Ravis Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg kunne tenkt meg å benyttet et eller annet godt headset for bedre lydopplevelse. Jeg synes det headset'et som leveres er "så-som-så". Noen som vet om det går an og hva anbefales evt? Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg kunne tenkt meg å benyttet et eller annet godt headset for bedre lydopplevelse. Jeg synes det headset'et som leveres er "så-som-så". Noen som vet om det går an og hva anbefales evt? Du kan alltids bruke de andre Pop-port handsfreene nokia har, men noe bedre lyd vil de neppe gi. Så da er det bare om du hadde likt designet bedre. Noen Pop-port til 3,5 jack adapter har jeg aldri sett, men muligens det finnes. Da finner du det sannsynligvis fort ved å google etter det. Lenke til kommentar
Ravis Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Jeg kunne tenkt meg å benyttet et eller annet godt headset for bedre lydopplevelse. Jeg synes det headset'et som leveres er "så-som-så". Noen som vet om det går an og hva anbefales evt? Du kan alltids bruke de andre Pop-port handsfreene nokia har, men noe bedre lyd vil de neppe gi. Så da er det bare om du hadde likt designet bedre. Noen Pop-port til 3,5 jack adapter har jeg aldri sett, men muligens det finnes. Da finner du det sannsynligvis fort ved å google etter det. Pop-port var søkeordet, ja. Takk for tipset. Fant kun for 2.5mm. Vil gjerne finne noe som kan virke med Koss headset'et(http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123337&cks=SER) som forøvrig også kan brukes med min Archos. Pop-Port adapter med 2.5mm http://www.mobilefun.co.uk/product/2208.htm Lenke til kommentar
MortenS Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Du kan jo bruke en 2.5 til 3.5 jack adapter evt.. Da blir det klumpete bak der men det vil funke. Morty Lenke til kommentar
MortenS Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Har fått tak i et par Nokia Pop-Port til 2.5 mm jack adapter... Følg linken for info! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå