk. Stakkar deg da.. Mehmeh, har man Downs, så har man Downs. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Nåda... Om en ikke absolutt må dra inn tallanalogier istedenfor bokstaver eller ikke forstår dette er man ikke noe værre stilt enn andre her inne. Personlig forbinder jeg denslags med bleke, tynne, kvisete colaslurpende nerder som aldri har eller vil få se mus i annen fom enn den som de legger sine klamme, nesten dødningeaktige knokler på for nye 10+ timer med CS el.l... Lenke til kommentar
zed Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Åh oW! Call the kåpz ! Nå kommer de kule på forumet ! Og vi får fitte hele tiden, og vi skryter av det, løfte vekter gjør vi og. Om vi kan noe? Jeg kan nevne 1000 forskjellige biltyper og mopeder, til og med i fylla! Dessuten IQ < muskler ? Hva mener du a Haltan? Noe nerdegreier eller? Faen tror jeg må ut å drikke og pule jeg, snakkes. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Ahh, ja nå husker jeg det! Takk for at du nevnte det der Jalla. Det er jo det barnslige leet tullet, er greit å være elite, men man trenger ikke vie livet sitt for det. Lenke til kommentar
Shinobi Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Nåda...Om en ikke absolutt må dra inn tallanalogier istedenfor bokstaver eller ikke forstår dette er man ikke noe værre stilt enn andre her inne. Personlig forbinder jeg denslags med bleke, tynne, kvisete colaslurpende nerder som aldri har eller vil få se mus i annen fom enn den som de legger sine klamme, nesten dødningeaktige knokler på for nye 10+ timer med CS el.l... Haha, meget bra.. Heldigvis så er jeg ikke en av disse, CS er noe jeg aldri har nærmet meg, og jeg er egentlig ikke en typisk nerd heller. Men jeg kan litt 1337-språk, synes det er bare morsomt. forumspråk er forumspråk.. Det er ikke et nødvendig onde, men det er mye brukt, ikke bare i CS-relaterte fora. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Mye brukt kan så være... Vanlig folkeskikk tilsier at man skriver vanlig norsk (enten bokmål eller nynorsk) i et forum tilgjengelig for alle. 3. ...Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå