Den Røde Tsar Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Noen harutrykt tvil om nicket mitt, de sier det er selvmotsigende... Stalin Vissarionovitsj Dsjugashvili Stalin ble kalt "Den Røde Tsar", og han er teh boss, så enkelt er det... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 En mann som har drept mange millioner, "The Boss"?, trokke det. Ikke misforstå, jeg er selv kommunist. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 det er ganske stor forskjell på Kommunisme og Stalinisme (?) Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Vet det, man kan egentlig ikke kalle Stalin for kommunist... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) snip snip snip! Endret 13. juli 2014 av bfisk Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Ble dewszaq fordi jeg skulle spille RA2 online, måtte ha et unikt nick. Alt var opptatt.Skriv dewszaq, så ser du at det bare er tilfeldig! Har fått bytta til mitt ekte nick! Han som lagde fy_iceworldx(tror jeg) kallte seg Backslash , det syntes jeg var veldig kjedelig navn, og tenkte "hvorfor het han ikke blackslash? ". Det var da jeg begynnte å kalle meg det... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Forkortelse av Devence, noe jeg fant på. Men etter noen ganger når jeg har vært stolt av tøft nick og sagt det 100 000 ganger inni hodet, så var det bare helt elendig. Men det er noe med DevN som er min stil... Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 intern humor i mitt nick å.... det ble et "skjeldsord" i vennekrets.... syntes det hørte ufattelig morsomt ut så jeg bruker det som nick... Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 hm.. skal vi se.. ingen .. *lete i ordbok* ingen anger (samvittighetsnag, dyp beklagelse) Metallica sang ... Kamerat som tipset meg når jeg desperat trengte et nick Lenke til kommentar
DevN Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 intern humor i mitt nick å.... det ble et "skjeldsord" i vennekrets.... syntes det hørte ufattelig morsomt ut så jeg bruker det som nick... Åhh, trodde du var en hvalfanger jeg. Jeg ser ikke humor i det nicket, men har da heller ikke vært "venn" der, tror jeg ikke. blablabla Har kanskje litt fritidsproblemer siden dette ikke har noe med nick å gjøre, men det første jeg tenkte på var South Park Kenny. Avataren din. Var vel fargene og formen som fikk meg til å tenke på Kenny-hode. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Nicket mitt... vel, jeg liker Warcraft, men er elendig. Spiller med Orcs -> orkeblod Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Mitt betyr på en måte "Et kyss med døden". Begjær, samtidig som det er livsfarlig. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Skulle egentlig ha nicket Niphredil som er en blomst som vokser et sted ( muligens Lorien eller bare Kløvendal jeg husker ikke) i Tolkiens rike, det brukte jeg først på et ringenesherre forum og da bare slo jeg opp på den siden jeg var på i RH boka og fant noe jeg synes var fint.. Men så Fant jeg ut at det kanskje kan være både gutt og jente og jeg ville ha noe som viste at jeg var jente, Anette er tatt av en bruker som ikke har posta noe eller veldig lite ( har sjekka medlemslista) så da kom jeg ikke på noe annet enn å sette til årstallet jeg er født i Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Mitt nick Hartge, er BMW styling og tuning. For en del år siden satt jeg og lurte på hva jeg skulle bruke som nick. Siden jeg likte BMW og digga styling osv, så fant jeg ut at Hartge passet best av de produsentene. Hva er deres nick historie? Stian_A, navnet Stian er fordi jeg heter det, men A er for prossesoren min AMD "A" 64 3200+ 2ghz @2,1ghz mvh stian_A Lenke til kommentar
brillan Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg har skiftet nick sikkert 100 ganger pga folk begynner og kalle seg det samme som meg Skifta til eXploid for snart 1 år siden. Mange som har begynt og kalle seg for eX.... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Var på sånn side der man kunne skrive navnet sitt og få hvite hva det ville ha blitt på alvisk, og vips ble det Alderon! elller har modifisert det *littegrann* da... Tror det også er et dyrenavn (hund)? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg har skiftet nick sikkert 100 ganger pga folk begynner og kalle seg det samme som meg Skifta til eXploid for snart 1 år siden. Mange som har begynt og kalle seg for eX.... Kanskje fordi du har hatt nick som er ofte brukte, ikke så særlig oppfinnsomme. En eXploid ser man i ny og ne i CS f.eks. Hvis det ikke alltid er du som er å spiller på alle serverne i CS. Uansett, hvis du bruker f.eks. "Creative" som nick, er det er ganske normalt nick, så da har du egentlig deg selv å takke. Men hvis du bruker nicket "+31ijcko1kx,,1.309391", så kan du saksøke de. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Tja... Er vel ikke verre enn at det er intialene mine... Gadd aldri bruke energi på å finne på et bra nick så det var den enkleste utveien Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Nicket mitt er egentlig ikke et nick, men det egentlige navnet mitt... Knut Erik Hvorfor gjøre det så vanskelig..? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 jeg lurer på om jeg har svart i denne topicen tidligere for leenge siden.. men det er så mitt nick er fra da jeg spilte planetarion. Jeg bare fant på "Julenissen of Nordpolen" av mangel på andre ting å ha.. etter det har jeg bare kalt meg det. Nå i det siste har det blitt bare "Nissen" helst men, lettere å skrive:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå