FenrisC0de Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Leste litt rundt og så en fyr med et ganske imponerende oppsett. Dette fikk ihvertfall meg til å sikle, ble litt deppa når jeg fortsatte og spille Lock on: modern air combat på min 17" CRT skjerm Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 kan du gjøre bildene litt større? Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 kan du gjøre bildene litt større? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Så helt ekte ut, med det bildet fra cocpiten. Har aldri spilt det men uansett... Nb: Link heller til bildene enn å legge dem rett ut her. Endret 26. april 2004 av KompleX Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Som vi kan se i første bildet, en projector+Lock On+TrackIR2 gjør at du ikke har tid til å vaske tekoppene. Lock On er an ev de spillene der du kan velge aspect ratio fritt (i .cfg fil) og nyte herlig widescreen uten strekking av bildet. Eneste er info-linjen som kryper litt opp i bildet (den med navn, fart, høyde etc), skal egentlig ligge helt på bunnen. Who cares? Har ingen projector på handlelisten, men får en 24" SUN widescreen CRT i posten rimelig snart, få heller duge. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 fett, ja.. ser ut som et par kopper har samlet seg opp over dagene Men det ser jo ufattelig morsomt ut da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå