Villmink Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Kaller meg villmink fordi jeg bor ved vannet, har nattlige vaner, og slåss som en røyskatt på land og en oter i vann i online spill. Jeg mangler bare den lange slanke kroppen og den sterke lukta fra analen. Endret 10. desember 2003 av Villmink Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Ost er et genialt næringsmiddel. Kan brukes til det meste og forekommer i et enormt antall eksemplarer. Ja, faktisk har de fleste land i verden et par oster de kan skryte av, eller som særpreger landet og kulturen. XX står for "hemmelig agent", dvs. at jeg er ostenes hemmelige agent! Genialt, enkelt. Endret 11. desember 2003 av ostenXX Lenke til kommentar
Term Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Ost er et genialt næringsmiddel. Kan brukes til det meste og forekommer i et enormt antall eksemplarer. Ja, faktisk har de fleste land i verden et par oster de kan skryte av, eller som særpreger landet og kulturen. XX står for "hemmelig agent", dvs. at jeg er ostenes hemmelige agent! Genialt, enkelt. Jeg ville heller kalt meg XXXost Endret 11. desember 2003 av Term Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg ville heller kalt meg XXXost av en eller annen grunn så for det meg til å tenke på k*kost Lenke til kommentar
dork Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg ville heller kalt meg XXXost av en eller annen grunn så for det meg til å tenke på k*kost lol Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Ost er et genialt næringsmiddel. Kan brukes til det meste og forekommer i et enormt antall eksemplarer. Ja, faktisk har de fleste land i verden et par oster de kan skryte av, eller som særpreger landet og kulturen. XX står for "hemmelig agent", dvs. at jeg er ostenes hemmelige agent! Genialt, enkelt. Jeg ville heller kalt meg XXXost Ja,nettopp. Hardporr med norvegia og jarlsberg i hovedrollen... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Elyas Machera er en kul fyr fra The Wheel of Time av Robert Jordan. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Ballemann = En mann med Baller, (baller i luften osv), og magen likeså Lenke til kommentar
DevN Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Ballemann = En mann med Baller, (baller i luften osv), og magen likeså Baller også? Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 FreeBSD = BSD UNIX-operativsystem for de fleste plattformer. Gratis, stabilt, sikkert og funksjonellt! Ikke noe spesielt fra nick, men da ingen hadde det - hadde jeg ikke noe i mot å ha det. www.freebsd.org Lenke til kommentar
zaico Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) en kamerat skrev en engelsk novelle på vidregående, han skulle skrive psycho, men skrev zaico. Så brukte det som irc-nick for å plage han, virker som han aldri kommer til å glemme den novellen Endret 3. januar 2004 av zaico Lenke til kommentar
Klassefest Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Mitt nick henviser til en sosialsammenkomst, forbeholdt folk i samme klasse. Med klasse mener jeg gruperingen av elever som forekommer på alle landet skoler, fks går jeg i klasse 1A På slike "fester" forkommer det ofte morsomme aktiviteter som diskotek og kakespising. Etter hvert som individene i klassene blir eldre forekommer det oftere roting og slåssing, men det kommer selvfølgelig an på elevmassen. En klassefest kan være en flott måte å bli kjent med de andre i klassen på. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 en kamerat skrev en engelsk novelle på vidregående, han skulle skrive psycho, men skrev zaico. Så brukte det som irc-nick for å plage han, virker som han aldri kommer til å glemme den novellen Så nicket ditt er egentlig en evigvarende hån mot din kamerat? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Det klassefest prøver og si er at folk bør slutte å gå med pannebånd. Lenke til kommentar
Klassefest Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg bærer helt korrekt et nag mot pannbånd men det var ikke mine intensjoner å kritisere pannebåndbruk, jeg ville bare følge opp tråden, og forklare hva nicket mitt betydde. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Riiiight, alle VET at du driver en aktiv kampanje mot pannebånd! Holy Maloney, nå må du slutte å lyve sånn! Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Driver www.topdogs.no så da ble det naturlig at jeg var TopDog Lenke til kommentar
zaico Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 en kamerat skrev en engelsk novelle på vidregående, han skulle skrive psycho, men skrev zaico. Så brukte det som irc-nick for å plage han, virker som han aldri kommer til å glemme den novellen Så nicket ditt er egentlig en evigvarende hån mot din kamerat? Lenke til kommentar
Klassefest Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg synes du lar dine personlige følelser gå altfor strengt utover pannbånd brukerne. Min kampanje skal ikke pushes her, da geeker ikke går ut, og derfor ikke bruker pannebånd. De som sitter inne med panebånd forran pcen(nvoetfiv), har jeg ingen intensjoner om å omvende, da disse er sosialt tilbakestående. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 .. Så det ER faktisk din intensjon og ultimate mål å totalt utrydde bruk av pannebånd på internasjonalt plan, altså? Det varmer å se at det fremdeles finnes ildsjeler i kampen mot idiotiske oppfinnesler. Selv har både jeg og nvoetfiv støttet oss opp om kampen mot batterivannet, se vår aksjons hjemmeside her: http://home.online.no/~hmarrabl/batterivan...batterivann.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå