Gå til innhold

Hvor mye har dere klart?

AlexG

Anbefalte innlegg

Mornings!

Er på jobb og kjeder meg, tenkte derfor det hadde vært spennende å få vite hvor mye de djerveste av overklokkerne har klart å tyne ut av sine dyrebare prosessorer!

Hvis sånt er tillat på denne forumdelen da.

Har selv klart max 2,6 på min et år gamle Celeron 2,2. Det var det den klarte stabilt, tempen var riktignok på 60c gjennomsnittlig, med vifter må sies.

Så nå er det spennede hvem har høyest, ikke lyve da :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke klokka så mye men min XP2500+ går stabilt på XP3200+ hastighet med stock volt. Kan ikke klage.

SKal prøve mer men jeg må ha meg raskere minne.

Tempen ligger på stusselige 38 grader idle :green:

Du har bra potensiale hvis CPUèn ikke er låst ?

Ellers må du opp i 220MHz> med FSBèn.....

Lenke til kommentar

Har vært på digital impuls å sett på den, lurer kanskje på om jeg skal kjøpe den, kosta vel rundt 400 i butikken.

Tør ikke å begynne med sånn skummel vannkjøling, kjenner jeg meg selv rett blir det mer vann på hovedkortet enn i vannkjølingsannlegget :cry:

Luft er trygt :w00t:

Lenke til kommentar
Har ikke klokka så mye men min XP2500+ går stabilt på XP3200+ hastighet med stock volt. Kan ikke klage.

SKal prøve mer men jeg må ha meg raskere minne.

Tempen ligger på stusselige 38 grader idle :green:

Du har bra potensiale hvis CPUèn ikke er låst ?

Ellers må du opp i 220MHz> med FSBèn.....

Den er ulåst. Heldigvis. Har ikke kjørt den noe mer en 12 i mp men men. Få rydda unna litt ledning rot i kabbiset så prøver vi igjen:D

Lenke til kommentar

Har klart å presse min stakar celeron 2,2 opp i 3 nå, men nå tror jeg den gir seg snart hvis jeg ikke slutter :dribble:. Har sikkert 8 vifter eller no rundt omkring i kabinettet, men alle suger eselxxxx, så det hjelper ikke så mye, ikke sikker om jeg har koblet de riktig fordi de gjør ikke mer enn 500rpm, eller no sånt.

Men den er stabil med 35-40c som gjennomsnittstemp. Noe må jeg jo ha gjort riktig :hmm: vet ikke hva men.

Lenke til kommentar
Har klart å presse min stakar celeron 2,2 opp i 3 nå, men nå tror jeg den gir seg snart hvis jeg ikke slutter :dribble:. Har sikkert 8 vifter eller no rundt omkring i kabinettet, men alle suger eselxxxx, så det hjelper ikke så mye, ikke sikker om jeg har koblet de riktig fordi de gjør ikke mer enn 500rpm, eller no sånt.

Men den er stabil med 35-40c som gjennomsnittstemp. Noe må jeg jo ha gjort riktig :hmm: vet ikke hva men.

hvilket kaninett?

Lenke til kommentar

Fikk nettopp en god xp2600 (i går).

Fikk den opp til 2570MHz 1,78v med moderat luftkjøling...

Må si meg fornøyd med det :thumbup:

(Tror ikke den var helt stabil though).

Edit: 3dMark01 og 03 stabil med 1,75v (overvolter litt).

2500Mhz.gif

Endret av Goophy
Lenke til kommentar

Fikk min xp 2800+ opp i 2,4Ghz før strømforsyninga tok kvelden, men med en ny en, kjører jeg for øyeblikket på 2,45Ghz, luftkjølt... mange sier de ikke går over 2,2... bare tull

kunne jo kjøpt en annen, mer overklokkingsvennlig cpu, men dette er den beste for spilling :)

Endret av arnosmith
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...