ATI TwEaKer Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Ati Tweaker.. En fyr som tweaker noe med Ati?? Hvorfor ialle dager valgte jeg det navnet?? Arrg! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Syns nå begge var framifrå spill jeg da Ooops, hva betyr "framifrå"? Fram i fra? Hva blir det i denne sammenhengen? Omformulering, takk! Begge var tider! Multiplayer var i hvertfall best på PD (min mening). Mmmm, Pipes... Area 52... Osv. Tror jeg skrev begge navna riktig. EDIT!! Dette handler visst om nick og ikke PD. Men btw, kom aldri PD2? Synes jeg hørte snakk om det. Endret 24. februar 2004 av zalo Lenke til kommentar
tøs Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Blir kalt for ludder og tøs av damer. . Desuten så var j0lle optatt tror jeg.. Endret 24. februar 2004 av tøs Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Syns nå begge var framifrå spill jeg da Ooops, hva betyr "framifrå"? Fram i fra? Hva blir det i denne sammenhengen? Omformulering, takk! Begge var tider! Multiplayer var i hvertfall best på PD (min mening). Mmmm, Pipes... Area 52... Osv. Tror jeg skrev begge navna riktig. EDIT!! Dette handler visst om nick og ikke PD. Men btw, kom aldri PD2? Synes jeg hørte snakk om det. Det er nynorsk Mitt nick er det vennene mine på New Zealand kaller meg. De har, av en eller annen grunn, store problemer med å uttale Ø som befinner seg i det virkelige navnet mitt. Dermed Oovz. EDIT : BTW, så kommer PD2 til Xbox. Det minner meg på at jeg har lyst til å starte en flamingtråd til ære for Rare. Noen som er med? Endret 24. februar 2004 av Oovz Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Mitt nick stammer enkelt og greit fra TV-serien. 1 - jeg digger den TVserien 2 - Jeg har samme sveisen som selveste "mac" selv 3 - jeg liker å eksperimentere med ting - noe macgyver selv liker.. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Det var noe dritt at M$ skulle kjøpe RareWare da Lenke til kommentar
Talibanan Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Taliban+banan = Talibanan... Lettere blir det ikke Kort sagt en terroristbanan! http://home.no.net/mbratli1/bilder/talibanan.jpg Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Det andre jeg skulle ha var vist tatt, så jeg bare tok dette i slengen.. Bruker et annet til daglig, utenfor forumet altså, står i signaturen.. Hva det betyr har jeg ingen formaning om.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 tror du mener "formening" Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Mitt nick stammer enkelt og greit fra TV-serien.1 - jeg digger den TVserien 2 - Jeg har samme sveisen som selveste "mac" selv 3 - jeg liker å eksperimentere med ting - noe macgyver selv liker.. Og det er en stygg sveis Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Neh... Får høre vær dag omtrent av diverse folk at jeg bør klippe meg, men jeg seiler min egen sjø... Synes det er fint å skille seg ut.. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 2 - Jeg har samme sveisen som selveste "mac" selv Respekt Lenke til kommentar
DevN Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) MacGyver sveis... Digg... MacGyver fantasi... Digg... Btw, for de som ikke har fått det med seg, begynner MacGyver på TV2 igjen 28 februar tror jeg det var. EDIT::: Ooops, var visst 24 februar ( i dag ) Endret 24. februar 2004 av zalo Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Ballemann = En mann med Baller, (baller i luften osv), og magen likeså Baller også? ja? de små kulene som driver å dingler under kølla, (baller = såkaldt "pung") Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 jeg var ung, naiv ... og en _smule_ nerdete. ti-guru, som i texas instruments guru... kan programmere de små jævlene ganske bra. et resultat av dette var at store deler av skolens kalkulatorer på mystisk kræsjet noen dager før en stor matteprøve... enkel bruk av en syntaksfeil i os'et til kalkisen som man bare kunne eksekvere etter at man f.eks hadde kjørt et program som løser andregradslikningen 100 ganger... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Ingenting.... Vet heller ikke hvordan jeg kom på det... Lenke til kommentar
l2c Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg camper i CS => love2camp => l2c Lenke til kommentar
DevN Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg camper i CS => love2camp => l2c Nicket ditt er kult, altså l2c, men historien bak den er ikke kul! Det suger å campe, det er slike som deg som tar så mye tid, så man må sitte å spille i flere timer bare for å ha spilt noen runder... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg camper i CS => love2camp => l2c Nicket ditt er kult, altså l2c, men historien bak den er ikke kul! Det suger å campe, det er slike som deg som tar så mye tid, så man må sitte å spille i flere timer bare for å ha spilt noen runder... I sense hostility husk at det ikkje er ei lov mot å campe egentlig....men at det generelt berre er kjipt Lenke til kommentar
DevN Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg camper i CS => love2camp => l2c Nicket ditt er kult, altså l2c, men historien bak den er ikke kul! Det suger å campe, det er slike som deg som tar så mye tid, så man må sitte å spille i flere timer bare for å ha spilt noen runder... I sense hostility husk at det ikkje er ei lov mot å campe egentlig....men at det generelt berre er kjipt Ja, likt med cheats!! Hva er forskjellen? Det står vel ikke i den norske loven: Det er ikke lov å cheate i CS.. Og står heller ikke: Det er ikke lov å campe i CS.. Er det regler har en satt de opp selv. I CS 1.5 kunne man lese mens man connected, f.eks. 1) No whining! 2) No cheating! 3) No camping! osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå