dork Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Kan og nevne at Ulven blir i enkelte troer sett på som en veileder.Jeg tror neppe jeg har ledet noen andre men, dette har en rar betydning for meg som jeg ikke helt har funnet ut av selv... Det du prøver å si er at du egentlig er litt Sau ? Selv så ser jeg meg selv som en Ulv sjekk denne sida www.sau.no Jeg ler meg skakk i hjæl hver gang jeg går dit. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg lurer på hva mitt nick betyr jeg... hmm..? Off Topic: Har 1/3 tentame i dag, i faget norsk ... ønsk meg lykke til da... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 http://www.gdsoft.com/swag/downloads.html Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 http://www.gdsoft.com/swag/downloads.html Betyr ikke swag "tyvegods" ? Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hadde et annet nick først, men det var for vanlig.. alltid når jeg skal registrere meg så var det opptatt. Så ble det Nimzowitsch, nimzo i kortversjon, etter en åpning i sjakk av en legendarisk sjakkspiller. Ser for meg uttrykket deres nå... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 me lieks r0yksopp og så hørte jeg sangen sparks og bare AWWW, det nicket måtte jeg ha Lenke til kommentar
DevN Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 StrongBad: Diggere blir det ikke. Digger å surfe gjennom denne siden! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 StrongBad: Diggere blir det ikke. Digger å surfe gjennom denne siden! Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) det var noen år siden jeg fikk\tok nicket juzt3r. begynte med at jeg fikk høre om skuespilleren leif juster. og jeg heter leif, så da ble det juzt3r.. vanlig juster rett ut, bare passet liksom ikke derfor med 3 og z går også under jusse noen ganger.. jusse er liksom "dullepullenulle" nicket for juzt3r var bare folk som begynte å kalle meg det, derfor bare har jeg det som alt.nick this is my story belive it or not Endret 6. desember 2003 av JuZt3r Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) sjekk denne sida [www.sau.no Jeg ler meg skakk i hjæl hver gang jeg går dit. Den var drit kul Endret 6. desember 2003 av kaiern Lenke til kommentar
DevN Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 sjekk denne sida [www.sau.no Jeg ler meg skakk i hjæl hver gang jeg går dit. Den var drit kul Ehh, hva var så morsomt med den siden? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Det var en morsom side hvis du har jæ.... lite å gjørra Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Ashanti = var en afrikansk stamme i Afrika. La til en "i" Men så har det seff kommi ei sånn r&b-biatch som heter ashanti. Irriterer røven av meg fordi alle tror jeg har knabba navnet hennes. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Men så har det seff kommi ei sånn r&b-biatch som heter ashanti. Irriterer røven av meg fordi alle tror jeg har knabba navnet hennes. Jeg var nok en av de som trodde det. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Mitt nick er Eärendil som er faren til Elrond, som igjen er bestefaren til Arwen, som er tipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipp-oldfaren til Aragorn. Ringenes Herre! Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 bare puttet sen til mitt ordentlige navn Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 fordi det ikke betyr en dritt på engelsk Tenkte derimot ikke på "ånei, enden er her. Løp alle sammen" Hver bidige gang jeg joinet en norsk IRC-kanal... Lenke til kommentar
dork Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Ehh, hva var så morsomt med den siden? Det er jo unektelig hysterisk morsomt at noen gidder å bruke 2(!) domenenavn til noe så usaklig teit da... T.o.m reklamefritt. Supert prosjekt liksom (sagt med et flir av ironi). Endret 7. desember 2003 av dork Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 mitt navn kommer av navnet mitt som er stein kjetil og ba ble det liksom sk. så putta jeg på en s for etternavnet mitt (sks) Så plutselig ble det dollartegn vet ikke hvorfor jeg men det ble bare sånn Lenke til kommentar
the animal Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 hva kan jeg si... What winks and fucks like an animal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå