AVF_Kokken Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Quote: On 2002-04-05 09:23, jason skrev: Quote: On 2002-04-05 08:31, SoftLaughBrush skrev: Noen som klarer å reversere det til 'godt norsk igjen' ? :smile: Kan vel ikke være stort verre enn Myklebust :grin: Bingo - men jeg mener det kan være mye værre Jobbet en tid i posten som bud og fikk se mange rare navn. Således er mitt navn ikke værst :wink: Lenke til kommentar
i-am Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Fant en hjemmeside som jeg kunne få med addresse mittnick/navn.home.no og etter litt tenking fant jeg ut at jeg er jo "hjemme" på denne siden så da tok jeg nicket/addressen http://home.no/i-am/ eller (i-am.home.no) etter dette så har jeg brukt dette nicket :smile: Så nå har jeg tenkt og prøve og innbille alle min hjemmeside er alles hjemmeside .hehehe ja sjekk selv på siden http://home.no/i-am/ før hadde jeg ett annet nick, men det er en annen historie. [ Denne Melding var redigert av: i-am på 2002-04-05 10:24 ] Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 sier seg jo selv, utrolg bra når den kom....:smile: Lenke til kommentar
Razul Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Nicket mitt er arabisk og betyr profet. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Kult å lese :smile: Lenke til kommentar
Akke Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Quote: Kan vel ikke være stort verre enn Myklebust :grin: Quote: Bingo - men jeg mener det kan være mye værre Jobbet en tid i posten som bud og fikk se mange rare navn. Således er mitt navn ikke værst :wink: En kunde jeg skulle registrere garanti på når jeg jobba i Expert het, hold deg fast, Rosa Bleie ! Måtte le litt da... Stakkars dame, hun var sikkert vant til det... Akke er rett og slett RL kallenavnet mitt som er en forkortelse/forenkelse av navnet mitt. Funnet opp av min fetter da vi var 4-5år. [ Denne Melding var redigert av: Akke på 2002-04-05 11:12 ] Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Hei! Når vi først snakker om uvanlege namn og etternamn... Vel,synest det var litt innteresant å lese i ei av riksavisene for noen år tilbake at Hugo Homo hadde fått ein sønn/datter.. :wink: Btw,den slekta er ikkje stor har skjekka med statistisk sentralbyrå..:wink: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 ...ca. 30 stk. som bor i Namsos-Grong-Foldereid i Nord Trøndelag :smile: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Hei borre! Nermere bestemt 28stk..Om det ikkje er komt noen tilverden siden 01.04.02 eller.no Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Quote: On 2002-04-05 11:12, Akke skrev:Rosa Bleie ! Måtte le litt da... Stakkars dame, hun var sikkert vant til det... Uff , dakkals.. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Hei! I følge Statistisk sentralbyrå (ssb.no) Så er det: Det er 163 som har Bleie som etternavn Lurer på om han som heiter Hugo Homo har blitt mobba opp i gjennom oppveksten eg.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Ja ikke gøyt og hete Homo. "Vil vennligst Homo gå til gate 2" Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Mitt nick kommer fra da vi var små og galne :smile: slapp endel illeluktende gass som kameratene mine mente kom fra helvete, da kalte de meg det. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Hei SirHartge! Kva med når noen i klassen trenger hjelp.. : "Hei Homo, kan du hjelpe meg med noko" ? Eller kva med jobb sammanheng,når ein skal presentere seg: "Hei.Eg heiter Hugo Homo" Eller når ein skal inn på utested,der ein blir stoppa av vakta: "Hmm..Er du gammal nok da Hugo Homo" ? Elles så hadde eg aldri bytta namn om eg hette Hugo Homo..:wink: (ikkje det at eg bytter no heller..:wink: ) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Spilte PDark en gang i tida, og jeg laga hakkemat av motstanderne, så jeg tenkte å kalle meg Stor og Sterk, men det blei ikke plass. Så blei det Stor Og Sterk Og Herjer Alle Lett. Har sikkert det barnsligste nicket på hele forumet. :razz: Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Quote: On 2002-04-04 23:59, psilocybe skrev:übermensch = overmenneske vet det. Myer mer schwung over zuper, syntes jeg. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Quote: On 2002-04-04 23:44, SirHartge skrev:Digger nicket ditt SintBrus:D Jeg og Det forrige nicket har også en god historie. Det hele begynte med at eg var så inni granskauen svolten, så jeg lagde meg pommes frites. Da jeg var ferdig så lå gaffelen oppå fatet ilag med masse ketschup (aner ikke hvordan det staves :smile: ) Og akkurat da jeg så på, så såg det ut som om gaffelen hadde gått amok og drept all pommesfriten min Ergo: GalGaffel Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Quote: On 2002-04-05 11:12, Akke skrev:En kunde jeg skulle registrere garanti på når jeg jobba i Expert het, hold deg fast, Rosa Bleie ! Måtte le litt da... Stakkars dame, hun var sikkert vant til det... Det er en familie hvor jeg bor som heter Bleie til etternavn. Sønnen i familen heter Blå Bleie og døtren heter Rosa Bleie. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Quote: On 2002-04-05 14:51, SintBrus skrev:Det forrige nicket har også en god historie. Det hele begynte med at eg var så inni granskauen svolten, så jeg lagde meg pommes frites. Da jeg var ferdig så lå gaffelen oppå fatet ilag med masse ketschup (aner ikke hvordan det staves :smile: ) Og akkurat da jeg så på, så såg det ut som om gaffelen hadde gått amok og drept all pommesfriten min Ergo: GalGaffel Du her en phet fantasi Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 *smigret* Jeg skulle bare ønske læreren min godtok den når jeg skriver stiler.. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå