Manx Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) MU = Manchester United. 26599 blir da 26.05.1999 dagen da United vant champions League sist Verre var det ikke Edit: M står også for METALLICA, det feteste bandet som finnes Endret 3. januar 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
Klassefest Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Denne aksjonen vil jeg umiddelbart støtte, det er flott at noen endelig tar et initiativ som dette. Deres glødene engansjement vil før eller siden få den annerkjennelse den fortjener. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg kan bare ikke dy meg... (typisk det vel?!) HalTan, hva skal man bruke som erstattning for "batterivann"? Klassefest, jeg er BANDANABRUKER! Fortell meg nå, kanskje jeg skulle starte en "kampanje" imot truser? Eller sokker? Et pammebånd er en del av klærne. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ojsann! DER oppdaget jeg at dette er en tråd om nick, ikke pannebånd. Bækk to tåppikk! Lenke til kommentar
Klassefest Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 JEg ville foretrekke om du unlot deg å bruke det vulgære uttrykket bandan i mitt nærvær, hvis du sensurer innlegget ditt vil jeg vurdere å svare deg. Lenke til kommentar
Klassefest Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg føler at alt ikke er sagt i pannebånd og batteri vann diskusjonen, men detter er ikke riktig sted. Jeg vil derfor opprette en tråd angående dette temaet, jeg håper at moderatorene ikkke vil stoppe et så tabu innlegg, men jeg føler at det er på tide noen tar ett oppgjør med den kulturer vi befinner oss i. Lenke til kommentar
Klassefest Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg føler at alt ikke er sagt i pannebånd og batteri vann diskusjonen, men detter er ikke riktig sted. Jeg vil derfor opprette en tråd angående dette temaet, jeg håper at moderatorene ikkke vil stoppe et så tabu innlegg, men jeg føler at det er på tide noen tar ett oppgjør med den kulturer vi befinner oss i. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hold dere til topic eller vanker det advarsel til noen her Lenke til kommentar
Togo Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Nicket betyr squat for meg. Mitt egentlige nick, The President var opptatt eller noe slikt så jeg fikk ikke brukt det, så tenkte jeg på HeavenHell, en ganske god VC spiller som jeg spilte mye med før - og voilà - nick kapret. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Vi hadde tidligere en post vedrørende "bandana" den skled imidlertid helt ut. Men dersom du ønsker, må du gjerne lage en ny tråd. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 .. Så det ER faktisk din intensjon og ultimate mål å totalt utrydde bruk av pannebånd på internasjonalt plan, altså? Det varmer å se at det fremdeles finnes ildsjeler i kampen mot idiotiske oppfinnesler. Selv har både jeg og nvoetfiv støttet oss opp om kampen mot batterivannet, se vår aksjons hjemmeside her: http://home.online.no/~hmarrabl/batterivan...batterivann.php Snakk om fin hjemmeside da gitt... http://home.online.no/~hmarrabl/batterivan...batterivann.php Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Back to topic nå da karer! Først brukte jeg r@zor, men da "hazhe" begynte å kalle meg razHOR (i real-life) så skiftet jeg like godt nick til razh0r Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 .. Så det ER faktisk din intensjon og ultimate mål å totalt utrydde bruk av pannebånd på internasjonalt plan, altså? Det varmer å se at det fremdeles finnes ildsjeler i kampen mot idiotiske oppfinnesler. Selv har både jeg og nvoetfiv støttet oss opp om kampen mot batterivannet, se vår aksjons hjemmeside her: http://home.online.no/~hmarrabl/batterivan...batterivann.php Snakk om fin hjemmeside da gitt... http://home.online.no/~hmarrabl/batterivan...batterivann.php Snakk om sans for ironi da gitt Lenke til kommentar
kag Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 "kag" er initialene mine. Bruker dem her og der. Men jeg tenkte senest i morrest at det kanskje hadde sett bedre ut med lampeskjerm, rekesalat eller rekesmørbrød som nick. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 [Mimremodus] Rekesmørbrød er bannlyst av RV. Sitat fra skoledebatten vår: Og så kommer disse unge høyre-tullingene og sklir inn på rekesmørbrød med en halvkilo reker på, rett inn til toppstillingene i Norsk Næringsliv. Vi vi ha det slik? [/Mimremodus] Altså, rekesmørbrød symboliserer blå farve Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Og hva har dette i denne tråden å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå