Leeson Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Nicket mitt er til ære for verdens mest geniale aksjemegler, Nick Leeson, som tapte 800 milliarder på børsen Det må være en rekord eller noe :o Lenke til kommentar
olds69 Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Nicket mitt er til ære for verdens mest geniale aksjemegler, Nick Leeson, som tapte 800 milliarder på børsen Det må være en rekord eller noe :o Ehh neppe stadig noen som er mindre inteligent enn det har vært i tidligere generasjoner... (olds69, olds fra oldsmobile (verdens første produsent som produserte biler på samlebånd, men i stede for at bilene beveget seg (ala FORD senere) så gikk arbeiderene til nye biler... verdens første bilprodusent med ABS.) 69 for årsmodellen.) Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Prototype av en bil fra Toyota som aldri kom ( Toyota Shrike ) Også en fugl, en missil og et eget bilmerke. Betyr tornskrike på norsk, hva nå enn det er =) Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 HoVeSkOt = headshot på nynorsk hehehe, dritbra! Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Mitt her på Hw.no betyr ingenting. I cs kaller jeg meg mortiferus, som er latinsk for -"skaper rask død" Litt stolt over å ha funnet det Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 AssKicR = kicking some ass = Ganske Bra i noe Ca det jeg ønsker jeg var i CS Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Jeg vurderer å skifte nick til noe mer kreativt enn "jensemann" innlysende nok heter jeg jens men skal kalle meg blue streak på norsk, det blir blå og så ett eller annet.. noen som vet hva "streak" er på norsk blue streak er nemlig en film jeg har sett utrolig mange ganger, går aldri lei... har en del minner fra filmen... noen som vet det med "streak" på forhånd takk jens Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 A winning streak streak betyr "med fare for å ta feil" Serie Altså en rekkefølge av hendelser Blue Streak blir da "Blå Serie", kansje noe i gaten til "Blå Filmer" PS: Blue Streak er en kongefilm.. Har den på DVD ... Går aldri Lei Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Streaking = The non-sexual act of taking off one's clothes and running naked through a public place. Nisje Olm = nisje olm Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 tusen takk folkens! fra i morra a skifter da Jensemann nick! takket være asskicker! takk gutter! endelig ett fett og fast nick. jensemann var egentlig bare midlertidig.. noen meninger om nicket? eller skal det tas på off-topic? uansett. thx! mvh jens Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 vi er visst på off-topic nå :oops: litt for mye ferie Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Nicket mitt betyr forbannet.. Brukte det endel for ca. et år siden. (I den tiden registrerte jeg meg her) Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Jeg hentet nicket mitt fra en kult-film som ble laget i 1971, bilfilmen "Vanishing Point" (ikke å forveksles med nyinnspillingen fra 90-tallet!) Hovedpersonen heter Kowalski Et av mine favorittband, Primal Scream, lagde i 1997 et fiktivt soundtrack til filmen, også dette kalt Vanishing Point. Både filmen og skiva er glimrende! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Kanskje jeg skal kalle meg Logan eller Miles? for de som ike har sett filmen er det hocedpersonen.. Lenke til kommentar
fudun Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Fudun - den analbehårete elefanten. Ikke kom og si at dere ikke har hørt om han? Han som sprengt langt uti skogen sent en kveld. Lyste opp natta, og små hår spredd over et stort område. Den enestet gjenkjennelige delen var snabelen. Det så ihvertfall ut som litt av en snabel. Det finnes på video, men det hele skjer så fort at det er umulig å få med seg hva som skjer. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 nicket mitt er til ære for bokstaven a egentlig. [mister ei] i lydskrift Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Streak - streaker? Ca det samme? (streaker er jo blotter). PS: Jeg har kulest nick PSPS: Jeg fikk blekk på tenna nå :oops: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Åssen blekk? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Spist for mange aviser Nostradamus Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 SnowDOG_ = Snø Hund men av en eller anne grunn måte eg ha _ med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå