John Abrahamsen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Hvorfor det? Når vår alles rævva fantasi strekker til å lage ett skikkelig mislykka nick. (som mitt ) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Hva kommer ditt av da? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Hva kommer ditt av da? Ja, hva? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Sikkert Mr Abrahamsen. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Sikkert Mr Abrahamsen. Hva skal jeg si? Riktig Lenke til kommentar
starfish Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Sikkert Mr Abrahamsen. Hva skal jeg si? Riktig Var ikke ditt en tribute til bokstaven A? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Sikkert Mr Abrahamsen. Hva skal jeg si? Riktig Var ikke ditt en tribute til bokstaven A? Det er sikkert begge deler... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Hæææ tribute til bokstaven A? hehe Kall dyret hva du vil Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 husker ikke helt hvor nicket mitt kommer fra. tror det var en gang jeg satt å spillte cs og var jevla sulten. fikk så lyst på en..... ja gjett hva. ti kroner nei vent, ti koner til den som gjetter rett Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 En sånn papp plate med ost på? Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 ti koner å vei til buskerud :wink: Lenke til kommentar
starfish Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Hæææ tribute til bokstaven A? hehe Kall dyret hva du vil nicket mitt er til ære for bokstaven a egentlig. [mister ei] i lydskrift Jeg finner ikke på ting altså Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Psultan Ganske bra sang, men det er vel ganske tilfeldig at jeg tok akkurat det nicket. Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Nicket leses Mis-Shaped og stammer fra en periode med heller dårlig selvbilde. Ble veldig ofte misstolka som Miss-Haped eller no sånt...var igrunnen ganske artig. Har også brukt Hellspawn og Overspawn som er en hyllest til bad/goodguy nr. 1! Tenker da på tegneserien og ikke den råtne filmen. Har siden jeg registrerte meg godt over til BlacKHalo som refererer til min snilde og hyggelige, men dog så mørke og mystiske personlighet. Lenke til kommentar
EC Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 "yummy" kommer fra en Ace Ventura-film. Likte uttrykket, og det er siden blitt hengende over diverse steder på nett. Pluss at dama sier jeg er yummy, da. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 aner ikke hva nicket mitt betyr, var bare noe jeg fant på når jeg absolutt trengte et nick... så ble det bare slik at jeg har brukt det siden da Lenke til kommentar
Degos Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Degos er skjellsord for latino, ergo italienere, spanjakker, mexicanere og hele den suppa der... siden jeg selv er degos gjør det jo ingenting... ingen rasistiske tanker bak det... som jeg vet om... Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Robkvi. Fordi jeg heter Robert Kvinge Elendig nick !!! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 NIdhogg er en orm som lever i en brønn der Yggdrasil(livets tre) har den ene rota si. Dette er hentet fra norrøn mytologi 8) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 "Ecthelion was a noble elf of Gondolin that died in the Fall of Gondolin after killing Gothmog, lord of balrogs." Så pass dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå