Riotguy Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Det eksisterer en del myter om mystiske tilfeldigheter og sammentreff når det gjelder drapene på Abraham Lincoln og John F. Kennedy. om det er en sammenheng, kan du selv gjøre deg opp en mening om, men pussig er det i hvert fall: Abraham Lincoln ble valgt inn i kongressen i 1846. John F. Kennedy ble valgt inn i kongressen i 1946. Abraham Lincoln ble valgt til president i 1860. john F. Kennedy ble valgt til president i 1960. Begge var opptaatt av menneskerettigheter. Begge konene deres mistet et barn mens de bodde i Det Hvite Hus. Begge presidentene ble skutt på en fredag. Begge presidentene ble skutt i hodet. Lincolns sekretær het Kennedy. Kennedys sekretær het Lincoln. Begge ble drept av en fra sørstatene. Begge ble etterfulgt av en sørstatpresident som het Johnson. Andrew Johnson, som etterfulgte Lincoln, ble født i 1808. Lyndon Johnson, som etterfulgte Kennedy, ble født i 1908. John Wilkes Booth, som drepte Lincoln, ble født i 1839. Lee Harvey Oswald, som drepte Kennedy, ble født i 1939. Begge morderene brukte alle tre navnene sine. Begge morderenes navn består av 15 bokstaver. Lnicoln ble skutt i et teater som het <<Ford>>. Kennedy ble skutt i en Lincoln-bil, som lages av Ford. Booth løp fra teateret og ble tatt i et varelager. Oswald løp fra et varelager og ble tatt i et teater. Booth og Oswald ble begge drept før rettssakene deres kom opp. Og helt til slutt... En uke før Lincoln ble skutt, var han i Monroe i Maryland. En uke før Kennedy ble skutt, var han i Marilyn Monroe. Hentet fra "Bare så du vet det", av Jon Almaas. For et sammentreff sier jeg..... Endret 26. april 2004 av Riotguy Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Old og lame. Mine to centimeter. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Så bra. At det går an at det er så mange sammentreff på to personer da....... :) :) Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Old og lame. Mine to centimeter. Det eneste lame med dette er ditt svar. Spennende synes jeg, men er det fakta? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Var litt tøft det der, men det er jo ikke HELT sikkert alt der er sant da. MEn tøft alikevel. Lenke til kommentar
Riotguy Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Jeg er ikke 100% sikker på om alt er sant, men jeg regner med det... Men kult er det alikevel.. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg er ikke 100% sikker på om alt er sant, men jeg regner med det... Men kult er det alikevel.. siden det står i den boken er det sikkert sant, men hørtes litt usansynlig ut da Lenke til kommentar
BlackAdder Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Vel, noen av "faktaene" er direkte feil: Lincoln hadde ikke noen sekretær som het Kennedy. Booth ble født i 1838. Booth ble tatt i en låve. Oswald ble tatt i en kinosal. Marilyn Monroe døde over et år før Kennedy ble skutt. Resten er bare vage likheter og tilfeldigheter som har sin logiske forklaring. Les mer HER. Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Når du nevner kennedy tenker eg på sangen "Civil War" med GNR! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Vel, noen av "faktaene" er direkte feil: Lincoln hadde ikke noen sekretær som het Kennedy. Booth ble født i 1838. Booth ble tatt i en låve. Oswald ble tatt i en kinosal. Marilyn Monroe døde over et år før Kennedy ble skutt. Resten er bare vage likheter og tilfeldigheter som har sin logiske forklaring. Les mer HER. Uff, nå ødela du jo hele morroa Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg har større tro på at det faktisk var Aliens med sans for tall som innsatte alle presidentene og deres sekretærer. Lenke til kommentar
Riotguy Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Vel, noen av "faktaene" er direkte feil: Lincoln hadde ikke noen sekretær som het Kennedy. Booth ble født i 1838. Booth ble tatt i en låve. Oswald ble tatt i en kinosal. Marilyn Monroe døde over et år før Kennedy ble skutt. Resten er bare vage likheter og tilfeldigheter som har sin logiske forklaring. Les mer HER. Jaja... jeg har ikke satt i gang noen stor undersøkelse for å finne ut om alt er sant.. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Old og lame. Mine to centimeter. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 kansje old, men fortsatt kul Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Vis noen har boka "Utrolig, men sant" er det mer om dette her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå