kaiern Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Spennende eventyr. Det kan du fortelle til de små ungene når du blir gammel Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Mitt nick kommer av at jeg fant ok.no og ble hekta, å jeg kom ikke på noe nick akkurat da, så siden jeg heter Svenn Andre, , så tok jeg den bedre delen av navnet og laga til ThaAndre.. Men jeg bruker r3nd3z i spill.. Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) dette er en meget kort historie. Vousvaggi=Furuflaten(Min Bygd) Fyrsten=Sjef/store sønn Blir kalt for furuflatens stor sønn.. Fysrten kom fra club bizarre's sin artige periode hvor min venn og jeg fant ut at fyrsten var et morsomt navn.. (sto det i et bizarre blad på internett" ThaAndre: Spiller du ET? Mener å ha sett nicket ditt der.. Hilsen AnTiMuFfA Endret 13. april 2004 av voüshvaggi fyrsten Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 hmm... er vel en søt liten engel da... Lenke til kommentar
tbone Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 hmm... er vel en søt liten engel da... Søt og liten , men engel.. Mitt betyr vel noe slikt som T bein. Svoger'n min fra USA har alltid kalt meg tbone i steden for Torbjørn. Synes egentlig det funka bra så det har vært nicket mitt siden. Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Søt og liten , men engel.. hva vet du om det??? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Nicket mitt betyr hva jeg heter SmarT? Hadde tidligere nick som var The0ne. Jentene tente på det Endret 13. april 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Var det du som spilte Neo i The Matrix? Også bytta du, siden du ikke var The One i lika vel? Hmm, men da heter du jo ikke Thomas, løgner! Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 hovedkortet mitt er Elitegroup Photon PF1 hovedkort 1GHz FSB kjøpte det samme uke som jeg reg-meg på forumet Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 TLZ T og L er initialene mine Hadde en server eg kalte TLS, der S står for server. Skaffet meg en pc til, kunne ikke hete det samme S->Z. Ellers så har Z stått for masse rart (og resten av bokstavene for den slags skyld). Viss noen har en kul idê til hva Z kan stå for eller hele nicket så bare pm meg! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 TLZT og L er initialene mine Hadde en server eg kalte TLS, der S står for server. Skaffet meg en pc til, kunne ikke hete det samme S->Z. Ellers så har Z stått for masse rart (og resten av bokstavene for den slags skyld). Viss noen har en kul idê til hva Z kan stå for eller hele nicket så bare pm meg! Zorro Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 ThaAndre: Spurte deg om du spiller ET.. Men du ahr ikke sikkert ikke sett! Les en post lenger oppe! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 ThaAndre: Spurte deg om du spiller ET.. Men du ahr ikke sikkert ikke sett!Les en post lenger oppe! åå, sorry!! Så det ikke ET? nei, trokke det.. Hva er ET? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg kaller meg c_u_m8 for å håne SMS-språk. Ja, jeg HATER SMS-språk av hele mitt hjerte, og boikotter de som sender meg meldinger på SMS-språk. Jeg svarer ikke, rett og slett. Derfor skulle jeg være en "tough-guy", og kalle meg noe inspirert av SMS-språk-fanatikerne. Ja, tro det eller ei. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Var det du som spilte Neo i The Matrix? Også bytta du, siden du ikke var The One i lika vel? Hmm, men da heter du jo ikke Thomas, løgner! Het ikke Neo "THOMAS Anderson" i The Matrix da..? Lenke til kommentar
MuD Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hey Mitt nick betyr MuD=Gjørme... kome det på når eg hørte ein sang, den sangen heitte Primus - My Name Is Mud... litt kul sang Lenke til kommentar
DevN Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Var det du som spilte Neo i The Matrix? Også bytta du, siden du ikke var The One i lika vel? Hmm, men da heter du jo ikke Thomas, løgner! Het ikke Neo "THOMAS Anderson" i The Matrix da..? I filmen heter han det ja, men jeg tenker i virkeligheten. Er mulig han heter Keanu Thomas Reeves da. Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Nicket er fra de gamle irc dagene, uten at jeg engang visste hva nicket betydde. Fant ut senere at nicket faktisk passer veldig bra... Edit: Omformulering Endret 14. april 2004 av Inkognito Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Tja, jeg er jo snekker av yrke, trenger jeg si mer Lenke til kommentar
Slednecks Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Vel.. mitt sier va jeg driver med..?? Hva tror dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå