Lufen Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 nicket mitt kommer av kallenavnet jeg har så enkelt prøv selv å få lufen ut av christopher :smile: Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 King Mephisto King.... King... Mephisto, Guds beskytter tatt fra diablo2, senere fant jeg ut at Mephisto ble misunnelig på gud, så mephisto ble ond og til satan: King Mephisto King Satan... Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 "Hondaen" er en hyllest til oppfinnergeniet Soichiro Honda som startet sin bedrift i en lite skur i det krigsherjede japan. Han lagde fjærer for Toyota og små hjelpemotorer for sykler, noe som ble en stor slager.. Han så hvor mulighetene lå og firmaet hans har utviklet seg til å bli et multinasjonalt selskap som pr. idag omsetter for mer enn Norges BNP. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Vel... Det var engang da jeg så på en av de første episodene til SMALLVILLE og Lex Luthor kallte Clark Kent for Atticus ,som da var en romersk ettellerannet.. Må neseten sjekke opp hva han var forno. Og etter det så kalte jeg meg Atticus^. Atticus^ r0xx0r Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Me? Who I am? Where the name JohnDoe came from? I will tell you I am the personification of the unknown I am the rottening corps in the swamp I am who calls you, and hang up I am the scum bringing your whoring daughter to a motel I robbed the bank, and got away I am everywhere, but nobody can see me I am the personification of the unknown, and I killed your kitty I HAVE A LARGE KNIFE, AND I WILL SLICE YOU TILL EVEN YOUR OWN MOTHER CAN'T IDENTIFY YOU, AND DUMP YOUR HEADLESS BODY IN A PLAYPEN FOR SMALL CHILDREN. Then... you are me You will rise to heaven knowing that the one that took your life infact was just the ordinary man who had a bad day. You feel sorry for the poor man who has to walk around with your blood on his hands, in the same way that he feels sorry for you, having to loose your life just because YOU DOUBBLE POSTED, YOU FOOLISH BASTARD. You know you can delete the duplicate, don't you? We can place a man on the moon, but mr.everyman can't seem to understand this. :o Neida, jeg bare tuller. Det var faktisk ganske kraftfullt det jeg skrev der, jeg tror faktisk det blir noe av en ny signatur. JohnDoe er som kjent et navn de gir ukjente personer av det mannlig kjønn. JohnSmith og Mr.X er andre navn med samme definisjon. Jeg fant på å kalle meg JohnDoe i 4'de klasse, da var jeg vel 12 år tror jeg. Det er det enste nicket jeg har hatt, og jeg kaller meg det nå, 6 år senere, slik jeg kommer til å gjøre om 60 år. I begynnelsen var det John Doe, men raskt byttet jeg til JohnDoe. JohnDoe er nesten alltid opptatt, så jeg pleier å kalle meg JohnDoefrakolnes, siden jeg kommer fra en plass som heter Kolnes. (hint, mailadressene mine) Det første året her leste jeg bare, (2000) og jeg må inrømme at jeg lærte en del. Så registrerte jeg en bruker som heter JohnDoekolnes som jeg har glemt pass til. JohnDoe_ het den neste brukeren som jeg glemte pass til, og så ble JohnDoeMAKT lagt. Dette er brukernavnet jeg nå bruker på alle forumer, og MAKT er bare noe jeg kom på, fordi jeg er allmektig. Det har nå blitt 8xx poster fra min side, og kansje nr 20 i offtopic kategorien. Jeg håper at jeg har hjelpet noen av dere med deres problemer/spørsmål, og ønsker dere alle god jul, og godt nytt år. And now as dr.Jekyll is done sucking up to you brats, I will have the pleasure of wishing you a fast death. Muahaha. The voices also want to wish the same to your family. Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 rLnd..Si det høyt...Erlend navnet mitt :o ... Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Nick`et mitt kommer ganske enkelt fra en "se-hvem-som-ringer" boks til vanlig hustelefon. Det er en liten ekstern boks som viser nummeret til den som ringer (duhh) og på den sto det Znooker. Det var faktisk like før jeg fikk ISDN (ca. 2år siden) og når jeg da fikk ISDN kalte jeg meg znOOker i CS (ja, med O`er). znOOker ser jo tåplig ut, så prøvde jeg meg med 0`er istedenfor. Og zn00ker ble skapt 8) Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Jeg trodde det hadde noe med snooker å gjøre jeg. Du vet det billjard lignende spillet, men så feil kan man ta. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Tja... Jalla sier seg vel selv... Kommer mest av at det var et mye brukt uttrykk da jeg ble medlem av dette ærverdige forum. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Hadde nettopp sitt filmen med samme namnet og likte den veldig godt. Trengte eit nick og då vart det berre slik. Etter det har det blitt til at eg bruker det. Hmm, må vel nesten slenge på en "th" også da, ellers blir det jo ikke det samme som filmen The 5th Element..? The 5 element betyr bare noe sånt som "elementet, det der som heter 5 vettu". Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Jeg spilte PC spillet Phantasmagoria for endel år siden. Katten i spillet het Spaz, så jeg kalte meg for det. Jeg vet ikke hva navnet betyr for noe Lenke til kommentar
en mann Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Jeg spilte PC spillet Phantasmagoria for endel år siden. Katten i spillet het Spaz, så jeg kalte meg for det. Jeg vet ikke hva navnet betyr for noe Spaz: Offensive Slang, One who is considered clumsy or inept. Spaz Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Hehe. Takk for oppklaringen. Passer ikke helt som beskrivelse for meg men Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Jeg trodde det hadde noe med snooker å gjøre jeg. Du vet det billjard lignende spillet, men så feil kan man ta. Hehe, du er ikke den eneste. Men det er nok ikke av den grunn jeg kaller meg zn00ker Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Mitt nick kommer fra denne DJ'en: DJ Zuul. Han er kanskje ikke så kjent som DJ Sammy, DJ Tiesto osv. men jeg digger låtene hans. Den mest kjente låten hans er "It's the day after the party!" Valgte nicket mest fordi det var uvanlig da! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Du kan ikke si Dj Tiesto og Dj Sammy i samme setning. Helligbrøde. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Mitt er BluE_MoOn og det "fikk" jeg paa slutten av 80 tallet da jeg drev en BBS (PcBoard , gikk senere over til BBBS fra Kim Heino). Noen som husker Toxic Underground BBS fra BBS tiden ? Ser ikke vitsen med aa bruke nick her paa hw. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Hmm jeg har dårlig fantasi. Btw hvorfor ikke kåre forumets dårligste nick (eller mest idiotiske for den saks skyld)? Lenke til kommentar
Blod Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Mitt nick begynnte jeg å bruke når jeg skrev min første melding her på forumet, dagen før hadde jeg skjært av tuppen på tomelen på en gjerde sag... så det jeg tenkte på da var blod... Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Sargent Fire fikk jeg da jeg spilte en del på nettet, brukte en del kommandoer på laget og derfor ble etterhvert kalt "Sarge". Fire kom etter en annen spiller som enkelt å greit het "Fire" og spilte en del med han. Mvh,Stian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå