f.HiTmAn Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 ok takk for alle svarene tror jeg går for powercolor Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Siden du spør om hva som er det BESTE kortet og ikke pris så ville jeg sagt Hercules. Fordi Hercules kortet har lenger garangti pluss ekstra kjøling som ramspredere på minnebrikkene og anen vifte. Men er seffølgelig ikke så mye for pengene som Powercolor. Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Onde tunger vil også ha det til at Lite-Retail fra Saphire ikke yter like bra som retail versjonen. (Dette er noe jeg har hørt noen påstå, jeg fraskriver meg et hvert ansvar for hvorvidt det er riktig eller ikke ) De er "lik", lite-versoner har mindre software osv, men lik ytelse. Dette er 100% sikkert Edit: sakset fra Sapphire: "Full retail indicates that the package contains the entire bundle including the Game software bundle and utilities. The Lite retail versions do not come bundled with the software bundle and are packaged with the neccessities needed to enjoy the pinnacle in performance from Sapphire alone" Sånn,da er det klarert opp Endret 26. april 2004 av stigen1 Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg ville definitivt gått for Sapphire kortet!! Har hørt rykter om mange fabrikkfeil fra Powercolor + at Sapphire er jo den beste leverandøren av skjermkort!!! mulig du mener dette, men PowerColor har visst eksistert på det norske markedet siden 1997, både Sapphire og PC er produsert på samme fabrikk.. så ikke kom her å si Sapphire er best, jeg vil tørre å påstå at powercolor er best av de to.. ellers, som ^Th0mas^ sier, så er jo Hercules et knallgodt alternativ med bedre kjøling og lengre garanti, forøvrig sluttet med å produsere grafikkort? Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg ville definitivt gått for Sapphire kortet!! Har hørt rykter om mange fabrikkfeil fra Powercolor + at Sapphire er jo den beste leverandøren av skjermkort!!! mulig du mener dette, men PowerColor har visst eksistert på det norske markedet siden 1997, både Sapphire og PC er produsert på samme fabrikk.. så ikke kom her å si Sapphire er best, jeg vil tørre å påstå at powercolor er best av de to.. ellers, som ^Th0mas^ sier, så er jo Hercules et knallgodt alternativ med bedre kjøling og lengre garanti, forøvrig sluttet med å produsere grafikkort? DU mener at PC er bedre, HAN mener at Sapphire er bedre, har du mer rett enn han da? Tror ikke det, gå for pris, smak og behag. Ja Hercules er vekk Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg ville definitivt gått for Sapphire kortet!! Har hørt rykter om mange fabrikkfeil fra Powercolor + at Sapphire er jo den beste leverandøren av skjermkort!!! mulig du mener dette, men PowerColor har visst eksistert på det norske markedet siden 1997, både Sapphire og PC er produsert på samme fabrikk.. så ikke kom her å si Sapphire er best, jeg vil tørre å påstå at powercolor er best av de to.. ellers, som ^Th0mas^ sier, så er jo Hercules et knallgodt alternativ med bedre kjøling og lengre garanti, forøvrig sluttet med å produsere grafikkort? DU mener at PC er bedre, HAN mener at Sapphire er bedre, har du mer rett enn han da? Tror ikke det, gå for pris, smak og behag. Ja Hercules er vekk vel, jeg tror de er bedre, grunnet at de har eksistert lengre enn Sapphire, i alle fall her til lands. men de er gode kort begge to Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) vel, såvidt jeg vet så produsers powercolor kortene på Sapphire sine fabrikker så de er vel av ca. samme kvalitet Endret 26. april 2004 av apollox Lenke til kommentar
sindre313 Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 vel, såvidt jeg vet så produsers powercolor kortene på Sapphire sine fabrikker så de er vel av ca. samme kvalitet Ja noe sånt ja.... Det kan diskuteres hvem som har best kvalitet men alle er BBA og har LIK kvalitet Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hvis jeg hadde bestilt meg et Radeon 9800Pro i dag, tipper jeg det hadde blitt en HIS Excalibur IceQ (?) sak. Kortene blir tross alt varme, og det er noe jeg ikke trenger mer av i mitt kabinett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå