snorreh Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 2. Har Dell noe valg når markeder vil ha alternative produkter ? "AMD also gained 1.7 percentage points from its rival in the server market; Intel now holds a 95.2 percent share in the X86 server processor market, compared to 4.8 percent for AMD.". Det ser nå ikke ut til at markedet akkurat hyler etter Opteron enda, men 1.7% (opp fra 3.1%) er jo en bra start Ja, det er meget bra og representerer en vekst på 54,8% faktisk Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Alt. Et av de mest informasjonsrike innlegg jeg har sett her i forum Endret 26. april 2004 av jarmo Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Alt. Et av de mest informasjonsrike innlegg jeg har sett her i forum Det var ikke mye å bli klok på nei... Kanskje Opteron skal skifte navn til Zen? Det passer best med _alt_! It is sometimes called a religion and sometimes called a philosophy. Choose whichever term you prefer; it simply doesn't matter. Deja vu! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 2. Har Dell noe valg når markeder vil ha alternative produkter ? "AMD also gained 1.7 percentage points from its rival in the server market; Intel now holds a 95.2 percent share in the X86 server processor market, compared to 4.8 percent for AMD.". Det ser nå ikke ut til at markedet akkurat hyler etter Opteron enda, men 1.7% (opp fra 3.1%) er jo en bra start Ellers, jeg tror Dell begynner å selge AMD når jeg ser det. Hector Ruiz's er bedre kjent som sjef for AMD enn spåmann. Tror Dell ser en liten faremoment i dette hvis konkurentene får større leveranser til det offentlige og bedrifter, ikke bare servere men også totalpakker med klienter/arbeidsstasjoner/PCèr til de ansatte osv. Her har vi også en del perspektiver: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=235642&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå