Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NextGenTel er DÅRLIG


Anbefalte innlegg

Problemet er ikke NGT, problemet er at de har et såpass bra produkt at folk i mangel på alternativer velger NGT.

De som leverer på Jara sin løsning har ikke en sjangse, Catch og Bluecom på eget utstyr kan hvertfall ta opp hansken fra NGT på xDSL.

Selfølgelig er det NGT som er problemet, det er jo di som ikke ansetter flere personer til å jobbe på support.

Telenor har da MANGE flere kunder en NGT ( tar da med tlf,mobil, bredbånd o.l) og di har mye bedre kundeservice (responstid) en NGT. Telenor har og en online support som du får svar på øyeblikkelig. (chat)

Skulle nesten tro at etter di hadde vert på "TV2 hjelper deg" at di hadde ordnet litt opp i dette. Di lovet hvertfall de når di var på TV. Di er jo blant di aller verste når det gjelder support.

Hadde det ikke vert for at NGT har brukbare linjer så hadde di ikke hatt mange kunder. For et firma så setter så lite pris på kundene sine skal en lete langt etter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde det ikke vert for at NGT har brukbare linjer så hadde di ikke hatt mange kunder. For et firma så setter så lite pris på kundene sine skal en lete langt etter.

Det er jo det jeg sier, de har så bra linjer at veldig mange finner det greit nok med elendig support, så lenge kundene holder ut med dette så behøver ikke NGT ansette masse supportfolk.

Husk også på at TN har en enorm inntjenning neste alt hva de gjør pga sin totalt dominerende posisjon i de fleste telerelaterte områder.

Support er fryktelig dyrt, jeg mener at NGT muligens kunne gjort mer for at folk skulle være selvhjulpne.

Denn dagen Catch og Bluecom med eget utstyr har bra nok dekning kan kundene få et reelt valg og først da må NGT skjerpe seg skikkelig.

Endret av agvg
Lenke til kommentar

Spørsmålet er da er om det da er forsent ?

Tar tid å bygge evt omstrukturere et kundesenter.

 

Jeg har btw sagt opp min jobb nå som 3 år med Teknisk Internett support på CD. Siste dag er 17 mai pga goodwill fra min side .

 

Edit: leif

Endret av Wabby
Lenke til kommentar
Jeg har btw sagt opp min jobb nå som 3 år med Teknisk Internett support på CD. Siste dag er 17 mai pga goodwill fra min side .

Gratulerer. :thumbs: Håper du går til en bra jobb da

Har 2 på lager, men først skal sommeren nytes i Risør med kalde pils ved vannet og turistjenter :p

Lenke til kommentar

En ting må bare bli sagt her:

 

Hvorfor i h**** sitte å diskutere en slik sak ut i endinga? :mad: I.o.m Telenor eier alt kobberet, og alle andre leier linjer, så tar det faktisk tid å koble ned ei linje.

 

Det skal igjennom 150 (overdrevet!) systemer før det kommer til rett person i rett "lokal" firma, som tel-net, sønnico, bravida etc. Det er en grunn til at utsagnet TTT finnes.

 

 

Og Wabby ha en god tur ned til sommer perlen! Kos deg!! :thumbs:

Endret av Taped
Lenke til kommentar

@Bergen2002

 

Bergen2002:

Takk for svaret ditt. HVORDAN er det jeg har oppført meg her på tråden? Sorry, jeg viste ikke at jeg har gjort noe feil, enn å prøve å presentere mine sysnpunkter om noe jeg føler er VELDIG urettferdig.

Hva finner jeg litt tidligere....?

 

Bergen2002:

Det kommer alltid slike IDIOTER som deg som kommer med person angrep og prøver å avspore diskusjonen med håpløse bemerkninger som ikke har noe med TEMA å gjøre.

Må si du imponerer...

 

Fakta er at du mangler forståelse for hvordan et slikt system ideelt sett kan fungere.

Ikke rart dine forventninger ikke blir møtt....

Uansett så er du slitsom og vanskelig!

Lenke til kommentar
@Bergen2002

 

Bergen2002:

Takk for svaret ditt. HVORDAN er det jeg har oppført meg her på tråden? Sorry, jeg viste ikke at jeg har gjort noe feil, enn å prøve å presentere mine sysnpunkter om noe jeg føler er VELDIG urettferdig.

Hva finner jeg litt tidligere....?

 

Bergen2002:

Det kommer alltid slike IDIOTER som deg som kommer med person angrep og prøver å avspore diskusjonen med håpløse bemerkninger som ikke har noe med TEMA å gjøre.

Må si du imponerer...

 

Fakta er at du mangler forståelse for hvordan et slikt system ideelt sett kan fungere.

Ikke rart dine forventninger ikke blir møtt....

Uansett så er du slitsom og vanskelig!

Heia Bro2,

 

Du imponerer meg og. At folk gidder å skrive slik som du og noen i den katogerien som ALLTID uten unntak MÅ bare avspore en diskusjon. Vel, good luck i klubben, med de andre, som ikke klarer å skille mellom sak og personangrep.

 

Gratulerer. :thumbs:

Lenke til kommentar

Pingproblemet for NGT-kunder i Bergen og omegn ser ut til å være borte. Har hatt noen totimers økter med Battlefield nå i det siste og har ikke sett noe til de vanlige 4-5 sekunders hoppene til ping på 1000ms.

 

Noen på NGT har tatt problemet på alvor og gjort noe med det. Glimmers! :D

Lenke til kommentar

<Til bergen2002>

Yoga er en fin ting , da vil du se du finner ro i sjelen :shrug::woot: (<---Yoga moves)

 

Jeg har fine OG ræva opplevelser med ngt.

har sittet i 20min+ i telefon kø, har vert med pa at de la på etter 15 min ogsaa.. og dette er ofte meget stressende. Jeg hadde trøbbel med routeren min i forbinnelse med en cs server og måtte NATe og åpne fw osv.. Hadde egentlig ikke mye peil paa dette. Så jeg ringte ngt, forklarte problemet.

Han logga seg inn og satte opp hele sullamiten for meg . åpna opp porter og NATa i vei.

da jeg bytta til shdsl fra adsl hos dem .. smertefritt det og ..

Livet er ikke en dans på roser, og vi sitter alle med en mening om hva vi kunne ha gjort bedre. Jeg for min del aksepter 6 ukers oppsigelse.. og at ting tar tid (TTT). For det er mange ledd, og mye skal tilrettelegges.

Start dit eget selskp og gjør det bedre en NGT i dag og du vil bli en rik man.. ;)

Du ville nok erfart at det ikke var saa lett som det du tror..

 

NGT er bra nok ..... ringer Kundesuport skjelden .. derfor er linja viktigst for meg.

(Ingen ting av det du maatte finne i denne posten her er ment støtene.

Men føler du det sånn.. reffererer jeg til linje to :tease: hehe)

 

PS: Hjerteinfark er fali det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...